Пошуковий запит: <.>K=компетентність<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 1109
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| 061 Ч-492
Бутенко, Г. Принципи діагностування загальних компетентностей учнів [Текст] : сборник научных трудов / Г. Бутенко> // Наук. вісник Чернівец. ун-ту. - Чернівці, 2003. - Вип.181: Педагогіка та психологія: Зб. наук. пр. - С. 28-33.
Рубрики: Компетентність учнів
Є примірники у відділах: 1 Інв.А 406823 - 8.45 р. (вільний)
Знайти схожі
|
>2.
| 061 Ч-492
Черненко, Н. Можливості використання педагогічної технології при формуванні діалогово-комунікативної компетентності [Текст] : сборник научных трудов / Н. Черненко> // Наук. вісник Чернівец. ун-ту. - Чернівці, 2003. - Вип.183: Педагогіка та психологія: Зб. наук. пр. - С. 179-183.
Рубрики: Комунікативна компетентність
Є примірники у відділах: 1 Інв.А 406833 - 8.58 р. (вільний)
Знайти схожі
|
>3.
|
Шуляр, В. І. Фрагмент словника [Текст] : тлумачення / В.І. Шуляр> // Зарубіжна література в школах України. - 2005. - № 1. - С. 38
Рубрики: Мовознавство України--Тлумачення слів Кл.слова (ненормовані): Компетентність -- Конструкт -- Конструювання
Знайти схожі
|
>4.
|
Родигіна, Ірина. Діяльнісний підхід до формування базових компетентностей учнів [Текст] / І. Родигіна> // Біологія і хімія в школі. - 2005. - №1. - С. 34-36. - Бібліогр.: 17 назв.
Рубрики: Дидактика--Процес навчання Результат навчання--Компетентність Анотація: Автори статті поставили за мету проаналізувати погляди вчених на компетентність як педагогічне явище, визначити можливі шляхи впровадження компетентнісного підходу в педагогічний процес. Розглянуто основні групи компетентностей та їхні характеристики.
Знайти схожі
|
>5.
|
Ващенко, Лідія. Точка зору щодо оцінювання олімпіадних завдань [Текст] / Л. Ващенко> // Біологія і хімія в школі. - 2005. - №2. - С. 54-55. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Олімпіади біологічні--Оцінювання завдань Кл.слова (ненормовані): біологічна компетентність Анотація: Автор вважає, що предметом оцінювання на біологічних олімпіадах має бути рівень компетентності учасників у цій галузі знань. В статті дається визначення та чотири рівні компетентності. Як висновок, визначено основні параметри оцінювання олімпіадних робіт.
Знайти схожі
|
>6.
|
Турло, І. Учитель від Бога [Текст] / І. Турло> // Дивослово. - 2005. - № 3. - С. 64-67
Рубрики: Учитель--Професійна майстерність--професійна компетентність--УКРАЇНСЬКА МОВА Анотація: Сучасний навчально-виховний процес тримається на вчителеві - творчій гуманній особистості, яка має високу фахову підготовку. Саме такою особистістю є вчитель-методист української мови і літератури Галина Кононівна Дмитренко
Є примірники у відділах: (.2005р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>7.
|
Кононенко, О. Добре зернятко – гарні сходи [Текст] / О. Кононенко> // Дошкільне виховання. - 2005. - № 3. - С. 4-6.
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Програма (розвитку та виховання дитини раннього віку "Зернятко") Кл.слова (ненормовані): компетентність -- адаптація -- переживання Дескриптори: ПЕДАГОГІКА,ДОШКІЛЬНЕ ВИХОВАННЯ Анотація: Розкриття шляхів активного сприяння повноцінному зростанню особистості спрямовано "Програму розвитку та виховання дитини раннього віку "Зернятко""
Є примірники у відділах: (27.04.2005р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1
Знайти схожі
|
>8.
|
Куляс, Павло. Лінгвістична компетентність науковця і педагога: знати тенденції в життя мови [Текст] / П. Куляс> // Вища освіта України. - 2005. - №1. - С. 85-92. - Бібліогр.: 10 назв.
Рубрики: Лінгвістична компетентність педагога Мовна компетентність науковця Мовна політика України Українська мова--Культура мови Кл.слова (ненормовані): Лінгвоцид
Знайти схожі
|
>9.
|
Діордієва, Галина. Підготовка учнівського активу до екологічної просвітницької діяльності [Текст] / Г. Діордієва> // Біологія і хімія в школі. - 2005. - №3. - С. 42-43. - Бібліогр.: 10 назв.
Рубрики: Екологічна освіта--Підготовка підлітків-інструкторів Кл.слова (ненормовані): Екологічна компетентність Анотація: Актуальність проблеми формування у підлітків екологічної компетентності зумовлена загостренням екологічної кризи та підвищенням уваги вчених до екологічного виховання особистості на різних етапах її розвитку. Запропонована автором програма різниться з відомими програмами тим, що підлітки активно виступають у ролі суб'єктів навчальної та виховної діяльності, а студенти-тренери тільки спрямовують та управляють їхньою діяльністю. Основними завданнями роботи з підлітками є не тільки формування в них екологічної компетентності, а й розвиток лідерських, волонтерських здібностей.
Знайти схожі
|
>10.
|
Кузьменко, В. Соціальна компетентність дошкільнят: особливості, показники та шляхи розвитку [Текст] / В.Кузьменко> // Дошкільне виховання. - 2001. - № 9. - С. 15,18-20
Рубрики: Дошкільне виховання--Соціальна компетентність
Знайти схожі
|
|
|