Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Уроки -- Розробка<.>
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 17
1.


    Дуняшенко, Наталія.
    Прислівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Розряди прислівників : урок у 7 класі / Н. Дуняшенко // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах) : науково-методичний журнал. - 2012. - № 6. - С. 15-17
Рубрики: Прислівники--Значення--Морфологічні ознаки --Розряди
   Уроки--Розробка


Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Чабан, Тамара.
    "Мудрим ніхто не вродився, а навчився" : підсумковий урок з літератури у 5 класі / Тамара Чабан, Наталія Маркова // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2014. - № 4. - С. 26-29
Рубрики: Уроки--Розробка
Кл.слова (ненормовані):
українська література -- урок-гра -- квк
Анотація: Розробка уроку з повторення й узагальнення вивченого матеріалу про життєвий і творчий шлях письменників І. Франка, Т. Шевченка, М. Рильського, О. Олеся, Гр. Тютюнника, В. Симоненка, П. Тичини, М. Вінграновського, змісту їх творівта понять з теорії літератури. Тип уроку - урок-гра.


Дод.точки доступу:
Маркова, Наталія
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Рева, Олена.
    "Як много важить слово..." : літературна вікторина для десятикласників / Олена Рева // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2014. - № 4. - С. 30-33
Рубрики: Уроки--Розробка
Кл.слова (ненормовані):
українська література -- літературна вікторина -- цифрограма -- бліц
Анотація: Розробка уроку у формі літературної вікторини, мета якого - узагальнити і систематизувати знання програмовго матеріалу з української літератури.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Сашко, Наталя.
    "Іде чумак з-за Лиману..." : урок української мови у 6 класі / Наталя Сашко // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2014. - № 6. - С. 11-14
Рубрики: Українська мова--Методика викладання
   Уроки--Розробка

   Іменники

Кл.слова (ненормовані):
чумацтво -- випереджувальні завдання -- інтерактивні вправи -- інтелектуальні розминки -- лінгвістичні задачі -- тренувальні вправи
Анотація: Розробка уроку для повторення і систематизації знання учнів з теми "Іменник".

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Баяк, Євгенія.
    Речення зі звертаннями, вставними і вставленими конструкціями : урок у 8 класі / Євгенія Баяк // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2014. - № 6. - С. 15-16
Рубрики: Речення українське
   Уроки--Розробка

Кл.слова (ненормовані):
самостійна робота -- лінгвістична розминка -- творче конструювання -- складання діалогів -- музичний диктант -- бліц-опитування
Анотація: Мета уроку - узагальнити та систематизувати знання учнів про речення зі звертаннями, вставними і вставленими конструкціями, удосконалити пунктуаційні і мовленнєві вміння та навички.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Рудницька, Ольга.
    Краса і багатство української мови [Текст] : вступний урок у 6 класі / Ольга Рудницька // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2014. - № 7/8. - С. 6-8
Рубрики: Українська мова--Методика викладання
   Уроки--Розробка

Кл.слова (ненормовані):
інтерактивна вправа -- дослідження-спостереження -- дослідження-обґрунтування -- дослідження-реконструювання -- поетична п'ятихвилинка
Анотація: Мета уроку - допомогти учням усвідомити, завдяки чому українська мова є однією з найбагатших і найкрасивіших мов світу, удосконалювати вміння використовувати у своєму мовленні різноманітні мовні засоби, збагачувати словниковий запас школярів, розвивати усне й писемне мовлення, мислення, спостережливість, прищеплювати любов до рідної мови, української природи, плекати почуття патріотизму. Тип уроку - урок засвоєння нових знань.

Є примірники у відділах:
ЧЗ (вільний)

Знайти схожі

7.


    Павлів, Ірина.
    З книжкою жити - з добром дружити [Текст] : вступний урок у 6 класі / Ірина Павлів // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2014. - № 7/8. - С. 8-13
Рубрики: Українська література--Методика викладання
   Уроки--Розробка

Кл.слова (ненормовані):
історія книги -- читання -- прислів'я -- приказки -- інтерактивні вправи -- бібліотеки -- книги світу
Анотація: Мета уроку - з'ясувати значення книги в житті людини, простежити історію написання книжок у Київській Русі, розкрити особливості письменницької праці, розкрити культуру мовлення, увагу, читацькі смаки, удосконалювати навички виразно читати і сприймати тексти художньої літератури, виховувати шанобливе ставлення до творців книжок, писемного слова, прищеплювати любов до художньої літератури. Тип уроку - урок вивчення нового матеріалу.

Є примірники у відділах:
ЧЗ (вільний)

Знайти схожі

8.


    Байдусь, Сніжана.
    Основні способи слово- та формотворення [Текст] : 6 клас / Сніжана Байдусь // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2014. - № 7/8. - С. 14-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська мова--Методика викладання
   Уроки--Розробка

   Словотвір український

Кл.слова (ненормовані):
лінгвістичний тренажер -- лінгвістичне спостереження -- мовознавчий тренажер -- диктанти -- морфеміка -- словотвір -- формотворні афікси
Анотація: Мета уроку - поглибити й систематизувати знання з морфеміки, словотвору, виробити вміння бачити твірні слова, формувати потребу працювати зі словником. Тип уроку - урок поглиблення, систематизації, узагальнення знань.

Є примірники у відділах:
ЧЗ (вільний)

Знайти схожі

9.


    Байдусь, Сніжана.
    Числівник як частина мови [Текст] : 6 клас / Сніжана Байдусь // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2014. - № 7/8. - С. 16-19
Рубрики: Українська мова--Методика викладання
   Уроки--Розробка

   Числівники

Кл.слова (ненормовані):
бліц-опитування -- усне коментування -- мовознавчий тренажер -- дослідження-відновлення -- лінгвістичне спостереження -- дослідження-порівняння -- лінгвістичний практикум
Анотація: Мета уроку - формувати практичні вміння знаходити числівники з-поміж інших частин мови, вдосконалювати навички визначати розряди числівників за значенням та будовою, відмінювати кількісні числівники, виробляти навички правильно поєднувати числівники з іменниками, відпрацьовувати вміння пояснювати орфограму "Велика літера", збагачувати словниковий запас, розвивати увагу, тренувати пам'ять, формувати бажання пізнавати навколишній світ. Тип уроку - урок формування мовної і мовленнєвої компетенцій.

Є примірники у відділах:
ЧЗ (вільний)

Знайти схожі

10.


    Гета, Олена.
    "Щоденник" Олександра Довженка - викривальний документ, звинувачувальний акт системі [Текст] : урок позакласного читання в 11 класі / Олена Гета // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2014. - № 7/8. - С. 20-25
Рубрики: Українська література--Методика викладання
   Уроки--Розробка

   Читання--Позакласне

Кл.слова (ненормовані):
випереджувальні завдання -- доля жінки -- війна -- воєнне лихоліття -- бюрократична система
Анотація: Мета уроку - ознайомити учнів зі змістом та художніми особливостями Довженкового "Щоденника", відчувати твір відповідно до власного світорозуміння, розвивати вміння точно і доступно висловлюватися, акцентувати на основному, прищеплювати любов до України, розвивати почуття національної гідності й самосвідомості.


Дод.точки доступу:
Довженко, Олександр Петрович \про твір\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (вільний)

Знайти схожі

11.


    Чумак, Тетяна.
    "Краю мій зелений, вічная тривога..." [Текст] : літературно-музична композиція, присвячена Михайлові Стельмаху / Тетяна Чумак // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2014. - № 7/8. - С. 26-33. - Бібліогр. 22 назви
Рубрики: Українська література--Методика викладання
   Уроки--Розробка

Кл.слова (ненормовані):
літературно-музична композиція
Анотація: Мета уроку - розширити знання учнів про життєвий і творчий шлях М. Стельмаха, допомогти збагатити витоки творчості письменника, розкрити її духовні орієнтири, лейтмотиви поезій, розвивати творчу уяву школярів, прищеплювати інтерес до творчості та особливості автора.


Дод.точки доступу:
Стельмах, Михайло Панасович (український радянський письменник, драматург, фольклорист ; 1912-1983 ) \про нього\; написано про Вінницю (Вінниччину), але автор не з Вінниці (Вінниччини)
Є примірники у відділах:
ЧЗ (вільний)

Знайти схожі

12.


    Ходаківська, Любов.
    Подільськими дорогами Тараса Шевченка [Текст] : 8 клас / Любов Ходаківська // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2014. - № 7/8. - С. 34-38. - Бібліогр. 11 назв
Рубрики: Українська література--Методика викладання
   Уроки--Розробка

Кл.слова (ненормовані):
ґронування -- легенда -- самооцінювання
Анотація: Мета уроку - відкрити учням одну зі сторінок життя Тараса Шевченка, пов'язану з істрією подільського краю, ознайомити з текстом легенди у записі Петра Синюти "Це було в Брикулі", проаналізувати твір з ідейно-художнього погляду, розвивати мислення школярів, уміння шукати способи розв'язання поставленої проблеми, поглиблювати інтерес до життєвого шляху Тараса Шевченка та його творчості.


