Мороз, Іван.
    Болонський процес - це конкретні рішення та дії [Текст] / І. Мороз // Вища освіта України. - 2005. - №1. - С. 29-36.
Рубрики: Вища освіта--Болонський процес--Україна
Кл.слова (ненормовані):
Програма "Вчитель" -- Освітній стандарт





   
    Лабораторія хімічної і біологічної освіти Інституту педагогіки АПН України. До 80-річчя Інституту педагогіки АН України [Текст] // Біологія і хімія в школі. - 2006. - № 5. - С. 4-5.
Рубрики: Інститут педагогіки АПН України--Історія
   Природознавство--Дослідження

Кл.слова (ненормовані):
Освітній стандарт -- Кадри
Анотація: В даній статті йдеться про здобутки лабораторії хімічної і біологічної освіти Інституту педагогіки АПН України, починаючи з перших років функціонування Інституту. У лабораторії було розроблено концепцію безперервної хімічної освіти в Україні. Розроблялось також науково- методичне забезпечення концепції шкільної хімічної та біологічної освіти. Співробітники лабораторії беруть участь у міжнародних дослідженнях з оцінювання якості природничо-математичної освіти. В статті також подається коротка біографічна довідка співробітників лабораторії, а саме: Величко Л.П, Буринська Н.М., Матяш Н.Ю., Шухова Е.В., Титаренко Н.В., Лашевська Г.А., Коршевнюк Т.В.





    Ляшенко, О.
    Українська школа на шляху до якісної освіти [Текст] / Олександр Ляшенко // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2011. - № 4. - С. 60-63 : табл. - Бібліогр.: с. 63
Рубрики: Освіта--Якість--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
якісна освіта -- стратегія навчання -- освітній стандарт -- зміст навчання
Анотація: Автор аналізує участь українських школярів у міжнародних моніторінгах, результати проведення ЗНО, виокремлює проблеми, які постали перед сучасною освітою. Звертається увага на формальне засвоєння програмного матеріалу, а не на компетентнісний підхід до навчання, як це має місце у світовій освітній практиці передових країн.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Ілюшина, О.
    Позашкільна освіта в сучасному навчальному закладі повного дня [Текст] / Олена Ілюшина ; Технічний ліцей (Киїів), Шевченківський район // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2012. - № 2. - С. 71-75
Рубрики: Позашкільна освіта--Україна
Кл.слова (ненормовані):
заклад повного дня -- освітній стандарт -- цілісна модель позашкільної освіти
Анотація: Автор статті ділиться досвідом роботи, практичними доробками з організації позашкільної освіти у навчальному закладі повного дня - Технічному ліцеї Шевченківського району м. Києва. Реалізуючи завдання позашкільної освіти, ліцей як навчальний заклад повного дня намагається вирішити існуюче протиріччя між необхідністю, з одного боку, освоювати освітній стандарт, а з іншого - створювати умови для вільного розвитку особистості, що є основою гуманізації освіти, проголошеної в якості найважливішого принципу реформування сучасної освіти.


Дод.точки доступу:
Технічний ліцей (Киїів). Шевченківський район
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Ілюшина, О.
    Позашкільна освіта в сучасному навчальному закладі повного дня [Текст] / Олена Ілюшина ; Технічний ліцей (Киїів), Шевченківський район // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2012. - № 2. - С. 71-75
Рубрики: Позашкільна освіта--Україна
Кл.слова (ненормовані):
заклад повного дня -- освітній стандарт -- цілісна модель позашкільної освіти
Анотація: Автор статті ділиться досвідом роботи, практичними доробками з організації позашкільної освіти у навчальному закладі повного дня - Технічному ліцеї Шевченківського району м. Києва. Реалізуючи завдання позашкільної освіти, ліцей як навчальний заклад повного дня намагається вирішити існуюче протиріччя між необхідністю, з одного боку, освоювати освітній стандарт, а з іншого - створювати умови для вільного розвитку особистості, що є основою гуманізації освіти, проголошеної в якості найважливішого принципу реформування сучасної освіти.


Дод.точки доступу:
Технічний ліцей (Киїів). Шевченківський район
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)