Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (140)БД Авторефератів (48)Краєзнавча картотека (47)Конференції і вісники (250)Періодика (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=особистість<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1259
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Пашкова, О.
    Теоретичні засади гендерної культури і смисложиттєві орієнтири. Гендерна культура, особистість і суспільство. [Текст] / О. Пашкова // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2005. - №1. - С. 61-68. - Бібліогр.:11 назв
Рубрики: Гендерна культура
Кл.слова (ненормовані):
Гендерні дослідження -- Ідеал людини -- Концепція національного виховання


Знайти схожі

2.


    Наумов, Б.
    Школа повинна розвивати особистість [Текст] / Б. Наумов // Рідна школа. - 2005. - № 1. - С. 30-34. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Особистість--Виховання


Знайти схожі

3.


    Бех, І.
    Психологічні резерви виховання особистості [Текст] / І. Бех // Рідна школа. - 2005. - № 2. - С. 11-13. - Бібліогр.: 9 назв.
Рубрики: Особистість--Виховання
Анотація: Проблематика, пов'язана з розвитком досконалої особистості, нині не проста актуальна - її значущість для повноцінного соціального і культурного існування людства така ж важлива, як повітря для фізичного життя людини.


Знайти схожі

4.


    Паламарчук, Л.
    Соціокультурна складова шкільного курсу "Географія України" [Текст] / Л. Паламарчук // Рідна школа. - 2005. - № 2. - С. 49-53. - Бібліогр.: 12 назв
Рубрики: Особистість--Виховання
   Географія шкільна--Завдання--Принципи

   Географічна культура

Анотація: Шкільна географія має широкі можливості щодо надання учням соціокультурних знань, оскільки географія - наука про життя людини на Землі.


Знайти схожі

5.


    Ніколенко, О. М.
    Щоб виховати читацьку особистість [Текст] / О.М. Ніколенко // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 1. - С. 13-14.
Рубрики: Всесвітня література--ВИВЧЕННЯ В ШКОЛІ
Анотація: Інтерв’ю з професором О.М.Ніколаєнко, який працює над проблемою зближення науки про літературу з шкільною програмою і дає коментар щодо вивчення теорії літератури в курсі зарубіжної літератури.


Знайти схожі

6.


    Будько, Є.
    Помаранчева міс [Текст] / Є. Будько // Міжнародний туризм. - 2005. - № 1. - С. 18-25 : фото.цв.
Рубрики: Конкурси краси--"Miss Tourism International - 2004"
   Україна - Малайзія
Кл.слова (ненормовані):
Горобець Марися -- Перша віце-міс туризму світу -- Міс особистість
Анотація: Масштабна та видовищн акція "Mis Tourism International - 2004" - найвідоміший та найповажніший з-поміж "туристичних" конкурсів краси, який відбувся вже удев'яте із 13 грудня 2004 року по 3 січня 2005-го. Тридцять три чарівні учасниці з різних куточків планети виборювали титул "Miss Tourism International" у малазійській столиці Куала-Лумпур. Марися Горобець на світовому фіналі стала "Пешою віце-міс туризму світу" та "Міс особистість".


Знайти схожі

7.


    Дяченко, К. І.
    Методична розробка уроку на тему "Психічне та фізичне насильство над особистістю" [Текст] / К.І. Дяченко // Безпека життєдіяльності. - 2005. - № 1. - С. 35-39 : табл. - Бібліогр.: 2 назви
Рубрики: Особистість--Насильство--Психічне і фізичне насильство
   право--злочини--СЕКСУАЛЬНЕ НАСИЛЬСТВО

Кл.слова (ненормовані):
статеві злочини -- сексуальне насильство -- статеві зносини -- тестування
Анотація: Розглядається поняття сексуального насильства та можливі його форми, ознайомлення учнів з правилами поведінки щодо запобігання сексуальному насильству та правилами захисту при нападі гвалтівника, сформульовано практичні навички відмови в ситуації примусу до статевих стосунків. Наведено анкети: "Що ви знаєте про сексуальне насильство", "Пам'ятки-поради щодо запобігання сексуальному насильству" та "Правила захисту при нападанні гвалтівника", міні-тренінг "Як сказати "Ні"".


Знайти схожі

8.


    Штепа, О. С.
    Тренінг "Актуалізація особистісної зрілості" [Текст] / О.С. Штепа // Практична психологія та соціальна робота. - 2005. - № 2. - С. 42-46 : табл. ; № 3. - С. 48-62 : мал.
Рубрики: Тренінги--психологія
   Особистість--Тренінг

Кл.слова (ненормовані):
Децентрація -- Самоприйняття
Анотація: В статті продемонстровано застосування тренінгу у підготовці спеціалістів - психологів, адже особистісна зрілість є одним з критеріїв ефективності діяльності психолога, головним інструментом у його роботі з клієнтом.



Знайти схожі

9.


    Штепа, О. С.
    Тренінг "Актуалізація особистісної зрілості" [Текст] / О.С. Штепа // Практична психологія та соціальна робота. - 2005. - № 2. - С. 42-46 : табл. ; № 3. - С. 48-62 : мал.
Рубрики: Тренінги--психологія
   Особистість--Тренінг

Кл.слова (ненормовані):
Децентрація -- Самоприйняття
Анотація: В статті продемонстровано застосування тренінгу у підготовці спеціалістів - психологів, адже особистісна зрілість є одним з критеріїв ефективності діяльності психолога, головним інструментом у його роботі з клієнтом.



Знайти схожі

10.


    Штепа, О. С.
    Тренінг "Актуалізація особистісної зрілості" [Текст] / О.С. Штепа // Практична психологія та соціальна робота. - 2005. - № 2. - С. 42-46 : табл. ; № 3. - С. 48-62 : мал.
Рубрики: Тренінги--психологія
   Особистість--Тренінг

Кл.слова (ненормовані):
Децентрація -- Самоприйняття
Анотація: В статті продемонстровано застосування тренінгу у підготовці спеціалістів - психологів, адже особистісна зрілість є одним з критеріїв ефективності діяльності психолога, головним інструментом у його роботі з клієнтом.



Знайти схожі

11.


    Штепа, О. С.
    Тренінг "Актуалізація особистісної зрілості" [Текст] / О.С. Штепа // Практична психологія та соціальна робота. - 2005. - № 2. - С. 42-46 : табл. ; № 3. - С. 48-62 : мал.
Рубрики: Тренінги--психологія
   Особистість--Тренінг

Кл.слова (ненормовані):
Децентрація -- Самоприйняття
Анотація: В статті продемонстровано застосування тренінгу у підготовці спеціалістів - психологів, адже особистісна зрілість є одним з критеріїв ефективності діяльності психолога, головним інструментом у його роботі з клієнтом.



Знайти схожі

12.


    Степаненко, Ірина.
    Тематичне поле виховання духовності особистості в нових дискурсивних контекстах [Текст] / І. Степаненко // Вища освіта України. - 2004. - №4. - С. 19-24. - Бібліогр.: 11 назв.
Рубрики: Виховання духовності
   Особистість--Духовний розвиток



Знайти схожі

13.


    Максименко, С.
    Психологія торує шлях модернізації освіти [Текст] / С. Максименко // Дошкільне виховання. - 2005. - № 1. - С. 3-5.
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- гуманізація -- гуманітаризація -- демократизація
Анотація: Модернізація освіти буде ефективна за умови випереджальної функції психологічної науки щодо соціальної та педагогічної практики

Є примірники у відділах:
(15.04.2005р. Інв.24 (1 прим.) - Б.ц.)

Знайти схожі

14.


    Куліш, Т.
    Наталя Лубенець про особистість та професіоналізм вихователя [Текст] / Т. Куліш // Дошкільне виховання. - 2005. - № 2. - С. 9-11.
Рубрики: Педагогіка--Історія педагогіки--Персоналії--Дошкільне виховання
Кл.слова (ненормовані):
виховання -- діти -- дитячий садок
Дескриптори: ПЕДАГОГІКА,ВИХОВАННЯ
Анотація: Наталя Лубенець (1877-1943) організатор сіспільного дошкільного виховання в Україні та автор грунтовних науково-педагогічних праць з проблем дошкілля. Принципи гуманізації, народності, індивідуалізації.

Є примірники у відділах:
(07.04.2005р. Інв.1721 (1 прим.) - Б.ц.)

Знайти схожі

15.


    Гобова, Л. Ю.
    Курс "Основи психологічної готовності до життя" [Текст] : конспекти уроків циклу "В тобі самому джерело сил" для учнів 3 (2) класів / Л. Ю. Гобова // Практична психологія та соціальна робота. - 2004. - № 7 ; Практична психологія та соціальна робота. - 2005. - № 4. - С. 43-47 : мал.
Рубрики: Психологія--Конспети уроків--"Основи психологічної готовності до життя"--Молодша школа
   Особистість--Розвиток --Молодша школа

Анотація: Конспекти уроків.



Знайти схожі

16.


    Штепа, О. С.
    Тренінг "Актуалізація особистісної зрілості" [Текст] / О.С. Штепа // Практична психологія та соціальна робота. - 2005. - № 2. - С. 42-46 : табл. ; № 3. - С. 48-62 : мал. ; № 4. - С. 22-36 : табл. - Бібліогр. : 32 назв.
Рубрики: Тренінги--психологія
   Особистість--Тренінг

Кл.слова (ненормовані):
Децентрація -- Самоприйняття
Анотація: В статті продемонстровано застосування тренінгу у підготовці спеціалістів - психологів, адже особистісна зрілість є одним з критеріїв ефективності діяльності психолога, головним інструментом у його роботі з клієнтом.




Знайти схожі

17.


    Шапенюк, І. М.
    Впровадження в суспільну свідомість переваг здорового способу життя, формування національного культу соціально активної, фізично здорової та духовно багатої особистості [Текст] / І.М. Шапенюк // Безпека життєдіяльності. - 2005. - № 3. - С. 59-60
Рубрики: Здоровий спосіб життя
   Здоров'я особистості

Кл.слова (ненормовані):
Особистість -- Статистика -- ПЛАНУВАННЯ -- ВИХОВАННЯ


Знайти схожі

18.


    Буракова, О.
    Сформувати гармонійну особистість [Текст] : з творчої лабораторії вчителя / О. Буракова // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2005. - № 2. - С. 54-57.
Рубрики: Психологія--Здібність і обдарованість
Кл.слова (ненормовані):
сприйняття матеріалу -- творчі здібності -- логіка -- образне мислення
Анотація: Розвивати в учнів їхні природні здібності, щоби мати високі показники знань

Є примірники у відділах:
(21.04.2005р. Інв.78 (1 прим.) - Б.ц.)

Знайти схожі

19.


    Шевченко , В.
    Виховуємо творчу особистість [Текст] / В. Шевченко // Рідна школа. - 2005. - № 5. - С. 4-6
Рубрики: Особистість--Виховання
Анотація: Досвід роботи ліцею при Донецькому національному університеті по вихованню творчої особистості.


Знайти схожі

20.


    Алфімов, В.
    Модель творчої особистості ліцеїста [Текст] / В. Алфімов // Рідна школа. - 2005. - № 5. - С. 9-15
Рубрики: Творча особистість--Розвиток
Анотація: Педагогічна система створена в ліцеї при Донецькому національному університеті допомагає вихованню творчої особистості, сприяє навчанню


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120