Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Маркетинг -- Маркетингові комунікації -- Бренд<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
65.291.34
К82


    Крижненко, К. О.
    Маркетингові підходи оцінки вартості торговельної марки [Текст] / К.О. Крижненко // Зовнішня торгівля: право та економіка. - 2007. - № 4. - С. 130-136. - Библиогр. в конце ст.: 12 назв.
ББК 65.291.34 + 65.291.573
Рубрики: Маркетинг--Маркетингові комунікації--Бренд
   Економіка підприємства--Виробничий потенціал--Нематеріальні активи--Оцінка вартості

Анотація: В умовах дедалі зростаючою конкуренції між практично однаковими продуктами та потоками рекламних звернень компанії принципово важливо виділитися серед маси подібних собі, хоча б для того, щоб вижити, не говорячи вже про завоювання лідируючих позицій на ринку. Відповідно, з часом частка маркетингової складової в ринковій капіталізації товарних марок дедалі посилюється. Проблема визначення вартості торговельної марки посилилася у 90-х рр. ХХ ст., коли виникла необхідність кількісно визначити вплив нематеріальних активів на ринкову вартість компанії


Знайти схожі

2.


    Нігматова, О. С.
    Зміст та фокус бренд-комунікацій на ринку органіки в Україні [Текст] / О. С. Нігматова // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія "Проблеми економіки та управління". - 2022. - Vol. 6, № 2. - С. 56-75 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг--Маркетингові комунікації--Бренд
   Органічна продукція--Ринок--Україна



Знайти схожі