Цінько, С.
    Роль ТЗН і комп`ютерних технологій у розвитку професійно-творчого потенціалу майбутніх вчителів-словесників [Текст] : мова і література в школах нового типу та ВНЗ / С. Цінько, О. Рябцев // Українська мова і література в школі. - 2005. - № 1. - С. 40-42.
Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання--У ВНЗ
Кл.слова (ненормовані):
відеозаписи -- ефективність навчання
Дескриптори: УКРАЇНСЬКА МОВА,МЕТОДИКА
Анотація: Вдосконалення інформаційної культури майбутнього вчителя


Дод.точки доступу:
Рябцев, О.
Є примірники у відділах:
(18.03.2005р. Інв.124 (1 прим.) - Б.ц.)




    Цінько, С.
    Критерії відбору текстів для сприймання учнями на слух [Текст] / С. Цінько // Українська мова і література в школі. - 2000. - N 4. - С. 11-14
Рубрики: Методика викладання української мови--Текст





    Цінько, С.
    Правила вживання м'якого знака [Текст] : (урок рідної мови в 10 класі ) / С. Цінько , Н. Медвідь // Українська мова і література в школі. - 2004. - № 2. - С. 11-13
Рубрики: Методика мови.
Кл.слова (ненормовані):
Топонімія


Дод.точки доступу:
Медвідь, Н.




    Цінько, С.
    Правила вживання м'якого знака [Текст] : (урок рідної мови в 10 класі ) / С. Цінько , Н. Медвідь // Українська мова і література в школі. - 2004. - № 2. - С. 11-13
Рубрики: Методика мови.
Кл.слова (ненормовані):
Топонімія


Дод.точки доступу:
Медвідь, Н.


CUKK-VDPU
Ц11


    Цінько, С.
    Інноваційні методи в навчанні рідної мови [Текст] / С. Цінько, О. Ковальова, Л. Рекун // Українська мова і література в школі. - 2007. - № 2. - С. 9-13.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
уроки -- інноваційні технології -- література -- прислівники
Анотація: Розкрити особливості побудови опису в науковому та художньому стилях; вчити учнів доводити власні думки, користуючись усіма засобами мови,розвивати логічне мислення


Дод.точки доступу:
Ковальова, О.; Рекун, Л.
Є примірники у відділах:
(11.05.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1




    Цінько, С.
    Світ поезії [Текст] / С. Цінько // Українська мова і література в школі. - 2007. - № 7-8. - С. 93.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Література українська--Поезія
Кл.слова (ненормовані):
Поезія -- вірші
Анотація: Поезія Цінько Світлани



CUKK-VDPU
Ц11


    Цінько, С.
    Використання елементів соціолінгвістики в позакласній роботі з мови [Текст] / С. Цінько // Українська мова і література в школі. - 2008. - № 1. - С. 59-61. - Бібліогр.: 9 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Позакласна робота
Кл.слова (ненормовані):
сценарій -- молодь -- сленг -- жаргон
Анотація: Сценарій позакласного лінгвістичного заходу по темі "Молодь і сленг"





    Цінько, С.
    Цикл уроків із лінгвістики тексту [Текст] / С. Цінько, С. Ковальова // Українська мова і література в школі. - 2009. - № 4. - С. 40-45. - Бібліогр.: 6 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика--текст
Кл.слова (ненормовані):
тестові завдання -- дидактичний матеріал -- морфологічний розбір -- правопис
Анотація: Розробка уроків з лінгвістики тексту.


Дод.точки доступу:
Ковальова, С.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Цінько, С.
    Подорож у світ Олександра Довженка (урок української літератури у 6 класі) [Текст] / С. Цінько, О. Ковальова // Українська мова і література в школі. - 2010. - № 2. - С. 23-26.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Література українська--Новітня--Персоналії--Довженко О.
Кл.слова (ненормовані):
Кіноповість -- автобіографічний твір -- фрагменти твору -- мотиваційні етапи -- епіграфи -- карта програмового контролю -- розробка уроку
Анотація: У статті розглядається творчий доробок О. Довженка, а також проведено аналіз епічного твору.


Дод.точки доступу:
Ковальова, О.; Довженко, О.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Цінько, С.
    Уроки вивчення синтаксису складного (складносурядного) речення 9 клас [Текст] / Світлана Цінько, Олена Ковальова // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 2. - С. 18-21.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика - урок
Кл.слова (ненормовані):
система вправ і завдань -- екологічне виховання -- краєзнавча спрямованість -- тексти краєзнавчої і природоохоронної тематики
Анотація: У статті висвітлюється методика вивчення складносурядного речення на уроках рідної мови у 9 класі на основі використання текстів краєзнавчої і природоохоронної тематики.


Дод.точки доступу:
Ковальова, О.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Цінько, С.
    Уроки вивчення синтаксису складного (складносурядного) речення, 9 клас [Текст] / Світлана Цінько, Олена Ковальова // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 3. - С. 21-25.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Уроки
   Українська мова--Синтаксис

Кл.слова (ненормовані):
складне речення -- складносурядне речення -- система вправ і завдань -- екологічне виховання -- краєзнавча спрямованість -- тексти краєзнавчої і природоохоронної тематики
Анотація: У статті висвітлюється методика вивчення складносурядного речення на уроках рідної мови у 9 класі на основі використання текстів краєзнавчої і природоохоронної тематики.


Дод.точки доступу:
Ковальова, О.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Цінько, С.
    Пам'яті людини, педагога, науковця - Леоніда Віталійовича Скуратівського [Текст] / Світлана Цінько // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 4. - С. 62-64. : фото.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Мовознавство--Скуратівський Л. В.
Кл.слова (ненормовані):
мудрий наставник -- талановитий науковець
Анотація: Ця стаття пам'ять про педагога науковця Леоніда Віталійовича Скуратівського, а також поданий фото-архів родини Скуратівських.


Дод.точки доступу:
Скуратівський, Леонід Віталійович (український лінгводидакт, публіцист) \про нього\
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Цінько, С.
    Розвиток мовленнєвої компетентності дев'ятикласників : урок [Текст] / Світлана Цінько // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 4. - С. 16-19. - Бібліогр.: 4 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Урок
Кл.слова (ненормовані):
види мовленнєвої діяльності -- аудіювання -- читання -- говоріння -- письмо -- текст -- стилі мовлення -- типи мовлення
Анотація: У статті пропонуються шляхи розвитку мовленнєвої компетентності дев'ятикласників на прикладі уроку розвитку мовлення за темою "Види мовленнєвої діяльності(аудіювання, читання, говоріння, письмо). Текст, його основні ознаки. Стилі, типи мовлення".

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Цінько, С.
    Основні труднощі у сприйманні учнями усних висловлювань [Текст] / Світлана Цінько // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 6-11. - Бібліогр.: 19 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Усне і писемне мовлення
Кл.слова (ненормовані):
усне висловлювання -- аудіювання -- усне мовлення -- писемне мовлення -- повідомлення -- вираження -- спонукання -- змістовність -- виразність -- вплив мовлення -- діалог -- монолог -- інтонація -- екстралінгвістичні засоби спілкування -- міміка -- жестикуляція -- пантоміміка -- текст
Анотація: У статті окреслено основні труднощі, які виникають у школярів під час сприймання усних висловлювань, з'ясовано особливості зорового й слухового сприймання, зумовлені специфікою усного й писемного мовлення.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Шелехова, Г.
    Особливості навчання учнів 5-7 класів сприймати мовлення на уроках української мови [Текст] / Галина Шелехова, Світлана Цінько // Українська мова і література в школі. - 2014. - № 3. - С. 15-18. - Бібліогр.: 7 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Розвиток мовлення
   Українська мова--Урок

Кл.слова (ненормовані):
сприймання -- розуміння -- аудіювання -- читання -- суб'єктивні -- лінгвістичні труднощі -- фактори впливу на якість сприймання -- українська мова -- учні 5-7 класів
Анотація: У статті висвітлюються особливості сприймання учнями 5-7 класів усних і письмових висловлювань. Звертається увага на труднощі, з якими стикаються школярі в процесі аудіювання й читання, зокрема йдеться про суб'єктивні, лінгвістичні (фонетичні, граматичні й лексичні) труднощі, а також ті ,що зумовленні характером мовних засобів і структурно-композиційними характеристиками сприйнятих текстів на слух і зором, визначаються фактори впливу на якість сприймання учнями текстів.


Дод.точки доступу:
Цінько, С.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Цінько, С.
    Глухівський період життя Олександра Довженка: неопубліковані спогади Ірини Коваль [Текст] / Світлана Цінько, Людмила Кузьменко, Юрій Коваль // Українська мова і література в школі. - 2015. - № 1. - С. 42-44. - Бібліогр.: 2 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська література--Довженко О.
Кл.слова (ненормовані):
глухівський період життя О. Довженка
Анотація: У статті висвітлено маловідомі факти з глухівського періоду життя Олександра Петровича Довженка, зокрема, подано спогади про знайомство з юним Сашком Довженком глухівської гімназистки Ірини Коваль. Матеріали статті стануть у нагоді як учителям української мови та літератури, так і студентам педагогічних вишів, літературознавцям та всім, хто цікавиться сторінками життя славетних українців.


Дод.точки доступу:
Довженко, Олександр Петрович (укр. кінорежисер, письменник, один із основоположників рад. кінематографії. ; 1894-1956 рр.) \про нього\; Коваль, Ірина Андрієвна \про неї\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)