Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Куцевол, О. М.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.


    Куцевол, О. М.
    Орієнтовне планування уроків зарубіжної літератури за програмою 2001 р. (9 кл.) [Текст] / О.М.Куцевол // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2001. - № 8. - С. 33-36
Рубрики: Зарубіжна література в школі--Планування уроків


Знайти схожі

2.


    Куцевол, О. М.
    Орієнтовне планування уроків зарубіжної літератури за програмою 2001 р. (9 кл.) [Текст] / О.М.Куцевол // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2001. - № 8. - С. 33-36 ; № 10. - С. 31-36
Рубрики: Зарубіжна література в школі--Планування уроків



Знайти схожі

3.


    Куцевол, О. М.
    Орієнтовне планування уроків зарубіжної літератури за програмою 2001 р. (9 кл.) [Текст] / О.М.Куцевол // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2001. - № 8. - С. 33-36 ; № 10. - С. 31-36 ; № 11. - С. 69-73
Рубрики: Зарубіжна література в школі--Планування уроків




Знайти схожі

4.


    Куцевол, О. М.
    Орієнтовне планування уроків зарубіжної літератури за програмою 2001 р. (9 кл.) [Текст] / О.М.Куцевол // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2001. - № 8. - С. 33-36 ; № 10. - С. 31-36 ; № 11. - С. 69-73 ; № 12. - С. 25-26
Рубрики: Зарубіжна література в школі--Планування уроків





Знайти схожі

5.


    Куцевол, О. М.
    Методика уроку компаративного аналізу [Текст] / О.М. Куцевол // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2004. - № 10. - С. 2-4
Рубрики: Уроки літератури--Форми проведення--Компаративний аналіз


Знайти схожі

6.


    Куцевол, О. М.
    Методична творчість учителя літератури - потреба сучасної школи [Текст] / О.М. Куцевол // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 6. - С. 9-13. - Бібліогр.: 11 назв.
Рубрики: Вчитель--Професіоналізм--ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА
   Зарубіжна література--Методика викладання--ПРОБЛЕМИ

Анотація: В статті робиться акцент на твору особистість вчителя літератури для вдосконалення навчального процесу на противагу застарілому репродуктивному, стереотипному підходу до нього.


Знайти схожі

7.


    Куцевол, О. М.
    Рік без Ніли Йосипівни Волошиної... [Текст] / О. М. Куцевол // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 6. - С. 2-3
Рубрики: Педагоги українські--Персоналії, 20 ст.
Анотація: Спогади


Дод.точки доступу:
Волошина, Ніла Йосипівна (д-р пед. наук, професор, чл.-кор. АПН України ; 1940-2010) \о ней\
Є примірники у відділах:
(29.06.2011р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

8.


    Куцевол, О. М.
    Українська людина над прірвою тоталітарних режимів XX століття : засідання літературного гуртка за романом Івана Багряного "Людина біжить над прірвою" / О. М. Куцевол // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 11. - С. 38-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Методика викладання, 20 ст.
   Романи українські--Методика викладання, 20 ст.

   Літературні персонажі--Романи українські--Літературна критика, 20 ст.

   Літературні персонажі--Українська література, 20 ст.

   Літературні гуртки--Українська література--Методика викладання, 20 ст.

   Письменники українські діаспори--Персоналії, 20 ст.

Кл.слова (ненормовані):
позакласна робота -- літературні гуртки -- інтерактивні засоби активізації мисленнєвої діяльності учнів
Анотація: У статті висвітлюється методика проведення засідання літературного гуртка з використанням інтерактивних засобів активізації мисленнєвої діяльності учнів старших класів загальноосвітніх шкіл, гімназій, ліцеїв. Напрацьовано рекомендації щодо вивчення творчості І. Багряного.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Куцевол, О. М.
    Проблема методичної творчості вчителя літератури в науковій рецепції професора Ніли Волошиної / О. М. Куцевол // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. - № 7/8. - С. 14-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
професійна діяльність вчителя-словесника -- методи та прийоми навчання -- творчі літературні здібності
Анотація: У статті розкрито теоретико-методичні основи проблеми професійної творчості вчителя української літератури, висвітлені в працях Ніли Йосипівни Волошиної.