Дод.точки доступу:
Шевченко, Тарас Григорович (поет, художник, громадсько-політичний діяч, засновник нової української літератури ; 1814-1861) \про нього\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (вільний)

Знайти схожі

13.


    Кондратюк, Людмила.
    У лабіринтах часу, або Знайомство з романом Надії Гуменюк "Білий вовк на Чорному шляху" : 7 клас / Людмила Кондратюк // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2019. - № 1. - С. 26-30
Рубрики: Українська література--Методика викладання
   Уроки--Розробка

Анотація: Мета: розширити знання учнів про творчість волинської письменниці Надії Гуменюк; ознайомити семикласників зі змістом гостросюжетного історичного роману для дітей з елементами фентезі «Білий вовк на Чорному шляху»; вчити розкривати символічність персонажів (Козак Мамай, білий вовк); розвивати вміння аналізувати прозовий твір, оцінювати вчинки героїв, розрізняти відданість, надійність, справжню дружбу як у книжці, так і в житті; виховувати прагнення творити добро, підвести дітей до усвідомлення того, що від кожного з нас залежить не лише власне майбуття, а й доля держави.


Дод.точки доступу:
Гуменюк, Надія Павлівна (р.н. 1950) \про твір\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

14.


    Музиченко-Мельник, Тетяна.
    Пошуково-дослідницька діяльність учнів під час вивчення казок-притч Емми Андієвської / Тетяна Музиченко-Мельник // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2019. - № 1. - С. 17-21
Рубрики: Українська література--Методика викладання--Пошуково-дослідницька діяльність
   Уроки--Розробка

Анотація: Подано розробки уроків, присвячених розглядові творчості Емми Андієвської. Основним методом, який використано для вивчення творчості письменниці, є пошуково-дослідницький. У процесі роботи у групах учні осягають метафоричність і багатозначність казок-притч та ідейно-змістову наповненість образів.


Дод.точки доступу:
Андієвська, Емма Іванівна (українська письменниця, поетеса та художниця ; р. н. 1931) \про неї\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

15.


    Мазур, Людмила.
    Ілля Киріяк і його "Сини землі" – повість про українське життя в Канаді / Людмила Мазур // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2018. - № 12. - С. 43-46 : фот.
Рубрики: Українська література--Методика викладання
   Уроки--Розробка

Анотація: Мета уроку – ознайомити учнів із життям і творчістю Іллі Киріяка, визначити роль письменника у становленні української літератури; розвивати естетичні смаки школярів, уміння сприймати, аналізувати почуте й прочитане, робити власні висновки та узагальнення; виховувати повагу до особистості й творчості митця, сприяти формуванню у школярів почуття патріотизму.


Дод.точки доступу:
Киріяк, Ілля Іванович (1888-1955) \про твір\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

16.


    Похилько, Лілія.
    Микола Вінграновський. Гуманізм повісті "Сіроманець" : 5 клас / Лілія Похилько // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2020. - № 4. - С. 10-15 : іл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Методика викладання
   Уроки--Розробка

Анотація: Матеріал містить план-конспект уроку української літератури, який присвячено вивченню повісті «Сіроманець» Миколи Вінграновського. Авторка пропонує аналізувати художній твір шляхом «услід за автором», реалізуючи його за допомогою методу бесіди. Зазначений метод поєднується з переглядом відео та уривків із фільму, з виконанням творчих завдань, бліц-опитуванням, тестом, онлайн- та інтерактивними вправами, розв’язанням ребусів та ін., що дає змогу урізноманітнити урок.


Дод.точки доступу:
Вінграновський, Микола Степанович (1936-2004) \про твір\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

17.


    Амерханян, Світлана.
    "Гроші – добрий слуга, та поганий хазяїн..." : урок за п'єсою Івана Карпенка-Карого "Сто тисяч" з елементами критичного мислення : 8 клас / Світлана Амерханян // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2020. - № 9. - С. 21-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Уроки--Розробка
Анотація: Пропонований план-конспект уроку для 8-го класу, присвячений аналізу проблематики п'єси "Сто тисяч", побудовано на основі роботи груп над розробкою проєктів. Постановка проблемних питань та розв'язання ситуативних завдань дає змогу працювати над розвитком критичного мислення учнів. Застосовані форми роботи урізноманітнюють діяльність на уроці, сприяють активізації творчого потенціалу та формують культуру спілкування школярів.


Дод.точки доступу:
Карпенко-Карий, Іван Карпович (1845-1907) \про твір\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі