Пошуковий запит: <.>S=Педагогіка -- Дошкільне виховання<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 104
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
|
Максименко, С. Психологія торує шлях модернізації освіти [Текст] / С. Максименко> // Дошкільне виховання. - 2005. - № 1. - С. 3-5.
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання Кл.слова (ненормовані): особистість -- гуманізація -- гуманітаризація -- демократизація Анотація: Модернізація освіти буде ефективна за умови випереджальної функції психологічної науки щодо соціальної та педагогічної практики
Є примірники у відділах: (15.04.2005р. Інв.24 (1 прим.) - Б.ц.)
Знайти схожі
|
>2.
|
Литвиненко, І. Відповідальність за власне здоров'я формуємо разом з батьками [Текст] / І. Литвиненко> // Дошкільне виховання. - 2005. - № 1. - С. 6-7.
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання Кл.слова (ненормовані): Здоровий спосіб життя -- діти - дзеркало сім'ї -- превентивне виховання Дескриптори: ПЕДАГОГІКА,ВИХОВАННЯ Анотація: Проблема здоров'я є найголовнішим складником повноцінного розвитку дошкільнят
Є примірники у відділах: (15.04.2005р. Інв.26 - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>3.
|
Остапенко, Г. Планування занять за сюжетною картиною [Текст] / Г. Остапенко> // Дошкільне виховання. - 2005. - № 1. - С. 8-9.
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання Кл.слова (ненормовані): розвиток мовлення Анотація: Використання журналу "Дошкільне виховання" для наочності при розвитку мовлення
Є примірники у відділах: (15.04.2005р. Інв.27 (1 прим.) - Б.ц.)
Знайти схожі
|
>4.
|
Білан, О. Вчимо розповідати за ілюстраціями [Текст] / О. Білан> // Дошкільне виховання. - 2005. - № 1. - С. 12-13.
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання Кл.слова (ненормовані): дидактичні ігри -- конспекти занять з розвитку мовлення Анотація: Важливе і найскладніше завдання розвитку мовлення - набуття дітьми вміння самостійно складати розповіді
Є примірники у відділах: (15.04.2005р. Інв.29 (1 прим.) - Б.ц.)
Знайти схожі
|
>5.
|
Галуза, С. Таємниці Зимової краси [Текст] : уроки милування / С. Галуза> // Дошкільне виховання. - 2005. - № 1. - С. 15-18.
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання Анотація: Ознайомлення з навколишнім світом. Головна мета спілкування дітей із природою - відверте захоплення, сплеск образної уяви
Є примірники у відділах: (15.04.2005р. Інв.30 (1 прим.) - Б.ц.)
Знайти схожі
|
>6.
|
Юхновська, Г. Сліди на снігу [Текст] : заняття для старшої групи / Г. Юхновська> // Дошкільне виховання. - 2005. - № 1. - С. 18-19.
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання Анотація: Ознайомлення з навколишнім світом. Поглиблювати уявлення дітей про різноманітність опадів у зимку, про явища в природі (снігопад, хуртовина)
Є примірники у відділах: (15.04.2005р. Інв.31 (1 прим.) - Б.ц.)
Знайти схожі
|
>7.
|
Бех, І. Вчинок у морально-духовному розвитку особистості [Текст] / І. Бех> // Дошкільне виховання. - 2005. - № 2. - С. 3-5.
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання Кл.слова (ненормовані): вчинок -- служіння -- відношення -- моє-чуже -- вчинок-відданості -- вчинок-вірності -- виховання -- вчинок-вдячності -- приязність -- міжособистнісне згуртовування -- вчинок-догоджання Дескриптори: ПЕДАГОГІКА,ВИХОВАННЯ Анотація: Морально-духовний розвиток особистості формується у відповідному вчинку. Вчинок є унікальним особистісним утворенням, оскільки репрезентує цілісність людської свідомості, самосвідомості й практичної дії
Є примірники у відділах: (07.04.2005р. Інв.1720 (1 прим.) - Б.ц.)
Знайти схожі
|
>8.
|
Фадєєва, Т. Розвиток уяви дитини – умова її продуктивного учіння [Текст] / Т. Фадєєва> // Дошкільне виховання. - 2005. - № 2. - С. 6-8.
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання Кл.слова (ненормовані): уява - репродуктивна (творча) -- риси уяви -- довільність -- цілісність -- пластчність -- яскравість -- динамізм -- підготовчий -- основний -- продуктивна реалізація Дескриптори: ПЕДАГОГІКА,ШКІЛЬНА ПЕДАГОГІКА -- цілісність -- пластичність Анотація: Уява як психічна функція впливає на продуктивність навчальної праці, на формування пошуково-діяльнісного досвіду, вияв творчих здібностей
Є примірники у відділах: (07.04.2005р. Інв.1721 (1 прим.) - Б.ц.)
Знайти схожі
|
>9.
|
Єрменчук, А. Орієнтування у просторі [Текст] / А. Єрменчук> // Дошкільне виховання. - 2005. - № 2. - С. 24-25.
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання Кл.слова (ненормовані): Вправи: "Виклади сюжет на площині" -- "Пройди доріжкою" -- "Опиши доріжку" -- "Виклади доріжку" -- "Графічний диктант" Дескриптори: ПЕДАГОГІКА,ДОШКІЛЬНА,ВИХОВАННЯ Анотація: Добірка вправ, спрямованих на формування просторових уявлень дошкільнят (різних груп), розвивають увагу, пам`ять, мислення, окомір, формують інтерес до логіко-математичної діяльності. Вправи варто використовувати під час вивчення художніх творів (віршів, казок)
Є примірники у відділах: (07.04.2005р. Інв.1721 (1 прим.) - Б.ц.)
Знайти схожі
|
>10.
|
Козак, С. Килимки. Ланцюжок слів. [Текст] : [Ігри. Предметні картки нетрадиційного вигляду] / С. Козак> // Дошкільне виховання. - 2005. - № 2. - С. 28.
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання Кл.слова (ненормовані): Ігри -- предметні картки Дескриптори: ПЕДАГОГІКА,ДОШКІЛЬНА,ВИХОВАННЯ Анотація: Методика проведення цікавих ігор
Є примірники у відділах: (07.04.2005р. Інв.1721 (1 прим.) - Б.ц.)
Знайти схожі
|
|
|