Пошуковий запит: <.>S=Навчання -- Інтегроване -- Зарубіжна література<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6 |
>1.
|
Галкіна, Н. Перший бал Наташі Ростової. Інтегрований урок за романом Л. Толстого "Війна і мир" та однойоменною оперою С. Прокоф‘єва : 10 клас / Н. Галкіна> // Зарубіжна література в школах України. - 2007. - № 10. - С. 49-51. - Зміст: "Війна і мир"
Рубрики: Письменники російські, 19 ст. Російська література--Методика викладання Навчання--Інтегроване--Зарубіжна література
Дод.точки доступу: Толстой Лев Миколайович-письменник російський, 19 ст. \про нього\ Є примірники у відділах:
всього 1 Вільні: 1
Знайти схожі
|
>2.
|
Барчан, Людмила. Інтегрований урок: літератури і математика. Повторення та узагальнення знань із тем "Фольклор", "Літературна казка", розв‘язування текстових задач / Людмила Барчан> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2007. - № 10. - С. 24-26
Рубрики: Навчання--Інтегроване--Зарубіжна література Міжпредметні зв'язки --Зарубіжна література та математика
Є примірники у відділах:
всього 1 Вільні: 1
Знайти схожі
|
>3.
|
Гвоздикова, Ірина. Адекватно сприйняти художній твір допомогають фонові знання. Інтегрований урок (зарубіжна література-біологія-географія) / Ірина Гвоздикова> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2008. - № 1. - С. 19-21
Рубрики: Навчання--Інтегроване--Зарубіжна література Міжпредметні зв'язки --Зарубіжна література-географія-біологія Кл.слова (ненормовані): кросворд Анотація: В статті надається розробка інтегрованого уроку з методики викладання зарубіжної літератури. Розглядається твочрість Ж. Верна.
Є примірники у відділах:
всього 1 Вільні: 1
Знайти схожі
|
>4.
|
Фетісова, Уляна. До питання інтегрованого вивчення зарубіжної та української літератур / Уляна Фетісова> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2008. - № 5. - С. 6-10
Рубрики: Міжпредметні зв'язки --Зарубіжна література та українська література Навчання--Інтегроване--Зарубіжна література Анотація: В статті розглядається питання щодо взаємозв‘язків української та зарубіжної літератур та методика інтегрованого навчання з цих предметів.
Знайти схожі
|
>5.
|
Фетісова, Уляна. Практичний аспект інтегрованого вивчення літератур. Конспект підсумкових уроків (6, 7 класи) та зразки завдань (7-11 класи) / Уляна Фетісова> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2008. - № 5. - С. 26-28
Рубрики: Література--Методика викладання Міжпредметні зв'язки --Зарубіжна література та українська література Навчання--Інтегроване--Зарубіжна література
Знайти схожі
|
>6.
|
Братко, В. Інтегрований урок за циклом "Кримські сонети" Адама Міцкевича : [9 клас] / В. Братко> // Зарубіжна література в школах України. - 2008. - № 12. - С. 24-27. - Бібліогр. в кінці ст. (9 назв.). - Зміст: "Кримські сонети"
Рубрики: Навчання--Інтегроване--Зарубіжна література Зарубіжна література--Методика викладання Письменники польські, 19 ст. Особистісно-орієнтоване навчання Анотація: В статті надається розробка інтегрованого уроку зарубіжної літератури з вивченням "Кримських сонетів" Адама Мицькевича, який передбачає залучення знань української літератури, історії України, образотворчого мистецтва, які доповнюють і пояснюють основну тему.
Дод.точки доступу: Міцкевич, Адам-поет польський 19 ст. \про нього\ Знайти схожі
|
|