4
П 781


    Шевченко, Н. О.
    Шляхи лексичного збагачення мови бізнесу і фінансів [Текст] / Н. О. Шевченко // Проблеми семантики слова, речення та тексту : зб. наук. пр. - К. : КНЛУ, 2010. - Вип. 24. - С. 282-291. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Англійська мова--Лексикологія--Ділова лексика
   Англійська мова--Словотвір


Є примірники у відділах:
1 Інв.А 415926 - Б.ц. (вільний)


061
Ч 492


    Скібіцька, Тетяна.
    Лексичні засоби реалізації комунікативного наміру адресанта ділового листа [Текст] / Тетяна Скібіцька // Науковий вісник Чернівецького університету : зб. наук. пр. - Чернівці : ЧНУ, 2011. - Вип. 551/552: Германська філологія. - С. 134-148 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Мовознавство--Лінгвістика тексту
   Англійська мова--Лексикологія--Ділова лексика

Кл.слова (ненормовані):
діловий лист -- комунікативний вид -- комунікативний намір адресанта -- апеляційна -- повідомча -- контактовстановлювальна функція
Анотація: У статті розглядаються лексико-семантичні особливості англомовних ділових листів. Текст ділового листа визначається самим предметом текстової діяльності, тобто комунікативним наміром адресанта. Лексика ділових листів неоднорідна; залежно від комунікативного наміру адресанта та домінуючої функції мовленнєвого висловлювання в діловому листі ми виділяємо комунікативні види ділових листів: 1) повідомчі листи; 2) листи із апеляційною функцією; 3) листи із контактовстановлювальною функцією. Лексика діолових листів аналізується за трьома шарами: щоденна, специфічна лексика та науково-технічна термінологія.

Є примірники у відділах:
1 Інв.Б 535119 (вільний)
3(2) Інв.Б 575074 (вільний)