К 388 Штельмашенко, А. Д. Аспекти формування бренда держави: закордонний досвід [Текст] / А. Д. Штельмашенко> // Вісник Київського національного університету ім. Тараса Шевченка. Державне управління. - Київ : Київський університет, 2014. - Вип. 1. - С. 94-97. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: 1 (16.06.2017р. Інв.В 75137 - Б.ц.) (вільний) |
К 388 Штельмашенко, А. Д. Бренд держави: вивчення та проблеми інтерпретації [Текст] / А. Д. Штельмашенко> // Вісник Київського національного університету ім. Тараса Шевченка. Державне управління. - Київ : Київський університет, 2014. - Вип. 2. - С. 95-97. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: 1 (16.06.2017р. Інв.В 75138 - Б.ц.) (вільний) |
Д 469 Чекалюк, В. В. Методологія іміджування держави на світовому ринку [Текст] / В. В. Чекалюк> // Науковий вісник Дипломатичної академії України. - Київ, 2016. - Вип. 23: Зовнішня політика і дипломатія: традиції, тренди, досвід, ч. ІІ : Серія "Політичні науки". - С. 98-106. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: 1 (28.03.2018р. Інв.В 75407 - Б.ц.) (вільний) |
Р 640 Богатирець, Валентина (Викладач ЧНУ). Формування позитивного іміджу держави на міжнародній арені [Текст] / Валентина Богатирець> // Розвиток політичної науки: європейські практики та національні перспективи : матер. VІ Міжнар. наук. конф. (Чернівці, 7-8 квіт. 2016 р.). - Чернівці, 2016. - С. 179-181. - Бібліогр. в кінці ст.
Дод.точки доступу: чернівецький автор, але не про Чернівці (Чернівецьку область) Є примірники у відділах: 0 (02.09.2021р. Інв.А 427237 - Б.ц.) (вільний) |