Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=інформаційно-творча особистість<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Назаренко, Л. А.
    Методичні основи використання інформаційних технологій у навчанні літератури: теоретичний і практичний аспекти / Л. А. Назаренко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 3. - С. 17-21
Рубрики: Українська література--Методика викладання, 20 ст.
   Романи українські--Методика викладання, 20 ст.

   Письменники українські--Персоналії, 20 ст.

   Уроки--Українська література, 20 ст.

Кл.слова (ненормовані):
нові інформаційні технології -- інформаційно-творча особистість -- модель -- комп'ютерні технології
Анотація: У статті представлено моделі алгоритмів побудови різних типів уроків української літератури з використанням інформаційно-комунікаційних технологій (за концепцією В. Шуляра), подано рекомендації співробітництва вчителя літератури й учня-читача. Запропоновано фрагмент можливого конспекту уроку з теми "Олександр Довженко - поет екрану, митець феноменальних можливостей, першокласний майстер світового кіно"


Дод.точки доступу:
Довженко, Олександр Петрович (1894-1956) \про твір\

Знайти схожі

2.


    Назаренко, Людмила
    Методичні засади використання інформаційних технологій у навчанні літератури: теоретичний і практичний аспекти [Текст] / Людмила Назаренко // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 3. - С. 22-27. - Бібліогр.: 2 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська література--Інформаційні технології
Кл.слова (ненормовані):
урок з використанням інформаційних технологій -- інформаційно-творча особистість -- модель
Анотація: У статті представлено моделі алгоритмів побудови різних типів уроків української літератури з використанням інформаційно-комунікаційних технологій ( за концепцієєю В. Шуляра), подано рекомендації щодо співробітництва вчителя літератури й учня-читача.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі