Ч-492 Кудрявцева, О. Вживання прийменників з підкласами іменників у науковому стилі сучасної німецької мови [Текст] : сборник научных трудов / О. Кудрявцева> // Наук. вісник Чернівец. ун-ту. - Чернівці, 2004. - Вип.188-189: Германська філологія: Зб. наук. пр. - С. 158-188.
Наукова література--Мова та стиль Дод.точки доступу: чернівецький автор, але не про Чернівці (Буковину) Є примірники у відділах: 1 Інв.Б 488939 - 15.70 р. (вільний) |
Ч-492 Джурюк, Т. Порівняльна характеристика частоти вживання різних типів та розміру речень у німецькій художній прозі та публіцистиці [Текст] : сборник научных трудов / Т. Джурюк> // Наук. вісник Чернівец. ун-ту. - Чернівці, 2004. - Вип.188-189: Германська філологія: Зб. наук. пр. - С. 346-353.
Німецька література, 19-20 ст. Дод.точки доступу: чернівецький автор, але не про Чернівці (Буковину) Є примірники у відділах: 1 Інв.Б 488939 - 15.70 р. (вільний) |
Задорожний, В. Широкувато! Той дивиться, а той виглядає. смерть через подібність. Наступний - не такий. Що для кого дещо? Сумнівна якість [Текст] : до мовних глибин / В. Задорожний > // Дивослово. - 2005. - № 2. - С. 46-48 Рубрики: Мовознавство--ВЖИВАННЯ ОКРЕМИХ СЛІВ Кл.слова (ненормовані): ПОШИРЮВАТИ -- ДИВИТИСЬ -- ПОДІБНИЙ -- НАСТУПНИЙ -- ТРЕБА -- ЯКІСТЬ Анотація: Наведено приклади вживання деяких слів української мови. Подано роз'яснення, коли вживання того чи іншого слова є правильним, а коли ні |
Кравець, М. Відмінювання, правопис, вживання займенників у мовленні [Текст] : урок з практикуму української мови у 9 класі / М. Кравець> // Дивослово. - 2005. - № 3. - С. 24-25 Рубрики: Методика викладання української мови Анотація: Мета уроку поглибити й узагальнити основні відомості про займенник, удосконалити вміння знаходити вивчені орфограми, пояснювати їх за допомогою правил, доречно й правильно використовувати їх у мовленні Є примірники у відділах: (.2005р. - Б.ц.) (вільний) |
Георгі, М. К. Діяльність класного керівника щодо психолого-педагогічної профілактики вживання наркогенних засобів [Текст] / М.К. Георгі> // Практична психологія та соціальна робота. - 2003. - № 1. - С. 4-8 Рубрики: Класний керівник--Валеологія Шкідливі звички--Шкільна молодь--Профілактика |
Мацько, Зоя Закріплення знань про вживання апострофа (Урок української мови в 2 класі) [Текст] / Зоя Мацько> // Початкова школа. - 2004. - № 11. - С. 61-62 Рубрики: Початкова освіта--Українська мова |
Цінько, С. Правила вживання м'якого знака [Текст] : (урок рідної мови в 10 класі ) / С. Цінько , Н. Медвідь> // Українська мова і література в школі. - 2004. - № 2. - С. 11-13 Рубрики: Методика мови. Кл.слова (ненормовані): Топонімія Дод.точки доступу: Медвідь, Н. |
Цінько, С. Правила вживання м'якого знака [Текст] : (урок рідної мови в 10 класі ) / С. Цінько , Н. Медвідь> // Українська мова і література в школі. - 2004. - № 2. - С. 11-13 Рубрики: Методика мови. Кл.слова (ненормовані): Топонімія Дод.точки доступу: Медвідь, Н. |
Ставицька, Л. Гендерні стереотипи в сучасній мовній свідомості [Текст] : за даними асоціативного експерименту зі словами мати, батько / Л. Ставицька> // Дивослово. - 2005. - № 5. - С. 47-51. - Бібліогр.: 17 назв Рубрики: Мовознавство--ВЖИВАННЯ ОКРЕМИХ СЛІВ Анотація: Проблема фемінності-маскулінності привертає увагу філософів, психологів, літературознавців. Природнім є зацікавлення лінгвістів у царині чоловічого і жіночого мовного світів, спільних і відмінних комунікативних стратегій. Є примірники у відділах: (.2005р. - Б.ц.) (вільний) |
Ющук, І. Вживання розділових знаків при збігові їх [Текст] / І. Ющук> // Дивослово. - 2005. - № 6. - С. 10-11 Рубрики: Методика викладання української мови Анотація: Як розтавляються розділові знаки, коли за правилами вони накладаються один на одного? На це питання дає відповівдь професор Іван Ющук Є примірники у відділах: (.2005р. - Б.ц.) (вільний) |
Ставицька, Л. Гендерні стереотипи в сучасній мовній свідомості [Текст] : за даними асоціативного експерименту зі словами мати, батько. / Л. Ставицька> // Дивослово. - 2005. - № 6. - С. 45-51 Рубрики: Мовознавство--ВЖИВАННЯ ОКРЕМИХ СЛІВ Анотація: Проблема фемінності-маскулінності привертає увагу філософів, психологів, літературознавців. Природнім є зацікавлення лінгвістів у царині чоловічого і жіночого мовного світів, спільних і відмінних комунікативних стратегій.?? Є примірники у відділах: (.2005р. - Б.ц.) (вільний) |
Колісник, Г. Вживання інтоксикантів як втеча від відповідальності [Текст] / Г. Колісник> // Практична психологія та соціальна робота. - 2005. - № 9. - С. 71-74 : табл. - Бібліогр. : 8 назв. Рубрики: Інтоксиканти Психіка людини |
JM's Mandelbrot Explorer - v1.21 [Электронный ресурс] : сборник> // CHIP-CD. - 2000. - №10 Рубрики: Графіка--Генератори--Побудова фракталів--Вживання кольорів Є примірники у відділах: всього 1 : ВА (1) Вільні: ВА (1) |
Регідайло Н. Назви (вживання великих літер, лапок, написання разом, через дефіс, окремо) [Текст] / Регідайло Н.> // Вісник Книжкової палати. - 2005. - № 8. - С. 11 - 15. - Бібліогр. с. 15 (4 назви). - Продовж. Поч. див. у № 1 - 7 2005 р. Рубрики: Сучасна українська мова--Український правопис |
Вакуленко М. Про тонкощі перекладу з російської мови та вживання деяких термінологічних пар [Текст] / Вакуленко М.> // Вісник Книжкової палати. - 2005. - № 8. - С. 41 - 43 Рубрики: Мовознавство--Теорія перекладу--Сучасна українська мова |
Регідайло Н. Назва ( вживання великих літер, лапок, написання разом, через дефіс, окремо ) [Текст] / Регідайло Н.> // Вісник Книжкової палати. - 2005. - № 9. - С. 16 - 19 Рубрики: Мовознавство--Український правопис |
Україна. М-во освіти і науки. Про виконання Закону України від 22 вересня 2005 року № 2899-IV "Про заходи щодо попередження та зменшення вживання тютюнових виробів і їх шкідливого впливу на здоров'я населення" [Текст] : наказ МОН України від 04.11.05 № 639 / Україна. М-во освіти і науки> // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. - 2005. - № 33. - С. 31-32. Рубрики: Педагогіка--Організація освіти в Україні--Законодавчі і директивні матеріали про освіту Кл.слова (ненормовані): паління -- здоровий спосіб життя Дескриптори: ПЕДАГОГІКА Є примірники у відділах: (12.12.2005р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Регідайло Н. Назви (вживання великих літер, лапок, написання разом, через дефіс, окремо) [Текст] / Регідайло Н.> // Вісник Книжкової палати. - 2005. - № 10. - С. 16 - 20 Рубрики: Видавнича справа--Друкована продукція--Складові частини тексту--Назви |
Лунько, Н. Вживання фразеологізмів в усному і писемному мовленні школярів [Текст] / Н. Лунько> // Початкова школа. - 2006. - № 2. - С. 13-14 Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання--Початкове навчання Кл.слова (ненормовані): прислів'я -- синоніми -- антоніми Дескриптори: ПЕДАГОГІКА -- ОСВІТА -- ПОЧАТКОВА ОСВІТА Анотація: Завдання, запропоновані в статті, спрямовані на розвиток мовлення і мислення дитей молодшого шкільного віку. Є примірники у відділах: (14.02.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Сосін, І. К. Тренінг профілактики алкогольної залежності підлітків [Текст] / І.К. Сосін, О.С. Кочарян, В.С. Лозинський, Н.П. Бурмака та ін> // Практична психологія та соціальна робота. - 2006. - № 6. - С. 39-48 ; № 7. - С. 49-61 Рубрики: Тренінги --Алкоголь і підлітки--Запобігання вживання Підлітки--Алкогольна залежність--Тренінг Анотація: В статті подано методичні матеріали для проведення навчального семінару з підлітками у тренінговій групі для профілактики залежності від алкоголю. Дод.точки доступу: Кочарян, О.С.; Лозинський, В.С.; Бурмака, Н.П.; Гуртова , І.В.; Конченкова, І.Є.; Хосрошвілі , М.С. |