Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (1)Краєзнавча картотека (1)Конференції і вісники (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Тимчук, Л.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
061
Ч-492


    Тимчук, Л.
    Зміст освіти дорослих на Буковині (друга половина ХІХ - початок ХХ століття) [Текст] : сборник научных трудов / Л. Тимчук // Наук. вісник Чернівец. ун-ту. - Чернівці, 2003. - Вип. 176: Педагогіка та психологія: Зб. наук. пр. - С. 171-177.
УДК
Рубрики: Освіта дорослих на Буковині--Історія, Друга пол. 19 - поч. 20 ст.


Дод.точки доступу:
чернівецький автор, але не про Чернівці (Буковину)
Є примірники у відділах:
1 Інв.Б 487126 - 9.44 р. (вільний)

Знайти схожі

2.
061
Ч-492


    Тимчук, Л.
    Ідеї неперервної освіти як концептуальні засади дослідження історії освіти дорослих на Буковині [Текст] : сборник научных трудов / Л. Тимчук // Наук. вісник Чернівец. ун-ту. - Чернівці, 2003. - Вип.175: Педагогіка та психологія: Зб. наук. пр. - С. 189-194.
УДК
Рубрики: Освіта дорослих на Буковині--Історія


Дод.точки доступу:
чернівецький автор, про Чернівці (Буковину)
Є примірники у відділах:
1 Інв.А 406818 - 8.45 р. (вільний)

Знайти схожі

3.


    Тимчук, Л.
    Педагогічний потенціал мистецтва оповіді: зарубіжний досвід навчання дітей розповідати історії [Текст] / Лариса Тимчук // Початкова школа. - 2015. - № 1. - С. 48-51. - Бібліогр.: 5 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Загальноосвітня школа в зарубіжних країнах--Німеччина
Кл.слова (ненормовані):
мистецтво наративу -- наративні стратегії -- наративна майстерність -- педагогічна казка
Анотація: У статті йде мова про зарубіжний досвід використання наративних методик у формі складання різноманітних оповідей, які передбачають стимуляцію процесів самопізнання та саморозвитку дитини. Аналізується досвід німецького професора Крістел Оехлманн, зокрема застосування стратегій збагачення почуттєвих вражень, які мають ігровий характер і спрямовані на розширення в учнів особистісного досвіду образотворення. Характеризуються терапевтичні стратегії, що вчать дітей не боятися важких життєвих ситуацій і за допомогою власної фантазії, створювати простір позитивного світобачення, в якому можна спланувати правильні дії в конкретних ситуаціях, які виникають у свідомості як результат власного досвіду. Застосування мистецьких технологій виступає як допоміжний засіб творення інтерактивної атмосфери взаєморозуміння.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі