Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Конференції і вісники (12)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=художній образ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 32
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-32 
1.


    Коваленко, В.
    Творчий діалог на тему: "... І незглибиме творче ремесло" (модель засідання літературно-творчої студії для старшокласників) [Текст] / В. Коваленко // Українська мова і література в школі. - 2007. - № 3. - С. 58-60.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Література українська--Позакласна робота
Кл.слова (ненормовані):
літературна творчість -- художній образ -- ідея -- мистецький дар -- графоманія
Анотація: Позакласний захід для учнів з української літератури

Є примірники у відділах:
(12.06.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1

Знайти схожі

2.
CUKK-VDPU
Л1


    Лісовський, Антон.
    Відкривати скритий смисл подій (коли вивчається дві літератури) [Текст] / А. Лісовський // Українська мова і література в школі. - 2007. - № 6. - С. 25-27.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Література українська--Теми і сюжети
Кл.слова (ненормовані):
художня література -- художній образ -- мистецтво
Анотація: Художня література системою своїх засобів розвиває у людини духовні цінності

Є примірники у відділах:
(24.10.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1

Знайти схожі

3.
CUKK-VDPU
Л68


    Лобарська, Лоріна.
    Орієнтовний запитальник для актуалізації опорних знань учнів 4 класу з образотворчого мистецтва, визначення рівня засвоєння учнями базових теоретичних положень предмета [Текст] / Л. Лобарська, Л. Вовк // Початкова школа. - 2008. - № 3. - С. 44-48.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Мистецтво--Образотворче--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
образотворче мистецтво -- художній образ -- запитальник
Анотація: Дидактичний матеріал націлений на оптимізацію підготовки вчителя до уроку з образотворчого мистецтва


Дод.точки доступу:
Вовк, Лариса

Знайти схожі

4.


    Клічак, Ганна
    Життя починається з дтва, а знання - із здивування [Текст] : урок розвитку зв'язного мовлення у 5 класі / Ганна Клічак // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2009. - № 1. - С. 8-12. - Библиогр.: 2 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика--Урок зв'язного мовлення--5 клас
Кл.слова (ненормовані):
художній образ -- лексичні синоніми -- оповідання Надії Кир'ян "Зернятко і яєчко"
Анотація: Урок зв'язного мовлення у 5 класі за темаю "Створення художнього образу. Лексичні синоніми"


Дод.точки доступу:
Кир'ян, Надія
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

5.


    Лісовський, Антон.
    Аксіоми методики [Текст] / А. Лісовський // Українська мова і література в школі. - 2009. - № 1. - С. 32-35.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Література--методологія науки
Кл.слова (ненормовані):
мистецтво слова -- літературний твір -- художній образ -- художній твір
Анотація: Стаття про викладання літератури, як науку про завдання, зміст і закономірності здійснення шкільної літературної освіти.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

6.


    Бідненко, В.
    Не повторити помилок історії... : урок вивчення нового матеріалу в 9 класі : [за твором П. Куліша "Чорна рада"] [Текст] / В. Бідненко // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2010. - № 3. - С. 23-27.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Література українська--Методика--Урок
   Література українська--Нова--Персоналії

Кл.слова (ненормовані):
лінійний диктант -- проблематика твору -- художній образ -- порівняльна характеристика -- Я. Сомко і І. Брюховецький -- Петро і Кирило -- технологія "Мікрофон"
Анотація: Надано конспект уроку на тему "Пантелеймон Куліш "Чорна рада". Образи та ідеї твору". Метою цього уроку є формування навичок характеристики образів твору та визначення провідних ідей, вмінь аналізувати станову психологію окремих суспільних верств і поведінку тогочасних українців, а також виховання патріотизму та почуття відповідальності за долю держави.


Дод.точки доступу:
Куліш, П. \про нього\
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

7.


    Деркач, О.
    Характеристика персонажів та образів-символів у художньому творі [Текст] / Олена Деркач // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2010. - № 11/12. - С. 78-80. - журнал.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Література українська--Методика--Методи навчання
   Література українська--Методика--Аналіз тексту

Кл.слова (ненормовані):
навчально-пізнавальна діяльність учнів -- художній образ -- асоціативна характеристика ліричного героя -- характеристика-порівняння-асоціація -- картки для учнів (медитація, градація, дослідження та ін.)
Анотація: У статті запропоновано конкретні методи та прийоми характеристики художніх образів за новітньою технологією, а саме: окреслено цілі навчально-пізнавальної діяльності учнів, надано зразки різних видів характеристик літературних героїв (у т. ч. порівняльних) з метою розвитку в учнів вмінь працювати з текстом, критично аналізувати художні образи твору.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

8.


    Шевченко, З.
    Художній світ Т. Шевченка (матеріали до вивчення біографії) [Текст] / Зоя Шевченко // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 1. - С. 28-30.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська література--Шевченко Т. Г. (1814-1861)
Кл.слова (ненормовані):
художній образ -- барви палітри -- акварель -- копіювання -- задум художника
Анотація: У статті розглядається поблема становлення Т. Шевченка як художника, задум та реалізація деяких полотен, засоби творення художніх образів.


Дод.точки доступу:
Шевченко, Т. Г. \про нього\
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

9.


    Логвиненко, Юлія.
    Трансформація античних міфів у творчості поетів-постмодерністів [Текст] / Юлія Логвиненко // Слово і час. - 2011. - № 6. - С. 54-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Напрями--Постмодернізм
Кл.слова (ненормовані):
Психологізація -- Символ -- Художній образ -- Художній світ
Анотація: Розкриваються прийоми використання античного міфу у творчості поетів 90-х років ХХ ст. Виявлено й окреслено три найбільш концептуально значущі способи введення міфу у тканину твору. Проаналізовано головні функції використання міфів у поетичній системі постмодерністів.


Знайти схожі

10.


    Вербицька, Лідія.
    Природно-людський спільносвіт у дидактичній ліриці Івана Франка ("Мій Ізмаргард", "Давнє й нове") [Текст] / Лідія Вербицька // Слово і час. - 2011. - № 7. - С. 39-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українські письменники--Франко І.Я.--Творчість
   Українська література--Лірика

Кл.слова (ненормовані):
Алегорія -- Дидактика -- Символ -- Художній образ
Анотація: У статті йдеться про філософсько-дидактичний код образної символіки природно-людського спільносвіту у збірках "Мій Ізмаргард" і "Давнє й нове". Зроблено спробу окреслити основні напрямки художньої філософії в межах парадигми "людина - природа" в повчальній ліриці І. Франка.


Дод.точки доступу:
Франко, Іван Якович (український письменник, поет, вчений, публіцист, перекладач, громадський і політичний діяч ; 1856-1916)

Знайти схожі

11.


    Горєлова, С.
    Шекспірівські образи у творчій рецепції неокласиків і акмеїстів [Текст] / Світлана Горєлова // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2011. - № 10. - С. 84-87. - Бібліогр.: 8 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська література--Образи, теми, сюжети, ХХ ст.
   Російська література--Образи, теми, сюжети, ХХ ст.

Кл.слова (ненормовані):
шекспірівські драми -- прототип -- художній образ -- лірична героїня -- ліричний герой -- А. Ахматова, М. Гумільов, М. Рильський, Ю. Клен, М. Зеров
Анотація: У статті досліджено вплив творчості В. Шекспіра на український неокласицизм і російський акмеїзм. Використовуючи мотиви, сюжети, образи персонажів шекспірівських драм, українська та російська поезія ХХ ст. стала своєрідним підсумком розвитку нової національної поезії і продовжила кращі літературні традиції, зокрема традиції Ренесансу.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

12.


    Петровська, Т.
    Методика розвитку образного мовлення молодших школярів у процесі читання / Т. Петровська // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 3. - С. 21-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Уроки--Читання--Мовлення українське
   Мовлення українське--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
образне мовлення -- художній твір -- художній образ -- образні засоби -- образний вислів -- читання -- мовлення школярів -- слововживання
Анотація: У статті розкрито методику розвитку образного мовлення молодших школярів на уроках читання. Особлива роль у цьому процесі відведена системі вивчення образотворчих засобів мови художнього твору, яка збагачує, активізує і розвиває мовлення дітей.


Знайти схожі

13.


    Хроменко, Ірина.
    Пообразний аналіз художнього твору [Текст] / Ірина Хроменко // Зарубіжна література в школах України. - 2012. - № 6. - С. 17-25. - Зміст: Старий і море ; Максим Гримач
Рубрики: Художній твір--Аналіз--Прообразний
   Світова література--Дистанційний тренінг

   Письменники американські, 20 ст.

   Письменники українські, 19 ст.

Кл.слова (ненормовані):
художній образ -- образи в художній літературі -- взаємостосунки персонажів -- образ автора -- вічний образ -- національний образ -- образи-речі -- образи-символи -- зовнішній образ -- внутрішній образ
Анотація: На тренінговому занятті прообразного аналізу розглядаються основні підходи та прийоми, які застосовуються під час вивчення художнього твору.


Дод.точки доступу:
Хемінгуей, Ернест (американський письменник ; 1899-1961) \про твір\; Вовчок, Марія Олександрівна \про твір\

Знайти схожі

14.


    Токмань, Ганна.
    Смерть коханої: діалог лірики Володимира Свідзінського і філософії Габріеля Марселя [Текст] / Ганна Токмань // Слово і час. - 2012. - № 11. - С. 53-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Письменники України, 19-20 ст.
   Філософи Франції, 19-20 ст.

   Українська література--Поезія

Кл.слова (ненормовані):
художній образ -- текст -- стиль
Анотація: У статті вірші В. Свідзінського розглядаються як художньо-філософський феномен. У центрі уваги дослідниці перебуває мотив смерті коханої жінки. Проведено зіставлення поетичного розмислу з філософською думкою Г. Марселя.


Дод.точки доступу:
Свідзінський, Володимир Євтимович (український поет, перекладач ; 1885-1941) \про нього\; Марсель, Габріель (французький філософ ; 1889-1973) \про нього\

Знайти схожі

15.


    Петровська, Т.
    Система роботи на образними засобами художнього твору на уроках літературного читання (порівняння) [Текст] / Тетяна Петровська // Початкова школа. - 2013. - № 4. - С. 5-7.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Навчання читання
   Українська література--Аналіз художнього твору

Кл.слова (ненормовані):
художній твір -- художній образ -- порівняння
Анотація: У статті описано систему роботи над образними засобами мови художнього твору. Запропоновано послідовність вправ та розроблено алгоритм роботи над кожним із розглянутих понять.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

16.


    Кандинська, Віра.
    Рецепція естетизму й дендизму в новелі Ольги Кобилянської "Valse melancolique" [Текст] / Віра Кандинська // Слово і час. - 2013. - № 5. - С. 32-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Письменники України--Буковина, 19-20 ст.
   Українська література--Мала проза--Новела

Кл.слова (ненормовані):
життєтворчість -- модернізм -- художній образ
Анотація: У статті розглянуто новелу О. Кобилянської "Valse melancolique" в контексті концепцій естетизму й дендизму, розроблених О. Вайлдом, Ш. Бодлером та Ж. Барбе д'Оревільї. Доведено, що О. Кобилянська однією з перших в українській літературі створює образи героїв, для яких естетизм і дендизм є світоглядом та стилем життя.


Дод.точки доступу:
Кобилянська, Ольга Юліанівна (українська письменниця, громадська діячка ; 1863-1942) \про неї\

Знайти схожі

17.


    Петровська, Т.
    Робота над епітетами як виразниками образності мовлення на уроках читання в 2-4 класах / Т. Петровська // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. - № 7/8. - С. 31-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Читання--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
образність мовлення -- образні засоби -- художній образ -- поетичний образ -- переносне значення
Анотація: У статті розглянуто особливості роботи над епітетами як виразниками образності на уроках читання в 2—4 класах. Автор демонструє ефективні прийоми аналізу мовних засобів, з допомогою яких створюються художні образи. Це: 1) прийом вибіркового читання; 2) спостереження над художнім текстом; 3) словникова робота; 4) різні форми ілюстрування тексту.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

18.


    Хроменко, І.
    Пообразний аналіз художнього твору [Текст] : заняття № 2 / Ірина Хроменко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 7/8. - С. 14-21.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
   Літературознавство--Аналіз художнього твору

   Українська література--Урок

Кл.слова (ненормовані):
художній образ -- образи персонажів -- образ автора -- образ оповідача -- вічний образ -- національний образ -- допоміжна роль образів -- зовнішній і внутрішній образи -- фрагменти аналізу -- С. Черкасенко (6 клас)
Анотація: На другому тренінговому занятті для учителів-словесників розглянуто основні підходи та прийоми, які застосовуються під час вивчення художнього твору. Зокрема, проаналізовано поняття образу в художній літературі, його особливості та різновиди. На матеріалі фрагментів уроків та конспекту уроку за твором С. Черкасенка "Маленький горбань" розглянуто такий вид аналізу художнього твору, як пообразний аналіз.


Дод.точки доступу:
Скотт, Вальтер (англійський письменник ; 1771-1832) \про нього\; Хемінгуей, Ернест Міллер (американський письменник та журналіст, лауреат Нобелівської премії з літератури за 1954 рік ; 1899-1961) \про нього\; Вовчок, Марко (Вілінська Марія Олександрівна ; українська і російська письменниця, перекладачка, видавець ; 1833-1907 ) \про неї\; Лермонтов, Михайло Юрійович (російський письменник (прозаїк, поет, драматург) ; 1814-1841 ) \про нього\; Ліндгрен, Астрід (шведська дитяча письменниця ; 1907-2002) \про неї\; Черкасенко, Спиридон Феодосійович (відомий укр. письменник, драматург ; 1876 - 1940 ) \про нього\
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

19.


    Дубініна, Вікторія.
    Поетичний світ Бориса Тенети [Текст] / Вікторія Дубініна // Слово і час. - 2014. - № 1. - С. 42-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Письменники України, 20 ст.
   Українська література--Поезія

Кл.слова (ненормовані):
поезія -- імпресіонізм -- художній образ -- пейзаж -- ліричний герой
Анотація: У статті проаналізовано поетичні твори українського письменника Бориса Тенети, надруковані в періодичних виданнях другої половини 1920-х років. У віршах актуалізуються важливі екзистенційні, буттєві проблеми.


Дод.точки доступу:
Тенета, Борис (український письменник ; 1903-1935) \про нього\

Знайти схожі

20.


    Караменов, Николай.
    Почему не Борхес? [Текст] / Николай Караменов // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2014. - № 1. - С. 38-40
Рубрики: Письменники сербські, 20-21 ст.
   Художня література--Текстологія

Кл.слова (ненормовані):
постмодернизм -- художній образ
Анотація: Философское размышление о современном читателе, постмодернистской литературе, о художественном восприятии, художестенном образе. Автор останавливается более подробно на творчестве Милорада Павича.


Дод.точки доступу:
Павич, Милорад (сербський письменник ; 1929-2009) \про нього\

Знайти схожі

 1-20    21-32