Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Биков, В. Ю.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


    Биков, В. Ю.
    Практика використання дистанційного навчання в післядипломній освіті [Текст] / В.Ю. Биков, Г.С. Молодих // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2006. - №4(52). - С. 27-29
Рубрики: Дистанційне навчання


Дод.точки доступу:
Молодих, Г.С.

Знайти схожі

2.


    Биков, В. Ю.
    Підвищення значущості інформаційно-комунікаційних технологій в освіті України [Текст] / В. Ю. Биков // Педагогіка і психологія. - 2009. - № 1. - С. 28-33
Рубрики: Болонський процес
Анотація: З завдань Болонського процесу - сприяння європейському співробітництву в забезпеченні якості освіти для розроблення відповідних критеріїв і методологій.


Знайти схожі

3.


    Биков, В. Ю.
    Освіта повинна зайняти визначальне місце у впровадженні в усі сфери діяльності людей сучасних інформаційно-комунікаційних технологій [Текст] / В. Ю. Биков // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2009. - № 8. - С. 7-13
Рубрики: Інформатика--Інформатизація освіти
Анотація: В статті викладені відповіді директора Інституту інформаційних технологій і зісобів навчання АПН України на запитання головного редактора журналу.


Знайти схожі

4.


    Биков, В. Ю.
    Методологічні та методичні основи створення і використовування електронних засобів навчального призначення / В. Ю. Биков, В. В. Лапінський // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2012. - № 2. - С. 3-6. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Педтехнології--Інформаційно-комунікативні технології
   Інформатика--Електронні засоби навчання

   Інформаційні технологіі

Кл.слова (ненормовані):
електронний освітній ресурс -- цифрові освітні ресурси -- інформаційно-комунікаційні технології
Анотація: В статті розповідь йде про електронні освітні ресурси, їх класифікацію, напрями використання.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1

Дод.точки доступу:
Лапінський, В. В.
Є примірники у відділах:
(09.04.2012р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

5.


    Гуржій, А. М.
    Навчальна програма інформатика. 5-9 класи загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням предметів природничо-математичного циклу / ред. А. М. Гуржій, ред. В. Ю. Биков // Комп'ютер у школі та сім'ї : наук.-метод. журн. - 2012. - № 6. - С. 3-14
Рубрики: Інформатика--Планування учбового процесу
Кл.слова (ненормовані):
навчальна програма з інформатики
Анотація: Ця програма розроблена відповідно до Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти і спрямована на реалізацію мети і завдань освітньої галузі "Технології", визначених у ньому. Вона розрахована на учнів, які не вивчали інформатику в початковій школі. Програма призначена для переважного використання у спеціалізованих школах із поглибленим вивченням предметів технічного (інженерного) циклу і спеціалізованих школах, гімназіях, ліцеях, колегіумах, класах з поглибленим вивченням окремих предметів, зокрема природничо-математичного спрямування.


Дод.точки доступу:
Биков, В. Ю.

Є примірники у відділах:
(22.10.2012р. - ) (вільний)

Знайти схожі

6.
Шифр: К100/2012/6
2012р.6
Зміст:
Гуржій, А. М. Лист ПТЗО № 14.1/12-Г-265 від 05.09.2012. Навчальна програма інформатика. 5-9 класи загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням предметів природничо-математичного циклу / А. М. Гуржій, В. Ю. Биков. - С.3-14
Лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України № 1/9-592 від 23.08.2012 р. Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України для використання в основній і старшій школі у загальноосвітніх навчальних закладах з навчанням українською мовою у 2012/13 навчальному році. - С.15-17 : генеалогич. табл.
Хачіров, Тимур Станіславович. Безпека серфінгу в Інтернеті / Т. С. Хачіров. - С.18-20. - Бібліогр. в кінці ст. (9 назв)
Глинський, Ярослав Миколайович. Сім способів програмування в середовищі VBA / Я. М. Глинський, В. А. Ряжська. - С.21-25. - Бібліогр. в кінці ст. (6 назв)
Щербакова, Наталя Олександрівна. Інтегровані уроки інформатики: сутність, ефективність, методика / Н. О. Щербакова. - С.26-28
Алєксєєва, Ганна Миколаївна. Інтерактивні комп’ютерні технології навчання / Г. М. Алєксєєва. - С.28-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Усата, Олена Юріївна. Вивчення MS Publisher з використанням особистісно орієнтованих технологій навчання / О. Ю. Усата, Я. Б. Сікора. - С.32-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Олефіренко, Надія Василівна. Сучасні інструментальні засоби створення електронних ресурсів навчального призначення / Н. В. Олефіренко. - С.36-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Лапшина, Ірина Сергіївна. Адаптивні підходи до моделювання освітніх процесів у системі дистанційного навчання / І. С. Лапшина. - С.42-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Висоцька, Ольга Євгенівна. Формування єдиного інформаційно-освітнього простору як чинник випереджаючої освіти для сталого розвитку / О. Є. Висоцька, М. Г. Ватковська. - С.48-50
Обрізан, Катерина Миколаївна. Використання олімпіадних завдань на уроках інформатики / К. М. Обрізан. - С.51-53
Кількість учасників учнівських команд IV етапу Всеукраїнської олімпіади з інформатики у 2012/2013 навчальному році. - С.54
Кількість учасників учнівських команд IV етапу Всеукраїнської олімпіади з інформаційних технологій у 2012/2013 навчальному році. - С.55
Безкоштовний Інтернет високої швидкості для українських шкіл. - С.55-56
Є примірники у відділах:
(22.10.2012р. - ) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Биков, В. Ю.
    Цифрова трансформація суспільства і розвиток комп'ютерно-технологічної платформи освіти і науки України [Текст] / В. Ю. Биков // Педагогіка і психологія. - 2019. - № 2. - С. 15-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Цифрова трансформація--Освіта і наука--Електронні освітні ресурси--Україна
Анотація: Обгрунтовуються пріоритети, технологічні принципи побудови інформаційно-освітнього середовища та окреслено актуальні завдання розроблення комп'ютерно-технологічної платформи освіти і науки України.


Знайти схожі