Пошуковий запит: <.>S=Маркетинг -- Маркетингові комунікації<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9 |
>1.
|
Казакова, Елена. Роль корпоративных медиа в турбизнесе [Текст] / Елена Казакова> // Маркетинг и реклама. - 2010. - № 7/8. - С. 36-39.
Рубрики: Маркетинг туризму Маркетинг--Маркетингові комунікації
Знайти схожі
|
>2.
|
Шеньє, Л. Контент-маркетинг: можливості та поради щодо застосування [Текст] / Л. Шеньє> // Фінансовий ринок України. - 2010. - № 11. - С. 20-23.
Рубрики: Маркетинг--Маркетингові комунікації
Знайти схожі
|
>3.
|
Сохацька, Олена. Нова парадигма маркетингу в інформаційній економіці [Текст] / Олена Сохацька, Тетяна Курант> // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2012. - Вип. 2. - С. 113-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг--Маркетингові комунікації Інформаційна економіка--Економічна теорія Кл.слова (ненормовані): Маркетинг взаємозв'язків -- Колаборативна фільтрація
Дод.точки доступу: Курант, Тетяна Знайти схожі
|
>4.
|
Ковальчук, Світлана. Ринок маркетингових комунікацій в Україні: огляд та тенденції розвитку [Текст] / Світлана Ковальчук, Максим Лазебник> // Маркетинг в Україні. - 2016. - № 3. - С. 18-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг--Маркетингові комунікації
Дод.точки доступу: Лазебник, Максим Знайти схожі
|
>5.
|
Зозульов, Олександр. Крауд-технології в управлінні маркетинговими комунікаціями підприємства [Текст] / Олександр Зозульов, Катерина Полторак> // Маркетинг в Україні. - 2016. - № 4. - С. 17-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг--Маркетингові комунікації Інтернет--Соціальні мережі Соціальні мережі--Просування товару
Дод.точки доступу: Полторак, Катерина Знайти схожі
|
>6.
|
Цетнар, Лариса. Аналіз інтеграції маркетингових комунікацій підприємств-виробників спортивних товарів [Текст] / Лариса Цетнар> // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2016. - Вип. 3. - С. 113-121. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг--Маркетингові комунікації Товарний ринок--Підприємства--Конкурентоспроможність
Знайти схожі
|
>7.
|
Бєлозєрцев, Василь. Комунікація з клієнтами через цифрові канали: організаційні аспекти [Текст] / Василь Бєлозєрцев> // Все про бухгалтерський облік. - 2017. - 27 жовт. (№ 99) = Спецвипуск № 431: Інтернет-торгівля. - С. 31-32
Рубрики: Електронна комерція--Правове забезпечення--Комерційне право Комунікаційна діяльність компаній--Управління Маркетинг--Маркетингові комунікації
Знайти схожі
|
>8.
|
Кириленко, Сергій. Клієнтоорієнтовані підходи у роздрібному банківському кредитуванні [Текст] / Сергій Кириленко> // Світ фінансів. - 2017. - Вип. 4. - С. 166-177. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Банківська справа--Кредитування Маркетинг--Маркетингові комунікації
Знайти схожі
|
>9.
|
Гвоздь, М. Я. Маркетингові комунікації органів місцевого самоврядування: визначення пріоритетних для мешканців тем інформації [Текст] / М. Я. Гвоздь, О. І. Карий, К. В. Процак> // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія "Проблеми економіки та управління". - 2022. - Vol. 6, № 2. - С. 10-19 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг--Маркетингові комунікації Органи місцевого самоврядування--Інформаційна політика--Україна
Дод.точки доступу: Карий, О.І.; Процак, К. В. Знайти схожі
|
|