Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Фізика -- Уроки викладання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 26
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-26 
1.


    Шарко, В.
    Підготовка вчителя до здійснення екологічного виховання учнів на уроках фізики. [Текст] / В. Шарко // Фізика та астрономія в школі. - 2005. - № 2. - С. 16-26. - Библиогр.: 3 назви
Рубрики: Фізика--Уроки викладання
   Виховання--Екологічне виховання

Кл.слова (ненормовані):
Природа -- Забруднення -- Руйнування -- Мотиви -- Переконання -- Температура -- Задачі


Знайти схожі

2.


    Семерня, О.
    Технологічні особливості використання фіксованих результатів навчання [Текст] / О. Семерня // Фізика та астрономія в школі. - 2005. - № 2. - С. 31-37. - Библиогр.: 24 назви
Рубрики: Фізика--Уроки викладання
   Фізика--Закріплення знань

Анотація: Проблема результативного навчання фізики була і залишається предметом особливої уваги багатьох дослідників, оскільки її розв'язування забезпечує цілеспрямоване формування належних інтелектуальних, духовно-культурних та світоглядних якостей учнів


Знайти схожі

3.


    Буйницька, О.
    Елементи цікавої фізики та експерименту під час вичення фізики [Текст] / О. Буйницька // Фізика та астрономія в школі. - 2005. - № 2. - С. 41-44. - Библиогр.: 10 назв
Рубрики: Фізика--Уроки викладання
   Фізика--Ігри на уроках

Кл.слова (ненормовані):
Експеримент -- Спостереження -- НАВЧАННЯ -- Дослідження
Анотація: Розвиток стійкого інтересу до фізики, творчих здібностей учнів, підготовка їх до усвідомленого вибору професії та професійної самореалізації значною мірою можуть визначатися рівнем постановки позакласної роботи в її різних напрямках


Знайти схожі

4.


    Сільвейстр, А.
    Використання комп'ютера під час вивчення теми "Електричний струм у рідинах" [Текст] / А. Сільвейстр, Р. Тичук // Фізика та астрономія в школі. - 2005. - № 2. - С. 44-47 : мал. - Библиогр.: 12 назв
Рубрики: Фізика--Уроки викладання
   Фізика--Електричний струм

   Комп'ютерні технології--Використання на уроках

Анотація: Проблема активізації навчальної діяльності учнів залишається в сучасній педагогіці основною для розуміння закономірностей навчально-виховного процесу. Сьогодні для розв'язування проблеми активізації навчальної діяльності учнів із застосуванням нових методів навчання і виховання відкриваються нові перспективи


Дод.точки доступу:
Тичук, Р.

Знайти схожі

5.


    Зеленський, О.
    Використання комп'ютерних технологій під час вивчення теми: "Електромагнітні хвилі" [Текст] / О. Зеленський // Фізика та астрономія в школі. - 2005. - № 2. - С. 48-50. - Библиогр.: 4 назви
Рубрики: Фізика--Уроки викладання
   Фізика--Електромагнітні хвилі

   Комп'ютерні технології--Використання на уроках--Фізика

Кл.слова (ненормовані):
Світло -- Дисперсія -- Спектр -- Досліди -- Теорія -- Практика


Знайти схожі

6.


    Колодійчук, О.
    Використання елементів технічної творчості під час урочних і позаурочних занять з фізики та хімії у навчальних закладах Галичини (1900-1914 р.р.) [Текст] / О. Колодійчук // Фізика та астрономія в школі. - 2005. - № 2. - С. 51-55. - Библиогр.: 20 назв
Рубрики: Фізика--Уроки викладання
   Хімія--Уроки викладання

   Галичина
Кл.слова (ненормовані):
ДОСЛІДЖЕННЯ -- АНАЛІЗ
Анотація: Метою статті є дослідження особливостей впливу застосування елементів технічної творчості на зміст урочних і позаурочних щанять з фізики та хімії у навчальних закладах Галичини у періо 1900-1939 р.р.


Знайти схожі

7.


    Маркович, Л.
    Урок-лекція з теми: "Вплив електромагнітного випромінювання на людину" [Текст] / Л. Маркович // Фізика та астрономія в школі. - 2005. - № 3. - С. 16-22 : табл.
Рубрики: Фізика--Уроки викладання
   Освіта--Екологічна освіта

Анотація: Питання екологічної освіти потребують глибокого вивчення. Сьогодні, говорячи про екологічну освіту, не можна не враховувати загальний процес розвитку планетарного суспільства і біосфери. Подальший розвиток суспільства, якщо воно буде підпорядковане сучасному сценарію, призведе до повної , а не лише екологічної кризи


Знайти схожі

8.


    Нижник, В.
    Виготовлення засобів вимірювання на лабораторних заняттях з фізики [Текст] / В. Нижник, О. Цоколенко, О. Волинко, Н. Андрусенко // Фізика та астрономія в школі. - 2005. - № 3. - С. 22-25 : рис.
Рубрики: Фізика--Уроки викладання
Анотація: Наводиться лабораторна робота


Дод.точки доступу:
Цоколенко, О.; Волинко, О.; Андрусенко, Н.

Знайти схожі

9.


    Розіна, О.
    Використання закону збереження енергії для розв'язування задач механіки [Текст] / О. Розіна, О. Бедрова // Фізика та астрономія в школі. - 2005. - № 3. - С. 35-40. - Бібліогр.: 6 назв
Рубрики: Фізика--Уроки викладання
   Фізика--Закон збереження енергії

   Фізика--Розв'язування задач

Анотація: Закон збереження енергії - це один з фундаментальних законів природи...


Дод.точки доступу:
Бедрова, О.

Знайти схожі

10.


    Андрієвський, В.
    Удосконалення методики проведення шкільного фізичного демонстраційного експерименту [Текст] / В. Андрієвський, І. Корсун, В. Мацюк, В. Чопик // Фізика та астрономія в школі. - 2005. - № 3. - С. 40-42 : мал. - Бібліогр.: 8 назв
Рубрики: Фізика--Уроки викладання
   Фізика--Експеримент демонстраційний

Кл.слова (ненормовані):
МЕТОДИКА -- ДОСЛІДЖЕННЯ -- Висновки
Анотація: Мета: з'ясувати , яким чином перетворити учнів із пасивних спостерігачів на активних учасників навчального процесу (на прикладі проведення демонстраційного експерименту)


Дод.точки доступу:
Корсун, І.; Мацюк, В.; Чопик, В.

Знайти схожі

11.


    Єфіменко, О.
    Міжпредметні зв'язки фізики: проблеми, пошуки, рішення [Текст] : нестандартний урок у 7 класі / О. Єфіменко // Фізика та астрономія в школі. - 2005. - № 3. - С. 42-46 : граф. - Бібліогр.: 4 назви
Рубрики: Фізика--Уроки викладання
   Фізика--Розв'язування задач

Анотація: Наводяться контрольні роботи , задачі, нестандартний урок на тему "Взаємодія тіл" (урок-гра,), заочна вікторина для учнів 7 класу, КВК "Сходження на Олімп", гра з глядачами, програма конференції


Знайти схожі

12.


    Бойко, О.
    Комп'ютерні демонстраційні комплекти "Фізика-10", "Фізика-11" як засоби фронтального навчання на уроках фізики [Текст] / О. Бойко, В. Кадченко, Д. Путілов // Фізика та астрономія в школі. - 2005. - № 3. - С. 50-54 : табл. - Бібліогр.: с. 54
Рубрики: Фізика--Уроки викладання
Анотація: Реалізація Державної прогами інформатизації загальноосвітніх навчальних закладів має на меті підготовку молоді до повноцінної плідної діяльності в суспільстві, підвищення якості, доступності та ефективності освіти і передбачає, зокрема, виконання таких завдань: -модернізацію технологій навчання; -здійснення методичної підтримки навчання в умовах комп'ютеризації


Дод.точки доступу:
Кадченко, В.; Путілов, Д.

Знайти схожі

13.


    Хоменко, О.
    Про вивчення фізики та астрономії у загальноосвітніх навчальних закладах у 2005-2006 навчальному році [Текст] / О. Хоменко // Фізика та астрономія в школі. - 2005. - № 4. - С. 2-3 : табл.
Рубрики: Фізика--Уроки викладання
Анотація: У 2005-2006 н.р. реалізація змісту фізичної та астрономічної освіти здійснюватиметься за чинними програмами, затвердженими Міністерством освіти і науки України


Знайти схожі

14.


    Юрченко, А.
    Задачі з біофізичним змістом [Текст] / А. Юрченко // Фізика та астрономія в школі. - 2005. - № 4. - С. 4-6
Рубрики: Фізика--Розв'язування задач
   Фізика--Уроки викладання

Кл.слова (ненормовані):
МЕХАНІКА -- Теплота -- ЕЛЕКТРИЧНІ ЯВИЩА -- Звук -- Оптичні явища -- Будова атома
Анотація: Проблема використання міжпредметних зв'язків полягає в розробці способів і прийомів їх реалізації в різних формах і методах навчальної роботи. Різноманітність проявів фізичних закономірностей у живій природі відкриває необмежені можливості застосування на уроках фізики біофізичного матеріалу


Знайти схожі

15.


    Павленко, А.
    Лабораторні роботи із дзеркалами [Текст] / А. Павленко // Фізика та астрономія в школі. - 2005. - № 4. - С. 6-10 : граф. - Бібліогр.: 2 назви
Рубрики: Фізика--Уроки викладання
   Фізика--Лабораторні роботи

Анотація: Наводяться лабораторні роботи "Побудова зображення точки у плоскому дзеркалі", "Визначення головної фокусної відстані та оптичної сили сферичного дзеркала"


Знайти схожі

16.


    Волинко, О.
    Вимірювання характеристик природного гамма-фону [Текст] / О. Волинко // Фізика та астрономія в школі. - 2005. - № 4. - С. 10-13. - Бібліогр.: с. 13
Рубрики: Фізика--Уроки викладання
   Фізичний практикум

   Фізика--Іонізуюче випромінювання

Анотація: У курсі фізик 11 класу вивчається розділ "Атом і атомне ядро". Серед робіт підсумкового практикуму, які пропонують навчальні програми та розроблені пізніше профільні програми, є робота з вивчення іонізуючого випромінювання за допомогою газорозрядного лічильника, камери Вільсона чи спінтарископа, а також традиційна лабораторна робота "Вивчення треків заряджених частинок за готовими фотографіями"


Знайти схожі

17.


    Єлізаров, О.
    Модифікація дошки Гальтона для демонстрацій статистичних закономірностей [Текст] / О. Єлізаров, М. Закатнов // Фізика та астрономія в школі. - 2005. - № 4. - С. 19-23 : граф. - Бібліогр.: 2 назви
Рубрики: Фізика--Уроки викладання
Анотація: Добре відомо, що зародження молекулярно-кінетичної теорії пов'язане зі спробами перенести закони класичної механіки на рух окремо взятої частинки в оточенні величезної кількості їй подібних частинок. Головне питання зводилось до наступного: чи можна отримати макроскопічну поведінку системи багатьох якимось чином взаємодіючих частинок, не розв'язуючи відповідних рівнянь руху для кожної частинки з усього ансамблю?


Дод.точки доступу:
Закатнов, М.

Знайти схожі

18.


    Буйницька, О.
    Використання інформаційно-комунікативних технологій у шкільному курсі фізики [Текст] / О. Буйницька // Фізика та астрономія в школі. - 2005. - № 4. - С. 24-29 : рис. - Бібліогр.: 3 назви
Рубрики: Фізика--Уроки викладання
   Інформаційно-комунікаційні технології

Анотація: Актуальним питанням є створення і стимулювання інтересу до фізики як навчального предмета. Точкою відліку під час вивчення фізики є задоволення певних потреб, як правило, таких, що пов'язані з емоціями і почуттями учнів


Знайти схожі

19.


    Дідович, М.
    Формування поняття вихрового електричного поля [Текст] / М. Дідович // Фізика та астрономія в школі. - 2005. - № 4. - С. 30-32 : граф. - Бібліогр.: 6 назв
Рубрики: Фізика--Уроки викладання
   Фізика--Електромагнітне поле

Анотація: Електричне й магнітне поля є окремими видами єдиного електромагнітного поля. Зв'язок між змінними електричними і магнітними полями розкривається під час вивчення явища електромагнітної індукції


Знайти схожі

20.


    Непорожня, Л.
    Вивчення теми "Фотоелектричний ефект та його закони" із застосуванням комп'ютерних технолоій навчання [Текст] / Л. Непорожня // Фізика та астрономія в школі. - 2005. - № 4. - С. 33-37 : мал. - Бібліогр.: 4 назви
Рубрики: Фізика--Уроки викладання
   Фізика--Фотоелектричний ефект

Анотація: Про застосування комп'ютерних технологій на уроці


Знайти схожі

 1-20    21-26