Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Маркетинг -- Маркетингові комунікації<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.


    Казакова, Елена.
    Роль корпоративных медиа в турбизнесе [Текст] / Елена Казакова // Маркетинг и реклама. - 2010. - № 7/8. - С. 36-39.
Рубрики: Маркетинг туризму
   Маркетинг--Маркетингові комунікації



Знайти схожі

2.


    Шеньє, Л.
    Контент-маркетинг: можливості та поради щодо застосування [Текст] / Л. Шеньє // Фінансовий ринок України. - 2010. - № 11. - С. 20-23.
Рубрики: Маркетинг--Маркетингові комунікації


Знайти схожі

3.


    Сохацька, Олена.
    Нова парадигма маркетингу в інформаційній економіці [Текст] / Олена Сохацька, Тетяна Курант // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2012. - Вип. 2. - С. 113-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг--Маркетингові комунікації
   Інформаційна економіка--Економічна теорія

Кл.слова (ненормовані):
Маркетинг взаємозв'язків -- Колаборативна фільтрація


Дод.точки доступу:
Курант, Тетяна

Знайти схожі

4.


    Ковальчук, Світлана.
    Ринок маркетингових комунікацій в Україні: огляд та тенденції розвитку [Текст] / Світлана Ковальчук, Максим Лазебник // Маркетинг в Україні. - 2016. - № 3. - С. 18-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг--Маркетингові комунікації


Дод.точки доступу:
Лазебник, Максим

Знайти схожі

5.


    Зозульов, Олександр.
    Крауд-технології в управлінні маркетинговими комунікаціями підприємства [Текст] / Олександр Зозульов, Катерина Полторак // Маркетинг в Україні. - 2016. - № 4. - С. 17-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг--Маркетингові комунікації
   Інтернет--Соціальні мережі

   Соціальні мережі--Просування товару



Дод.точки доступу:
Полторак, Катерина

Знайти схожі

6.


    Цетнар, Лариса.
    Аналіз інтеграції маркетингових комунікацій підприємств-виробників спортивних товарів [Текст] / Лариса Цетнар // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2016. - Вип. 3. - С. 113-121. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг--Маркетингові комунікації
   Товарний ринок--Підприємства--Конкурентоспроможність



Знайти схожі

7.


    Бєлозєрцев, Василь.
    Комунікація з клієнтами через цифрові канали: організаційні аспекти [Текст] / Василь Бєлозєрцев // Все про бухгалтерський облік. - 2017. - 27 жовт. (№ 99) = Спецвипуск № 431: Інтернет-торгівля. - С. 31-32
Рубрики: Електронна комерція--Правове забезпечення--Комерційне право
   Комунікаційна діяльність компаній--Управління

   Маркетинг--Маркетингові комунікації



Знайти схожі

8.


    Кириленко, Сергій.
    Клієнтоорієнтовані підходи у роздрібному банківському кредитуванні [Текст] / Сергій Кириленко // Світ фінансів. - 2017. - Вип. 4. - С. 166-177. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Банківська справа--Кредитування
   Маркетинг--Маркетингові комунікації



Знайти схожі

9.


    Гвоздь, М. Я.
    Маркетингові комунікації органів місцевого самоврядування: визначення пріоритетних для мешканців тем інформації [Текст] / М. Я. Гвоздь, О. І. Карий, К. В. Процак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія "Проблеми економіки та управління". - 2022. - Vol. 6, № 2. - С. 10-19 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг--Маркетингові комунікації
   Органи місцевого самоврядування--Інформаційна політика--Україна



Дод.точки доступу:
Карий, О.І.; Процак, К. В.

Знайти схожі