Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=чайна церемонія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


    Камишова, І. Ю.
    Чайний калейдоскоп (Проект) [Текст] / І.Ю. Камишова // Виховна робота в школі. - 2010. - № 5. - С. 36-37.
Рубрики: Виховні заходи--Естетичне виховання
   Трудове навчання--Позакласний захід

Кл.слова (ненормовані):
чайний напій -- чайна церемонія -- тітестер
Анотація: Запропоновано проектну методику, розроблену з метою популяризації чаю. Учні середнього і старшого шкільного віку мають досить вузькі уявлення про професії. Проект дає можливість ознайомити дітей зі специфікою роботи тітестера, знаннями й уміннями, якими має володіти особа, що зупинила свій вибір на цій унікальній і рідкісній професій, вимогами й обмеженнями, які вона висуває. Фрагмент проекту - тестування чаю - дозволяє учням відчувати деякі особливості цієї професії.


Знайти схожі

2.


    Камишова, І. Ю.
    Чайний калейдоскоп (Проект) [Текст] / І.Ю. Камишова // Виховна робота в школі. - 2010. - № 5. - С. 36-37.
Рубрики: Виховні заходи--Естетичне виховання
   Трудове навчання--Позакласний захід

Кл.слова (ненормовані):
чайний напій -- чайна церемонія -- тітестер
Анотація: Запропоновано проектну методику, розроблену з метою популяризації чаю. Учні середнього і старшого шкільного віку мають досить вузькі уявлення про професії. Проект дає можливість ознайомити дітей зі специфікою роботи тітестера, знаннями й уміннями, якими має володіти особа, що зупинила свій вибір на цій унікальній і рідкісній професій, вимогами й обмеженнями, які вона висуває. Фрагмент проекту - тестування чаю - дозволяє учням відчувати деякі особливості цієї професії.


Знайти схожі

3.


    Гузь, О. О.
    Система уроків з вивчення повісті Ясунарі Кавабата "Тисяча журавлів" : [3 уроки] [Текст] / О. О. Гузь // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 1. - С. 26-36.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Японська література--Кавабата Ясунарі (1899-1972 рр.)
   Зарубіжна література--Урок

   Зарубіжна література--Комп'ютерне і програмоване навчання

Кл.слова (ненормовані):
життя і творчість Я. Кавабати -- Нобелівська промова -- світоглядно-естетичні позиції -- чайна церемонія -- національна етика й естетика -- гармонія людини і природи -- цитати -- тлумачний словник
Анотація: Запропоновано систему уроків, які мають на меті: за допомогою сучасних комп'ютерних технологій ознайомити учнів з життєвим і творчим шляхом відомого японського письменника Ясунарі Кавабати; в результаті текстуального дослідженя повісті з'ясувати специфіку композиції та системи образів, показати кризу національної етики й естетики; виховувати художньо-естетичні смаки старшокласників та сприяти їх входженню у полікультурний простір людства.


Дод.точки доступу:
Кавабата, Ясунарі (японський письменник, лауреат Нобелівської премії з літератури 1968 року ; 1899-1972) \про нього\
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

4.


    Павлів, Ірина.
    Чайна симфонія [Текст] : урок узагальнення й систематизації вивченого з теми "Прикметник" / Ірина Павлів // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2016. - № 1. - С. 8-11 : мал.
Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Розробки уроків
   Прикметники--Вивчення в школі

Кл.слова (ненормовані):
емоційна готовність до уроку -- актуалізація опорних знань учнів -- аналіз мовних явищ на основі тексту -- валеопауза -- робота з картиною -- складання діалогів -- інтерактивна вправа -- чай -- чайна церемонія
Анотація: Мета уроку – узагальнити і систематизувати знання учнів про прикметник як частину мови; розвивати пам'ять, увагу; підвищувати культуру усного й писемного мовлення; виховувати свідоме ставлення до навчання, розуміння його потрібності в житті; за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу формувати естетичні смаки.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Ніколюк, Л. В.
    У казковій країні Байхова [Текст] : віртуальна мандрівка / Л. В. Ніколюк, Пономарьова В. В. // Позакласний час. - 2018. - N 10(жовтень). - С. 31-33
Рубрики: Чай--Сценарії
   Сценарії--Чай

Кл.слова (ненормовані):
Сценарії заходів про чай -- Чайна церемонія
Анотація: Сценарій заходу, присвяченого чаю.


Дод.точки доступу:
Пономарьова В. В.

Знайти схожі

6.


    Персей, Л. І.
    Приємного чаювання [Текст] : конспект інтегрованого заняття з грамоти (старший дошкільний вік) / Л. І. Персей // Розкажіть онуку. - 2019. - N 9(вересень). - С. 55-56
Рубрики: Чайна церемонія
Кл.слова (ненормовані):
Чайна церемонія
Анотація: На прикладі розповіді про чайну церемонію, сервіровку столу, дошкільники вчаться добирати слова - ознаки, слова - дії, слова - назви.


Знайти схожі

7.


   
    Чаювання - родинна традиція [Текст] : виховна робота в школі // Розкажіть онуку. - 2019. - N 11(листопад). - С. 47-48 : ілюстр.
Рубрики: Чайна церемонія
Кл.слова (ненормовані):
Чайна церемонія
Анотація: Опис традиції чайної церемонії для учнів початкокової школи.


Знайти схожі