У 333 Сірко, О. І. Регіональний маркетинг як необхідний фактор у процесі реформування і стратегічного розвитку туристичного регіону [Текст] / О. І. Сірко> // Науковий вісник Ужгородського університету. Сер. Економіка. - Ужгород : УНУ, 2010. - Вип. 31. - С. 74-77. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: 1 Інв.В 72244 - Б.ц. (вільний) |
Е 457 Смирнов, І. Г. Геомаркетинговий мікс сталого туризму на прикладі Національного природного парку "Синевир" [Текст] / І. Г. Смирнов> // Економічна та соціальна географія : наук. зб. - К. : КНУ ім. Тараса Шевченка, 2014. - Вип. 1. - С. 125-136 : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст.
Маркетинг туристичний Туризм--Маркетинговий мікс Кл.слова (ненормовані): геомаркетинговий мікс -- продуктова політика -- цінова політика -- комунікативна та збутова політика Є примірники у відділах: 1 (05.11.2015р. Інв.А 421409 - Б.ц.) (вільний) |
Ч-492 Стандарти та інформаційні технології в сільському туризмі [Текст] / К. В. Владійчук [та ін.]> // Науковий вісник Чернівецького університету : зб. наук. пр. - Чернівці : ЧНУ, 2014. - Вип. 724/725: Географія. - С. 126-129 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Сільський туризм--Гірські села--Карпати Маркетинг туристичний Дод.точки доступу: Владійчук, К. В.; Ющенко, Ю. С. (Викладач ЧНУ); Бухтіярова, Ф. О.; Явкін, В. Г. (Викладач ЧНУ); чернівецький автор, але не про Чернівці (Чернівецьку область) Є примірники у відділах: 1 (04.10.2016р. Інв.В 74756 - Б.ц.) (вільний) |
Л-890 Дума, О. І. Розроблення методології створення нових туристичних продуктів в умовах конкурентного ринку [Текст] / О. І. Дума, Б. Б. Пашко> // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2015. - № 819: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - С. 129-135 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Маркетинг туристичний Дод.точки доступу: Пашко, Б. Б. Є примірники у відділах: 1 (01.04.2020р. Інв.В 75475 - Б.ц.) (вільний) |
Т 654 Буднікевич, Ірина Михайлівна (Викладач ЧНУ). Досвід країн з просування туристичної дестинації на ринок Китаю [Текст] / Ірина Михайлівна Буднікевич, Діана Сергіївна Баранюк, Данііл Анатолійович Бастраков> // Трансформація системи міжнародних, національних та локальних ринків : мат. міжнар. наук.-практ. конф., 29-30 квіт., 1 трав. 2020 р., Чернівці (Україна) – Сучава (Румунія). - Чернівці : ЧНУ, 2020. - С. 26-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Дод.точки доступу: Баранюк, Діана Сергіївна; Бастраков, Данііл Анатолійович Є примірники у відділах: 1 (06.09.2021р. Інв.А 427789 - Б.ц.) (вільний) |
І-717 Psarova, O. Characteristic of medical tourism: a marketing approach [Текст] / O. Psarova> // Інституціоналізація публічного управління в Україні в умовах євроінтеграційних та глобалізаційних викликів : матер. щоріч. Всеукр. наук.-практ. конф. за міжнар. участю (Київ, 24 трав. 2019 р.). - Київ : НАДУ, 2019. - Т. 1. - С. 101-103. - англ. - Бібліогр. в кінці ст.
Маркетинг туристичний Є примірники у відділах: 1 (18.11.2021р. Інв.В 76575 - Б.ц.) (вільний) |