Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Гладишев, В. В.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 15
1.


    Гладишев, В. В.
    Контекстне вивчення художніх творів учнями середніх і старших класів [Текст] / В.В. Гладишев // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 1. - С. 8-12. - Бібліогр.: 20 назв.
Рубрики: Художній текст--ВИВЧЕННЯ В ШКОЛІ
   Уроки літератури--Методика викладання

Анотація: Про необхідність урахування особливостей вікового та літературного розвитку учнів старших класів під час вивчення художніх творів на уроках літератури.


Знайти схожі

2.


    Гладишев, В. В.
    Фрагмент словника [Текст] : тлумачення слів / В.В. Гладишев // Зарубіжна література в школах України. - 2005. - № 1. - С. 58
Рубрики: Мовознавство України--Тлумачення слів
Кл.слова (ненормовані):
Контекст


Знайти схожі

3.


    Гладишев, В. В.
    Чи слід вивчати "Гаррі Потера " в школі? [Текст] : до проблеми відбору художніх творів до навчальної програми / В.В. Гладишев // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 3. - С. 24-26. - Бібліогр.: 9 назв. - Зміст: "Гаррі Поттер"
Рубрики: Зарубіжна література--ВИКЛАДАННЯ В ШКОЛІ--Навчальні програми
Анотація: Йдеться про залучення до шкільної програми популярних творів сучасних авторів, тих творів, які викликають підвищену зацікавленність з боку широкого читацького загалу, але до яких доволі упереджено ставляться літературознавці.


Дод.точки доступу:
Ролінг, Джоан Кетлін \про нього\

Знайти схожі

4.


    Гладишев, В. В.
    Художній твір у літературознавчому контексті [Текст] : про наукові засади вивчення літератури в школі / В.В. Гладишев // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2004. - № 11. - С. 54-58. - Бібліогр.: 20 назв.
Рубрики: Літературознавство--Художній твір
   Уроки літератури--Художній твір



Знайти схожі

5.


    Гладишев, В. В.
    Учні краще вчаться тоді, коли оцінювання їхньої праці позбавлене каральності [Текст] : думки з приводу 12- бальної системи / В.В. Гладишев // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 5. - С. 6-7
Рубрики: Навчання--ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ
Анотація: Роздуми з приводу 12 -бальної системи оцінювання знань у загальноосвітніх школах. Автор наводить всі "за" і "проти" даної системи, а також ставлення до цього вчителів, учнів, батьків.


Знайти схожі

6.


    Гладишев, В. В.
    Культурологічний контекст "викриває" професора Хігінса: П'єса Бернарда Шоу "Пігмаліон" [Текст] / В.В. Гладишев // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2006. - № 7-8. - С. 18-21. - Бібліогр.: 14 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Світова література--Англійська--Персоналії--Щоу Б.
   Європа--Великобританія
Дескриптори: СВІТОВА ЛІТЕРАТУРА -- ЛІТЕРАТУРА НАРОДІВ ОКРЕМИХ КРАЇН -- ЛІТЕРАТУРА ЄВРОПИ -- АНГЛІЙСЬКА ЛІТЕРАТУРА
Анотація: Автор вважає, що контекстне вивчення літературного твору, тобто ознайомлення із культурними реаліями часу і місця написання твору, має бути обов'язковим на уроках зарубіжної літератури. Необхідність методу автор доводить на прикладі роману Б.Шоу.

Є примірники у відділах:
(27.09.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1

Знайти схожі

7.


    Гладишев, В. В.
    Літературознавчий контекст - засіб виявлення своєрідності естетизму О. Вайльда. Етюд "Оскар Вайльд " К. Чуковського [Текст] / В. В. Гладишев // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2009. - № 3. - С. 2-4.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Література англійська--Персоналії
Кл.слова (ненормовані):
декадентська доба -- естетизм
Анотація: Пропонується нарис про життя і творчість Оскара Уайльда, який був створений в 1912 році російським письменником Корнієм Чуковським.


Дод.точки доступу:
Уайльд Оскар-письменник англійський, 19 ст.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

8.


    Гладишев, В. В.
    Слово про ювіляра / В. В. Гладишев // Українська література в загальноосвітній школі. - 2010. - № 1. - С. 15
Рубрики: Педагоги українські
Анотація: Ювілей Майстра, Вченого, Вчителя - Ніли Йосипівни Волошиної


Дод.точки доступу:
Волошина, Ніла Йосипівна (д-р пед. наук, проф., чл.-кор. АПН України, завід. лаб. методики літ. ; р. н. 1940) \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Гладишев, В. В.
    Спроба творчого портрету Лариси Ратич [Текст] / В. В. Гладишев // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2010. - № 12. - С. 38-40. - Бібліогр.: 3 назви. - Зміст: "Ми прийшли нізвідки", "Любий татусю", "Трава по пояс" / Л. Ратич. . - журнал.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Письменники українські російськомовні--Ратич Лариса, ХХ ст.
Кл.слова (ненормовані):
аналіз творчості Л. Ратич -- повість "Ми прийшли нізвідки" -- автобіографічна повість "Любий татусю" -- повість "Трава по пояс" (проза і поезія)
Анотація: Статтю присвячено творчості Л. Ратич, вчительки зарубіжної літератури Мішково-Погореловської ЗОШ І-ІІІ ступеня (Миколаївська обл.). Проаналізовано сюжет, стиль та проблематику творів письменниці, виданих російською мовою.