Дод.точки доступу:
Волошина, Ніла Йосипівна (д-р пед. наук, професор, чл.-кор. АПН України ; 1940-2010) \про твір\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Куцевол, О. М.
    Світло білих ночей. Розділ навчального посібника «Вивчення ЖИТТЯ і творчості Великого Кобзаря через художню рецепцію літературної шевченкіани» / О. М. Куцевол // Українська література в загальноосвітній школі. - 2014. - № 3(березень). - С. 22–26. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Методика викладання, 19 ст.
   Шевченкіана--Методика викладання

   Письменники українські--Персоналії, 19 ст.

Кл.слова (ненормовані):
200 років Т. Г. Шевченку -- літературна шевченкіана -- біографія письменника -- художньо-біографічні твори -- методика вивчення життєпису письменника
Анотація: У статті висвітлено шляхи використання творів літературної шевченкіани при вивченні життєпису Кобзаря.


Дод.точки доступу:
Шевченко, Тарас Григорович (1814-1861) \про нього\

Знайти схожі

11.


    Куцевол, О. М.
    Методика літератури, натхнена ОЗОН-ом [Текст] : до 60-річчя від дня народження Анатолія Фасолі / О. М. Куцевол // Українська література в загальноосвітній школі. - 2014. - № 9(вересень). - С. 2-6. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Методика викладання--Історія
Кл.слова (ненормовані):
Особистісно зорієнтоване навчання
Анотація: У статті окреслено віхи наукового становлення вченого-методиста Анатолія Миколайовича Фасолі, розкрито теоретико-методичні засади напрацьованої ним особистісного навчання української літератури в середній школі.


Дод.точки доступу:
Фасоля, Анатолій Миколайович (канд. пед. наук, ст. наук. співроб. Ін-ту педагогіки АПН України) \про нього\

Знайти схожі

12.


    Куцевол, О. М.
    Під сигнатурою Шевченка (проблема шкільного вивчення Кобзаревої поезії в посібнику Григорія Клочека "Поезія Тараса Шевченка: Сучасна інтерпретація") [Текст] / О. М. Куцевол // Українська література в загальноосвітній школі. - 2015. - N 3(березень). - С. 7-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Рец. на кн. : Клочек, Григорій Дмитрович. Поезія Тараса Шевченка: Сучасна інтерпретація : навч. посібник / Г. Д. Клочек. - Тернопіль : Навч. книга - Богдан, 2014. - 382 с.

Рубрики: Українська література--Методика викладання, 19 ст.
   Поезія українська--Методика викладання, 19 ст.

   Письменники українські--Персоналії, 19 ст.

Кл.слова (ненормовані):
Навчальна книга -- Інтерпретація літературного твору -- Методика вивчення художнього твору в його жанрово-родовій специфіці -- Методи і прийоми шкільного аналізу поетичного твору.
Анотація: У статті розглянуто структурно-змістове наповнення посібника для вчителя Григорія Клочека «Поезія Тараса Шевченка: Сучасна інтерпретація», з’ясовано концептуальні засади методики вивчення ліричних та ліро-епічних творів Кобзаря, напрацьовані дослідником. Доведено, що ключові концепти авторського літературознавчого дискурсу – поет національної ідеї, елітарність поезії Т. Шевченка – та методичні домінанти запропонованої системи – психологічна підготовка до сприймання твору з використанням педагогічної риторики, метод прочитання «під мікроскопом», різнорівневі й різнотипні завдання – подані в навчальній книзі у вимірах рецептивної естетики та діалогічної взаємодії і співтворчості вчителя та учнів.


Дод.точки доступу:
Шевченко, Тарас Григорович (1814-1861) \про твори\; Клочек, Григорій Дмитрович (д-р філол. наук, проф., ректор Кіровоград. держ. пед. ун-ту ім. В. К. Винниченка, заслуж. діяч науки і техніки України ; р. н. 1943) \про твір\

Знайти схожі