Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=менеджер освіти<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Жигірь, Вікторія.
    Емпірична модель професійної компетентності менеджера освіти / Вікторія Жигірь // Вища школа. - 2012. - № 4. - С. 33-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вища освіта--Професійна компетенція
Кл.слова (ненормовані):
менеджер освіти -- професійна компетентність -- компетентність -- емпіричне дослідження
Анотація: Розглядається проблема застосування компетентнісного підходу до підготовки менеджера освіти. Наводяться результати емпіричногодослідження, на підставі яких розроблено елементний склад моделі професійної компетентності менеджерів освіти в умовах їх підготовки у вищому навчальному закладі.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1
Є примірники у відділах:
(11.04.2012р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Вознюк, Лідія.
    Роль функції мотивації у діяльності керівника загальноосвітнього навчального закладу [Текст] / Л. Вознюк // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2015. - № 1-3. - С. 182-186. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Освіта--Загальноосвітня школа--Керівники
   Освітній менеджмент--Загальноосвітні навчальні заклади

   Наукові дослідження

Кл.слова (ненормовані):
менеджер освіти -- шкільний менеджмент -- функція мотивації -- творчість учителя -- система шкільної освіти
Анотація: У статті виділено основні стимули, які мотивують вчителя до продуктивної діяльності. Визначено методологічні засади функції мотивації. Розкрито сутність поняття "людинознавча компетентність" менеджера освіти та виявлено особливості такого управління.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Козлакова, Галина.
    Тренінгові технології навчання магістрантів як майбутніх менеджерів освітніх закладів [Текст] / Галина Козлакова, Ольга Озерян // Вища освіта України. - 2020. - № 4. - С. 53-60. - Бібліогр.: 8 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Вища освіта--Підготовка магістрів --Підготовка менеджерів освітніх закладів
Кл.слова (ненормовані):
магістранти -- управління навчальним закладом -- тренінгове навчання -- варіативні програми -- менеджер освіти -- ораторське мистецтво -- педагогічна риторика
Анотація: Статтю присвячено розгляду проблем оновлення навчальних програм підготовки магістрантів спеціальності "Управління навчальними заладами". Показано, що сучасні вимоги до діяльності управлінців усіх рівнів вимагають високого рівня аналітично-інформаційної компетентності. Досягнення таких професійних якостей можливо за умови опанування новітніх швидкозмінюваних за змістом варіативних навчальних програм. Своєю чергою (залежно від сучасних потреб суспільства) такі програми потребують нових технологій втілення їх у навчальний процес та його організацію. Формування варіативної програми показано на прикладі вивчення двох тем "Інформаційно-аналітичне забезпечення" та "Педагогічна риторика".


Дод.точки доступу:
Озерян, Ольга
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі