Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (1)БД Авторефератів (2)Періодика (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Професійна освіта<.>
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 17
1.


    Ярошенко, Г.
    Розвиток механізму взаємодії ринку праці і професійної освіти України [Текст] / Г. Ярошенко, І. Заюков // Україна: аспекти праці. - 2007. - № 6. - С. 25-30 : Табл.: 2; Рис.: 3. - Бібліогр.: 7 назв
Рубрики: Професійна освіта
   Ринок праці

Анотація: Мета дослідження - висвітлити розвиток механізму взаємодії ринку праці і професійної освіти України.


Дод.точки доступу:
Заюков, І.

Знайти схожі

2.


    Зубрицька, Оксана Михайлівна.
    Характеристика систем середньої освіти в європейському регіоні [Текст] / О.М. Зубрицька // Вища освіта України. - 2007. - № 3. - С. 81-87. - Библиогр.: с. 87 (11 назв.)
Рубрики: Профільне навчання
   Професійна освіта

Анотація: Вказано на потенційну важливість узгодження під час Болонського процесу характеристик не лише вищої, а й середньої освіти. Наведено кількісні дані про тривалість навчання в середніх школах європейських країн та України і відмову країн Європи від базової професійно-технічної освіти.


Знайти схожі

3.


    Оболенський, Олексій.
    "Ми навчаємо політичну та адміністративну еліту..." [Текст] / О. Оболенський ; розмов. А. Левченко // Сучасна освіта. - 2008. - № 7-8. - С. 52-53. : фото
Рубрики: Професійна освіта
   Державні службовці

   Державна служба

Анотація: Розмова з Першим віце-президентом Національної академії державного управління при Президентові України, доктором економічних наук, професором Олексієм Оболенським про перспективи та проблеми професійного навчання дерслужбовців.


Дод.точки доступу:
Левченко, Анжела \розмов.\

Знайти схожі

4.


    Дмитренко, Г. А.
    Людиноцентрична освіта як імператив підвищення якості життя населення України [Текст] / Г. А. Дмитренко // Економіка та держава. - 2009. - № 2. - С. 39-42. - Бібліогр. с. 42 (11 назв.)
Рубрики: Населення--Рівень життя
   Професійна освіта

Анотація: У статті розглядаються питання місії і стратегічних цілей і деяких засобів розвитку освіти, які пов'язані зі сприяннм самореалізації особистості, що обумовлює підвищення якості життя кожної людини і всього населення країни.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Кривозуб, В.
    Навчанню кожен вік підвладний [Текст] / В. Кривозуб; Підготувала Н. Семиволос // Віче. - 2009. - № 11. - С. 52-53 : портр
Рубрики: Професійна освіта
Анотація: Розмова з директором Дніпропетровського навчально-виробничого центру (НВЦ) №2 В. Кривозубом


Дод.точки доступу:
Семиволос, Н. \підготувала.\

Знайти схожі

6.


    Мельничук, Дмитро Олексійович.
    З досвіду організації роботи магістратури в Національному університеті біоресурсів і природокористування України [Текст] / Д.О. Мельничук, В.П. Лисенко, Л.В. Кліх // Вища освіта України. - 2009. - № 2. - С. 105-112. - Библиогр.: с.112 (6 назв.)
Рубрики: Болонський процес--
   Професійна освіта

   Освітньо-професійні програми

Анотація: Представлені найважливіші моменти організації магістратури, які базуються на позитивних аспектах Болонського процесу. Увага акцентується на основних факторах підготовки конкурентноспроможних фахівців.Висвітлюються шляхи формування структури і змісту магістерських програм та форми реалізації навчльного процесу.


Дод.точки доступу:
Лисенко, Віталій Пилипович; Кліх, Лариса Володимирівна

Знайти схожі

7.


    Андрущенко, Віктор Петрович.
    Модернізація педагогічної освіти відповідно до викликів XXI століття [Текст] / В.П. Андрущенко, В.І. Бондар // Вища освіта України. - 2009. - № 4. - С. 17-23.
Рубрики: Професійна освіта
   Болонський процес

   Класична педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
Професіограма
Анотація: Розглянуто проблему модернізації педагогічної освіти. Визначено, що однією з перших не вирішених на сьогодні проблем є розроблення і впровадження нового державного стандарту підготовки бакалавра педагогічної освіти, як документа що являє собою модель підготовки і регламентує відповідно до вимог часу обсяг компетенцій, необхідний випускнику для нормальної адаптації на ринкку праці в Україні.


Дод.точки доступу:
Бондар, Володимир Іванович

Знайти схожі

8.


    Астахова, О.
    Перспективи розвитку професійної освіти в Україні [Текст] / О. Астахова // Україна: аспекти праці. - 2010. - № 4. - С. 9-12. - Бібліогр. в примітках
Рубрики: Професійна освіта
   Професійна орієнтація--Підготовка кадрів

Анотація: У статті розглядаються питання ролі та місця професійної освіти в економіці України в умовах переходу від індустріального до постіндустріального суспільства як визначального чинника підвищення якості та конкурентоспроможності фахівцівна ринку праці в умовах глобалізації, нестабільності, модернізацій і кризи.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Калашнікова, Світлана Андріївна.
    Професійна підготовка керівників навчальних закладів за технологією змішаного навчання [Текст] / С.А. Калашнікова // Вища освіта України. - 2010. - № 2. - С. 105-108. - Библиогр.: с. 108 (7 назв.)
Рубрики: Дистанційне навчання
   Професійна освіта

   Принципи навчання

Кл.слова (ненормовані):
Глобалізація -- Інформатизація
Анотація: Стаття присвячена опису моделі магістерської програми професійної підготовки керівників навчальних закладів, яка реалізується у форматі змішанного навчання в Київському університеті імені Бориса Гринчека.


Знайти схожі

10.


    Куценко, В. І.
    Стратегічні підвищення якості підготовки кадрів [Текст] / В. І. Куценко, О. В. Гаращук // Економіка та держава. - 2011. - № 3. - С. 12-14. - Бібліогр. с. 14 (6 назв)
Рубрики: Вища освіта в Україні
   Професійна освіта

Анотація: Розкривається сутність якості підготовки кадрів, виділені основні її складові, у тому числі у контексті вимог болонської системи. На досвіді європейських країн, окремих регіонів України показано шляхи, якими необхідно йти, щоб забезпечити високу якість підготовки кадрів.


Дод.точки доступу:
Гаращук, О.В.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

11.


    Хромов, М. І.
    Підвищення кваліфікації персоналу: пріоритети розвитку організації та чинники ефективного управління станом конкурентоспроможності людського капіталу [Текст] / М. І. Хромов // Економіка та держава. - 2011. - № 4. - С. 39-42. - Бібліогр. с. 42 (16 назв)
Рубрики: Персонал--Професійна майстерність
   Професійна освіта

Анотація: Метою статті є дослідження факторів розвитку організації і чинників ефективного управління станом конкурентоспроможності робочої сили в контексті підвищення якості функціонування людського капіталу.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

12.


    Шахно, А. Ю.
    Інституціональні перетворення в системі освіти та професійного навчання як індикатор розвитку сучасного ринку праці [Текст] / А. Ю. Шахно // Економіка та держава. - 2011. - № 11. - С. 71-76. - Бібліогр. с. 76 (7 назв)
Рубрики: Професійна освіта
Анотація: У статті розглянуті питання процесів інституціональних перетворень у системі освіти та професійного навчання. Висвітлений процес формування державної політики щодо даних претворень в Україні. Зокрема, досліджені можливі позитивні та негативні наслідки наслідки перетворень для ринку праці в Україні. При розгляді данного питання запропоновано напрями вдосконалення системи освіти та професійного навчання в Україні.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

13.


    Кім, М.
    Взаємозв'язок між ступенем економічного розвитку і професійною освітою в Україні [Текст] / М. Кім, І. Давидова // Україна: аспекти праці. - 2014. - № 4. - С. 19-26. - Бiблiогр. в пiдрядк. прим.
Рубрики: Професійна освіта
   Профорієнтація

Анотація: Визначено взаємозв'язок між аграрною, індустріальною і постіндустріальною стадіями цивілізаційного розвитку і системою освіти. З цієї точки зору розглянуто стан професійної освіти в Україні, протиріччя між надмірно розвинутою мережею ВНЗ і обмеженістю робочих місць для фахівців, між вартістю робочої сили і заробітною платою. Запропоновані деякі можливі способи їх розв'язання.


Дод.точки доступу:
Давидова, І.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

14.


    Огай, М.
    Освітні траєкторії населення та їх вплив на професійну мобільність [Текст] / М. Огай, Н. Романчук // Україна: аспекти праці. - 2014. - № 5. - С. 20-27. - Бiблiогр. в пiдрядк. прим.
Рубрики: Профорієнтація
   Професійна освіта

Анотація: У статті проаналізовано вплив досягнутого рівня освіти населення України на ймовірність бути працевлаштованим, в тому числі за спеціальністю. Встановлено вплив інвестицій в людський капітал на рівень соціальної мобільності, рівень доходів та підвищення самооцінки особистості. З метою подальшого комплексного дослідження життєвих траєкторій населення в аналізі можуть бути застосовані методи макро- та мікромоделювання.


Дод.точки доступу:
Романчук, Н.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

15.


    Сушко, Світлана.
    Упровадження диференційованих форм організації профільного навчання [Текст] : за результатами впровадження програми дослідно-експериментальної роботи регіонального рівня / С. Сушко // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2015. - № 6. - С. 70-76. - Бібліогр.: с. 76.
ББК 74.4
Рубрики: Професійна освіта
   Профорієнтація

Кл.слова (ненормовані):
динамічні профільні групи -- індивідуальний навчальний план -- індивідуальний освітній маршрут
Анотація: Допрофільне і профільне навчання школярів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

16.


    Новіков, В. M.
    Практико-орієнтована модель професійної освіти [Текст] / В. M. Новіков // Демографія та соціальна економіка. - 2019. - № 2. - С. 152-164
Рубрики: Професійна освіта
Анотація: В умовах трансформації економіки України дефіцит кваліфікованих кадрів стає однією з головних перешкод розвитку промисловості, аграрного виробництва, будівельної галузі, соціальної інфраструктури. Передумовою економічного зростання є збереження і розвиток професійно-технічної освіти. Проблема потребує системного підходу до вирішення питань підготовки кваліфікованих працівників, у межах якого координуються законодавчі, нормативні, організаційно-управлінські, фінансові та програмнопедагогічні заходи. В Україні рішення про впровадження практико-орієнтованої (дуальної) освіти ухвалено 2018 року. За основу взято досвід навчання у Німеччині. Для напрацювання досвіду функціонування нової моделі професійної освіти необхідний певний час, проте само по собі визнання і копіювання міжнародної практики не вирішує економічних і соціальних питань підготовки кваліфікованих кадрів. Дуальна модель передбачає залучення до системи професійної освіти роботодавців як провайдерів освітніх послуг. В Україні, як і у багатьох країнах світу, упровадження дуальної моделі в такому форматі є проблематичним. Відсутня достатня нормативна база та інституціональні механізми для зацікавленості роботодавців у розвитку дуальної форми навчання як прогресивної форми здобуття освіти, що відрізняється від інших форм, застосованих у рамках практико-орієнтованої професійної освіти. У роботі дуальну освіту розглянуто як інфраструктурну державно-регіональну модель, яка забезпечує взаємодію ряду процесів: кадровий прогноз, професійну орієнтацію молоді, розробку кваліфікаційних стандартів, планування і організацію освітнього процесу і оцінку рівня освіти випускників навчальних закладів. Викладено відповідні пропозиції щодо розвитку дуальної моделі освіти.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

17.


    Pikula, N.
    Training for the teaching profession in f changing world [Текст] / N. Pikula // Рідна школа. - 2021. - № 4-5. - С. 3-6. - Бібліог.: 12 назв.
Рубрики: Професійна освіта
Анотація: У статті йдеться про підготовку вчителів, які навчаються за новою моделлю освіти, у нових умовах нестабільного світу. Зважаючи на ці умови, люди отримали стимул діяти унікальними, нетрадиційними способами. Передусім йдеться про вчителів та вихователів.


Знайти схожі