І-902 Бойко, Оксана (Викладач ЧНУ). Варіанти застосування рекламних та пропагандистсько-комунікативних технологій у сучасних виборчих кампаніях [Текст] : научное издание / О. Бойко> // Історико-політичні проблеми сучасного світу: Зб. наук. ст. - Чернівці : Рута, 2006. - Т. 14. - С. 114-121. - Бібліогр.: 20 назв.
Суспільна свідомість--Маніпулювання Кл.слова (ненормовані): PR-технології -- Засоби інформації Є примірники у відділах: всього 1 : 1 (1) Вільні: 1 (1) |
Е 457 Петренко, Володимир. Загальна методологія визначення ефективності діяльності підприємств інформаційної сфери [Текст] / Володимир Петренко> // Економічний аналіз : зб. наук. пр. - Тернопіль : ТНЕУ, 2012. - Вип. 10, ч. 3. - С. 357-360. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова (ненормовані): інформація -- соціальна ефективність -- засоби інформації -- засоби комунікації Є примірники у відділах: 1 Інв.В 73661 (вільний) |