Дод.точки доступу:
Ратич, Л. \про неї\
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

10.


    Гладишев, В. В.
    Василь Стус про Генріха Белля [Текст] : Стаття "Очима гуманіста" / В. В. Гладишев // Зарубіжна література в школах України. - 2011. - № 2. - С. 2-3. - Зміст: "Подорожній, коли ти прийдеш у Спа..."
Рубрики: Письменники українські, 20 ст.
   Письменники німецькі, 20 ст.

Анотація: В сатті йде мова про значення вивчення у курсі світової літератури оповідання Г. Белля "Подорожній, коли ти прийдеш у Спа...". А також проаналізовано статтю В. Стуса, присвячену даному оповіданню.


Дод.точки доступу:
Стус, Василь Семенович (1938-1985) \про нього\; Белль, Генріх \про нього\

Знайти схожі

11.


    Гладишев, В. В.
    Василь Стус про Генріха Белля [Текст] : Стаття "Очима гуманіста" / В. В. Гладишев // Зарубіжна література в школах України. - 2011. - № 2. - С. 2-3. - Зміст: "Подорожній, коли ти прийдеш у Спа..."
Рубрики: Письменники українські, 20 ст.
   Письменники німецькі, 20 ст.

Анотація: В сатті йде мова про значення вивчення у курсі світової літератури оповідання Г. Белля "Подорожній, коли ти прийдеш у Спа...". А також проаналізовано статтю В. Стуса, присвячену даному оповіданню.


Дод.точки доступу:
Стус, Василь Семенович (1938-1985) \про нього\; Белль, Генріх \про нього\

Знайти схожі

12.


    Гладишев, В. В.
    Система уроків з вивчення комедії Ж.-Б. Мольєра "Міщанин-шляхтич" у межах естетики класицизму [Текст] / В. В. Гладишев; Т. М. Ружевич // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2011. - № 7/8. - С. 43-48.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Письменники французькі--Мольєр Ж.-Б. (1622-1673 рр.)--Франція, 17 ст.
   Франція--Література, 17 ст.
Кл.слова (ненормовані):
класицизм в літературі -- французький комедіограф -- урок зарубіжної літератури


Дод.точки доступу:
Ружевич, Т. М.; Мольєр, Жан Батист (Поклен ; французький драматург ; (1622-1673 рр.)) \про нього\
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

13.


    Гладишев, В. В.
    Твір як звернення автора до суспільства? (Г. Ібсен і фінал "Лялькового дому") [Текст] / В. В. Гладишев // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 4. - С. 2-4. - Бібліогр.: 6 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Норвезька література--Ібсен Генрік (1828-1906 рр.)
   Літературознавство--Художній текст

Кл.слова (ненормовані):
взаємодія письменника і суспільства -- драма Г. Ібсена -- стаття-передмова до п'єси -- фінал твору -- морально-естетична позиція Г. Ібсена
Анотація: У статті подано спробу розглянути тиск суспільства на письменника на прикладі вимушеної, що відбулася внаслідок тиску громадськості та читачів, "переробки" Генріком Ібсеном його великої драми "Ляльковий дім". Простежено, яким чином під час вивчення п'єси можна використати "перероблені" фрагменти твору, з метою більш повноцінного осмислення школярами морально-естетичної позиції письменника.


Дод.точки доступу:
Ібсен, Генрік (норвезький драматург і поет, реалістичні і суперечливі п'єси якого революціонізували європейський театр ; 1828-1906) \про нього\
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

14.


    Гладишев, В. В.
    Застосування елементів композиційного аналізу під час вивчення п’єси Бернарда Шоу "Пігмаліон". Варіант композиційного аналізу образу Елізи Дулітл [Текст] / В. В. Гладишев // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2014. - № 5. - С. 29-31. - Зміст: "Пігмаліон"
Рубрики: Світова література--Вивчення в школі--Аналіз творів
   Письменники англійські, 20 ст.

Анотація: Автор статті привертає увагу до композиційнрго аналізу художніх творів.


Дод.точки доступу:
Шоу Бернард-письменник англійський, 19-20 ст. \про твір\

Знайти схожі

15.


    Гладишев, В. В.
    Посібник, що затребуваний школами - загальноосвітньою і вищою [Текст] / В. В. Гладишев, В. І. Шуляр // Зарубіжна література в школах України. - 2015. - № 7-8. - С. 88-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Рец. на Будівничі перекладацьких мостів. Кн. 1 : навч. посібник. - Вінниця, ТОВ "Меркьюрі-Поділля", 2012. - 456 с.

Рубрики: Рецензії на книги--Педагогіка--Літературні переклади
   Переклади літературні--Навчально-вихований процес

Анотація: Рецензія на посібник доктора педагогічних наук, професора Ольги Миколаївни Куцевол, який всебічно відбиває використання літературних перекладів у навчально-виховному процесі вищої та загальноосвітньої шкіл.


Дод.точки доступу:
Шуляр, В.І.
Є примірники у відділах:
(22.09.2015р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі