Пошуковий запит: <.>A=Скиба, М.@<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
|
Скиба, М. Державне управління структурно-інноваційними зрушеннями в економіці [Текст] / М. Скиба> // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. - 2005. - № 1. - С. 224-230 : рис. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Державне управління--Економіка
Знайти схожі
|
>2.
|
Скиба, М. "Від Гімалаїв - Україні": Реріхи у культурному просторі України [Текст] / М.Скиба> // Всесвіт. - 2002. - № 11-12 . - С. 120-124
Рубрики: Реріхи
Знайти схожі
|
>3.
|
Скиба, М. Юрій Реріх - ієрогліф долі на водорозділі часу [Текст] : до проблеми Схід-Захід. Український віріант / М. Скиба> // Сучасність. - 2003. - № 7-8. - С. 142-151
Рубрики: Реріхи
Знайти схожі
|
>4.
|
Скиба, М. Культове вшанування водних джерел на Поділлі [Текст] / М. Скиба> // Народна творчість та етнографія. - 2004. - № 1-2. - С. 85-91
Рубрики: Обряди України--Вшанування води --ПОДІЛЛЯ Кл.слова (ненормовані): джерельця -- КРИНИЦІ
Знайти схожі
|
>5.
|
Скиба, М. Свобода разом і свобода поодинці... [Текст] / М. Скиба> // Сучасність. - 2006. - № 2. - С. 133-137. - Зміст: "Нерви ланцюга"
Рубрики: Філософія--Духовна філософія--Свобода Анотація: Про нову книгу Лесі Коваль та Сергія Васильєва у центрі якої дискурс "свободи".
Дод.точки доступу: Коваль, Л. \про неї\; Васильєв, С. \про нього\ Знайти схожі
|
>6.
|
Скиба, М. Шкільна біологічна освіта (20-90-ті роки ХХ ст.) [Текст] / М. Скиба> // Рідна школа. - 2006. - № 3. - С. 67-70. - Бібліогр.: 19 назв.
Рубрики: Освіта шкільна--Біологія--Розвиток Біологія --Шкільна освіта Анотація: Розвиток біологічних наук вимагає нового якісного рівня від шкільної біологічної освіти. Це в свою чергу вимагає перебудови її структури та змісту, створення нових програм і підручників, впровадження інновації у викладання.
Знайти схожі
|
>7.
|
Скиба, М. Тарас Шевченко. Твори періоду навчання у Санкт-Петербурзькій академії мистецтв [Текст] / М. Скиба> // Образотворче мистецтво. - 2006. - № 2. - С. 12-14
Рубрики: Письменники України--Шевченко Тарас Григорович (1814 - 1861 рр.)--Творчість Анотація: Про творчість українського письменника Т.Г. Шевченка під час навчання у Санкт-Петербурзькій академії мистецтв.
Дод.точки доступу: Шевченко, Т.Г. \про нього\ Знайти схожі
|
>8.
|
Скиба, М. Шкільний підручник з біології 20-30 -х років ХХ ст. [Текст] / М. Скиба> // Рідна школа. - 2008. - № 1-2. - С. 71-74. - Бібліогр.: 16 назв.
Рубрики: Підручники шкільні--Історія--Біологія Анотація: Важливе місце в навчальному процесі займає підручник. Він є головним носієм навчальної інформації. Вони не завжди відігравали однозначну роль у школі. У 20-ті роки велася дискусія про місце підручника в оволодінні знаннями. Досвід роботи в школі показав, що відсутність підручника негативно впливала на міцність знань учнів, ускладнювала роботу вчителів.
Знайти схожі
|
>9.
|
Скиба, М. Формування інституційних передумов ефективної діяльності громад в Україні [Текст] / М. Скиба> // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. - 2010. - № 1. - С. 152-159. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Місцеве самоврядування--Громади Анотація: У статті розглянуто поняття громада, уточнено основні функції громад та їх класифікацію, запропоновано рекомендації щодо формування передумов ефективної реалізації функцій громад в Україні.
Знайти схожі
|
>10.
|
Скиба, М. Приватизація як інструмент структурних перетворень в економіці України: поняття, основні проблеми та шляхи їх вирішення [Текст] / М. Скиба> // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. - 2010. - № 4. - С. 125-133. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Приватизація--Стратегія--Україна Анотація: У статті розглянуто сутність процесу приватизації як економічного явища, основні проблеми, вирішення яких дасть змогу прискорити процес завершення приватизації як масштабного соціально-економічного проекту, подано рекомендації щодо удосконалення процесу приватизації в Україні.
Знайти схожі
|
>11.
|
Скиба, Ю. А. Зміст і структура екологічної освіти в контексті сталого розвитку [Текст] / Ю. А. Скиба, О. М. Лазебна, М. М. Скиба> // Екологічний вісник. - 2011. - № 1. - С. 25-26
Рубрики: Екологічна освіта Анотація: У статті висвітлено підходи до змісту і завдань екологічної освіти для сталого розвитку.
Дод.точки доступу: Лазебна, О.М.; Скиба, М.М. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>12.
|
Скиба, М. Стимулювання інноваційної діяльності в контексті посткризового відновлення економіки України [Текст] / М. Скиба> // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. - 2011. - № 2. - С. 145-152 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інновації--Інвестиції--Україна Анотація: У статті здійснено аналіз інноваційної діяльності в Україні, що дало змогу виявити основні фактори, які впливають на зниження інноваційної активності. Досліджено зарубіжний досвід стимулювання інноваційної діяльності в післякризовий період та запропоновано практичні рекомендації стосовно заходів щодо стимулювання інноваційної діяльності в Україні.
Знайти схожі
|
>13.
|
Скиба, М. Формування в учнів екологічних понять у процесі вивчення природознавства (5-й клас) [Текст] / М. Скиба> // Рідна школа. - 2011. - № 7. - С. 43-47. - Біюліогр.: 10 назв.
Рубрики: Методика викладання природознавства--Екологічні поняття--Екологічна культура Анотація: У статті окреслено найефективніші методи і прийоми формування у школярів екологічних понять у процесі вивчення природознавства у 5 класі. Наголошено на значенні екологічних знань для формування екологічної культури молодого покоління, вироблення вмінь природоохоронної діяльності.
Знайти схожі
|
>14.
|
Скиба, М. Формування в учнів екологічних понять у процесі вивчення природознавства (6-й клас) [Текст] / М. Скиба> // Рідна школа. - 2011. - № 8-9. - С. 41-44. - Бібліогр.: 10 назв.
Рубрики: Методика викладання природознавства Анотація: У статті окреслено ефективні методи і прийоми формування у школярів екологічних понять у процесі вивчення природознавства у 6-му класі, розглянуто групи екологічних понять і наведено приклади завдань лля їх формування, а також закріплення й розвитку знань.
Знайти схожі
|
>15.
|
Скиба, М. Спеціальні економічні зони як інструмент активізації інвестиційно-інноваційної діяльності: теоретико-прикладний аспект [Текст] / М. Скиба> // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. - 2011. - № 3. - С. 129-137 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інвестиції--Вільні економічні зони--Інновації Анотація: У статті класифіковано основні типи С (В) ЕЗ відповідно до мети їх створення, розглянуто преференції, що надаються урядами для їх ефективної діяльності. Вироблено рекомендації щодо удосконалення правового забезпечення функціонування С (В) ЕЗ в Україні.
Знайти схожі
|
>16.
|
Скиба, М. В. Теоретико-методологічні засади інституціональних змін в економіці [] / М. В. Скиба> // Економіка та держава. - 2012. - № 12. - С. 104-107. - Бібліогр. с.107 (17 назв)
Рубрики: Інституціональна економіка--Державне регулювання Анотація: У статті з'ясовано сутність поняття "інститут" та розглянуто його основні ознаки, структуру, життєвий цикл, класифікацію та функції. Визначено поняття "інституціональних змін в економіці". З'ясовано роль держави у процесі інституціональних змін.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>17.
|
Скиба, М. Екологічна освіта і виховання школярів у процесі позакласної роботи [Текст] / М. Скиба> // Рідна школа. - 2013. - № 1-2. - С. 48-52. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Екологічна освіта та виховання Анотація: У статті охарактеризовано різні форми (індивідуальну, групову, масову) позакласної роботи екологічного спраямування. Запропоновано тематику проведення позакласних заходів з екології, рекомендації щодо їх організації.
Знайти схожі
|
>18.
|
Скиба, М. Шляхи вдосконалення інституційного забезпечення розвитку підприємництва: досвід ЄС [Текст] / М. Скиба> // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. - 2013. - № 2. - С. 107-116 : табл. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Підприємництво--Малий і середній бізнес--Європейська інтеграція --ЄС Анотація: У статті розглянуто стан розвитку підприємництва в посткризовий період та визначено основні перешкоди на цьому шляху.
Знайти схожі
|
>19.
|
Скиба, М. Роль шкільного університету "Рідна природа" в розвитку екологічної освіти і виховання [Текст] / М. Скиба> // Рідна школа. - 2015. - № 1-2. - С. 19-23. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Екологічна освіта--Еколого-педагогічна діяльність--Університет "Рідна природа" Анотація: У статті розглянуто досвід роботи шкільного університету "Рідна природа", його роль у розвитку екологічної освіти і виховання в Україні. Проаналізовано внесок студентів та викладачів НПУ ім. М. Драгоманова в його становлення, вдосконалення форм і методів еколого-педагогічної діяльності на факультетах університету в 1978-2003 роках.
Знайти схожі
|
>20.
|
Скиба, М. В. Вплив держави на удосконалення інституційного середовища в процесі структурно-інноваційних змін в економіці: теоретичний аспект [Текст] / М. В. Скиба> // Економіка та держава. - 2017. - № 6. - С. 34-38. - Бібліогр. с. 38 (19 назв)
Рубрики: Інституціональна економіка--Державна політика Анотація: Забезпечення стійкого економічного розвитку суспільства, формування "нової", "постіндустріальної", "інформаційної", "інноваційної", "нооекономіки", "економіки знань" потребує удосконалення інституціонального середовища в якому особлива увага була б приділена людському капіталу. Удосконалення інституційного середовища потребує здійснення інституційних змін, а саме: зміни системи формальних правил і неформальних обмежень, а також механізмів, за допомогою яких вони вводяться в дію у певних часових і просторових межах. Формування та реалізація політики інституціональних змін має відбуватись на основі мінімізації втрат. Необхідним є вироблення таких засобів, що оптимізують витрати державного втручання та не перешкоджають можливим вигодам від такого втручання. Однією із важливих передумов формування людського капіталу є накопичення знань, пізнання сутності економічних процесів, виявлення закономірностей за допомогою розумових операцій і реалізації економічних знань, навичок, умінь і якостей особистості в життєдіяльності.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
|
|