Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Конференції і вісники (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=Індивідуальний підхід<.>
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.


    Цимбалюк, В.
    [Рецензія] [Текст] / В. Цимбалюк // Дивослово. - 2000. - N 7. - С. 59-60. - Рец. на кн. Білошенко А.А. Індивідуальний підхід до учнів при вивченні української літератури.- Харків, 1999.- 124 с.
Рубрики: Українська література
Кл.слова (ненормовані):
Індивідуальний підхід


Знайти схожі

2.


    Янченко, С. М.
    Роль засобів масової інформації (ЗМІ) у формуванні молодіжного стилю життя [Текст] / С.М. Янченко, Д.Д. Романовська // Безпека життєдіяльності. - 2005. - № 12. - С. 30 - 31 : табл. - Бібліогр.: 3 назви
Рубрики: Здоровий спосіб життя--Молодіжний стиль життя
Кл.слова (ненормовані):
Індивідуальний підхід
Анотація: Фахівці Всесвітньої організації охорони здоровя вважають, що якби все населення дотримувалося рекомендацій щодо здорового способу життя, то людство мало би досягнення у показниках здоровя, які можна порівняти з соціальними змінами в житті людей та фундаментальними відкриттями у галузі медицини


Дод.точки доступу:
Романовська, Д.Д.

Знайти схожі

3.
CUKK-VDPU
О58


    Онишків, З.
    Особливості організації індивідуального навчання учнів початкової школи сільської місцевості [Текст] / З. Онишків, Я. Морська // Початкова школа. - 2007. - № 8. - С. 45-47.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Освіта--Початкова школа--Зміст навчання
Кл.слова (ненормовані):
сільська початкова школа -- малочисельні класи -- індивідуальний підхід
Анотація: Про індивідуальну роботу з школярами початкової школи у класах з малою чисельністю учнів.


Дод.точки доступу:
Морська, Я.
Є примірники у відділах:
(04.09.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1

Знайти схожі

4.


   
    Будівничі нової української школи: автори-герої 8-ї сторінки проекту "Педагоги новатори в Україні" [Текст] : реферат. огляд інновац. досвіду / уклад.: Ольга Виговська, Тетяна Годецька, Олексій Виговський // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2012. - № 6. - С. 17-47. - Зміст: Школа "Культури життєвого самовизначення" / Маріанна Босенко. Школа "Емоційного інтелекту" / Олександр Остапчук. Акмеологічна школа: авторська система / Ганна Сазоненко.
Рубрики: Педагоги-новатори--Всеукраїнський проект--Інновації--Досвід--Україна
Кл.слова (ненормовані):
інноваційний навчальний заклад -- концепція -- програма -- модель -- технологія -- нова методологія навчально-виховного процесу -- психологічний комфорт -- особистість -- індивідуальний підхід -- взаєморозуміння -- якісна освіта -- науково-дослідницька робота -- соціальна позиція учнів -- самореалізація учнів -- акмеологічна школа -- школа культури життєвого самовизначення -- школа емоційного інтелекту
Анотація: Реферативний огляд презентує інноваційний досвід директорів гімназії та ліцеїв, які у 2012 році стали авторами-героями 8-ї сторінки Всеукраїнського проекту НАПН і журналу "Педагоги-новатори в Україні". У статті представлено три авторські школи: акмеологічна школа, школа культури життєвого самовизначення, школа емоційного інтелекту. Якнайповніше розкрито зреалізовані (або апробовані) авторські концепції розвитку закладів нового типу в сучасних соціально-педагогічних умовах, пріоритетні напрями їх діяльності, зокрема, різні аспекти роботи з обдарованими дітьми, що притаманні саме таким навчальним закладам. Висвітлено ефективний досвід закладів нового типу з плекання успішних громадян успішної країни. Автори, герої Проекту, діляться власним доробком програм, моделей, технологій, що прислужаться вченим як випереджаючий практичний досвід і всім керівникам, хто захоче свою школу зробити сучасною, інноваційною, такою, якою її хочуть бачити діти, батьки й самі вчителі.


Дод.точки доступу:
Виговська, Ольга \уклад.\; Годецька, Тетяна \уклад.\; Виговський, Олексій \уклад.\; Босенко, Маріанна Іванівна \про неї\; Остапчук, Олександр Миколайович \про нього\; Сазоненко, Ганна Стефанівна \про неї\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Голуб, Наталія
    Особливості організації індивідуальних і групових консультацій із методики навчання української мови у внз [Текст] / Наталія Голуб // Українська мова і література в школі. - 2014. - № 7. - С. 42-46. - Бібліогр.: 7 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика навчання у вузі
Кл.слова (ненормовані):
індивідуальний підхід -- консультація з методики навчання української мови -- організація та проведення індивідуальних і групових консультацій із методики навчання української мови
Анотація: У статті розкрито актуальну проблему вдосконалення професійної підготовки майбутніх учителів-філологів шляхом проведення індивідуальних і групових консультацій із методики навчання української мови.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Мартиненко, С.
    Особливості індивідуального підходу до учнів у навчально-пізнавальній діяльності [Текст] / Світлана Мартиненко // Початкова школа. - 2015. - № 5. - С. 2-5.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Початкова школа
Кл.слова (ненормовані):
вчитель початкових класів -- молодші школярі -- індивідуальний підхід -- індивідуальні особливості учнів -- програма вивчення особистості учнів
Анотація: У статті проаналізовано особливості здійснення вчителем початкових класів індивідуального підходу до учнів; запропоновано чинники, які впливають на ефективність цього процесу; звернено особливу увагу на з'язування індивідуальних особливостей молодших школярів за допомогою орієнтованої програми вивчення їхньої особистості

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

7.


    Гриценко, О.
    Інформаційно-методичне забезпечення реалізації Держстандарту початкової освіти на основі роботи творчої групи [Текст] / Ольга Гриценко, Тетяна Юрченко // Початкова школа. - 2018. - № 3. - С. 1-5. - Бібліогр.: 13 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Початкова школа
Кл.слова (ненормовані):
фахова діяльність вчителя -- індивідуальний підхід -- вчителі початкових класів -- творча група -- портрет сучасного вчителя -- портрет учня початкової школи -- розвиток обдарованих учнів -- оцінювання навчальних досягнень учнів -- діяльнісний метод -- Нова українська школа
Анотація: У статті розповідається про реалізацію Державного освітнього стандарту початкової школи на основі роботи творчої групи вчителів початкових класів Запорізької гімназії № 45.


Дод.точки доступу:
Юрченко, Т.

Знайти схожі

8.


    Гарєєва, Ф.
    Системи навчання видатних педагогів / Ф. Гарєєва // Вища школа. - 2018. - № 4. - С. 101-104
Рубрики: Педагоги українські
Кл.слова (ненормовані):
системи навчання -- вимоги до лектора -- індивідуальний підхід -- психологічні паузи
Анотація: Стаття присвячена дослідженню педагогічних систем навчання таких відомих педагогів, як А. Макаренко, К. Станіславський та А. Мінаков. Розглядаються характерні особливості кожної із систем навчання, рекомендації щодо проведення лекцій, ставлення до студентів і роботи педагога над собою для досягнення максимально успішного освітнього результату.


Дод.точки доступу:
Макаренко, Антон Семенович (укр. педагог ; 1888-1939); Станіславський, Костянтин; Мінаков, Андрій \про нього\

Знайти схожі

9.


    Михайленко, О.
    Прийоми і методи реабілітації дітей з комплексними порушеннями психофізіологічного розвитку. Реалізація індивідуального підходу / О. Михайленко // Особлива дитина: навчання і виховання : наук., навч., інформ. журнал. - 2019. - № 2. - С. 48-64. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Спеціальна педагогіка--Інклюзивна
Кл.слова (ненормовані):
комплексні порушення -- корекційне навчання -- учні з порушеннями слуху -- індивідуальний підхід -- альтернативні методи комунікації
Анотація: Розглянуто проблеми організації індивідуального навчання дітей зі складними порушеннями психофізичного розвитку в умовах сучасної України. Наведено методи реалізації індивідуального підходу в навчанні учнів з комплексними порушеннями в умовах багатопрофільного навчально-реабілітаційного центру.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Родименко, Ірина.
    Корекційні прийоми реалізації індивідуального підходу в умовах спеціального навчання учнів з комплексним порушенням / І. Родименко, О. Михайленко // Особлива дитина: навчання і виховання : наук., навч., інформ. журнал. - 2019. - № 3. - С. 7-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Спеціальна педагогіка--Інклюзивна
Кл.слова (ненормовані):
комплексні порушення -- учні з порушеннями слуху -- корекційне навчання -- індивідуальний підхід -- альтернативні методи комунікації
Анотація: Розглянуто проблеми організації індивідуального навчання дітей із складними порушеннями психофізичного розвитку в умовах сучасної України. Наведено прийоми реалізації індивідуального підходу в навчанні учнів із комплексними порушеннми в умовах спеціального навчання.


Дод.точки доступу:
Михайленко, Оксана
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі