Яковлєва, В. А. Методичні рекомендації вчителям та вихователям шкіл-інтернатів з організації гуманістичного виховання учнів 5-9 класів із труднощами в спілкуванні у позаурочній діяльності [Текст] / В.А. Яковлєва> // Безпека життєдіяльності. - 2005. - № 2. - С. 34-39. - Библиогр.: 4 назви Рубрики: Виховання гуманістичне Спілкування--Проблеми Кл.слова (ненормовані): Підлітки -- ВМІННЯ -- РОЗВИТОК інтелектуальний -- ВІДМІННОСТІ -- Експеримент -- УМОВИ -- ДОСЛІДЖЕННЯ -- Кваліфікація -- Рекомендації Анотація: Труднощі у спілкуванні значної кількості учнів 5-9 класів шкіл-інтернатів викликає занепокоєння педагогів і громадськості. Йдеться про підлітків масових традиційних загальноосвітніх шкіл-інтернатів для психічно здорових дітей. Кількісне збільшення таких школярів потребує уваги з боку науковців і практикіів для розв'язання цієї проблеми |
Волкова, Н. Розвиток практично-дослідного компонента змісту шкільної природничої освіти (З досвіду роботи вчителів-природничників) [Текст] / Н. Волкова; та ін.> // Географія та основи економіки в школі. - 2005. - № 1. - С. 39-41. Рубрики: Природничі науки--Вивчення і викладання Кл.слова (ненормовані): експеримент -- практикум -- знання -- спостереження -- картографічна грамота -- системність Анотація: Перехід на 12-річний термін навчання потребує переосмислення теоретичних та методичних засад викладання природничих предметів у середній загальноосвітній школі Дод.точки доступу: Тимчик, О.; Шереметова, та ін. Є примірники у відділах: (25.03.2005р. Інв.1129 (1 прим.) - Б.ц.) |
Буйницька, О. Елементи цікавої фізики та експерименту під час вичення фізики [Текст] / О. Буйницька> // Фізика та астрономія в школі. - 2005. - № 2. - С. 41-44. - Библиогр.: 10 назв Рубрики: Фізика--Уроки викладання Фізика--Ігри на уроках Кл.слова (ненормовані): Експеримент -- Спостереження -- НАВЧАННЯ -- Дослідження Анотація: Розвиток стійкого інтересу до фізики, творчих здібностей учнів, підготовка їх до усвідомленого вибору професії та професійної самореалізації значною мірою можуть визначатися рівнем постановки позакласної роботи в її різних напрямках |
Про організаційне забезпечення проведення у Запорізькій, Луганській та Львівській областях експерименту з підвищення ефективності роботи державних цільових фондів [Текст] : пост. КМ України від 7 берез. 2001 р. № 216> // Людина і праця. - 2001. - № 4. - С. 15-18 Рубрики: Соціальний захист--Державні цільові фонди--Експеримент--Запорізька, Луганська, Львівська обл. |
Пушкарьова, Т. Програма розвитку дітей "Росток"- комплексний педагогічний експеримент з розробки змісту, методів і технологій навчання [Текст] / Т.Пушкарьова> // Початкова школа. - 2002. - № 5. - С. 9-11 Рубрики: Початкова освіта--Педагогічні технології--Програма розвитку дітей "Росток" |
Свердан, М. Нетрадиційні методи економічного розвитку [Текст] / М.Свердан> // Економіка України. - 2003. - № 1. - С. 42-47 Рубрики: Економічне зростання в Україні Кл.слова (ненормовані): ЕКСПЕРИМЕНТ -- ПОДАТКОВІ -- ПІЛЬГИ Є примірники у відділах: (.2003р. - Б.ц.) (вільний) |
Жибуль, Віктор Формальний експеримент у творчості українських футуристів і білоруських поетів 1920-х - початку 30-х років [Текст] / Віктор Жибуль> // Слово і час. - 2004. - № 7. - С. 35-41. - Бібліогр.: 15 назв Рубрики: Українська література--Поети-футуристи Білоруська література--Поети-футуристи |
Любенко, О. Експеримент в українській драматургії: феномен Ігоря Костецького [Текст] / О. Любенко> // Слово і час. - 2005. - №6. - С. 32-41. Рубрики: Українська література--Драматургія, ХХ ст. Художній метод у літературі--Авангардизм Театр--Драматичний театр Кл.слова (ненормовані): Урбанізм -- Абсурд Анотація: Розглядається творчість письменника-урбаніста І. Костецького. Автор намагається пропустити його п'єси крізь формулу європейського театру абсурду, щоб дізнатись про естетику цього автора. Дод.точки доступу: Павличко, С. \про неї\; Мерзляков, І. \про нього\; Костецький, І. \про нього\ |
Андрієвський, В. Удосконалення методики проведення шкільного фізичного демонстраційного експерименту [Текст] / В. Андрієвський, І. Корсун, В. Мацюк, В. Чопик> // Фізика та астрономія в школі. - 2005. - № 3. - С. 40-42 : мал. - Бібліогр.: 8 назв Рубрики: Фізика--Уроки викладання Фізика--Експеримент демонстраційний Кл.слова (ненормовані): МЕТОДИКА -- ДОСЛІДЖЕННЯ -- Висновки Анотація: Мета: з'ясувати , яким чином перетворити учнів із пасивних спостерігачів на активних учасників навчального процесу (на прикладі проведення демонстраційного експерименту) Дод.точки доступу: Корсун, І.; Мацюк, В.; Чопик, В. |
Артамонова, О. В. Біоетика експериментування над живими істотами [Текст] / О.В. Артамонова> // Безпека життєдіяльності. - 2005. - № 10. - Ст. 45-48. - Бібліогр.: 5 назв Рубрики: Біологія--Біоетика Кл.слова (ненормовані): Експеримент -- ДОСЛІДЖЕННЯ -- Еволюція Анотація: Під поняттям "біоетика" прийнято розуміти систематичний аналіз дій людини в біології та медицині в світлі етичних цінностей і принципів |
Васильчук, А. Поєднання фізичного й віртуального експерименту під час вивчення дифракції свтла [Текст] / А. Васильчук> // Фізика та астрономія в школі. - 2005. - № 5. - С. 36-39. - Бібліогр.: с. 39 Рубрики: Фізика--Експеримент віртуальний Фізика--Дифракція світла Анотація: Фізичному експерименту з дифракції світла на гратці потрібно приділяти належну увагу під час вивчення фізики як у загальноосвітній школі, так і ВНЗ |
Ніженець , Н. Дослідницькі лабораторні роботи з фізики у ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації [Текст] / Н. Ніженець > // Фізика та астрономія в школі. - 2006. - № 1. - С. 48 - 51. : табл. - Бібліогр.: 6 назв Рубрики: Вивчення фізики--Лабораторні роботи Кл.слова (ненормовані): НАВЧАЛЬНИЙ фізичний експеримент Анотація: Нині створюються і широко розвиваються нові наукові, інформаційні технології, виготовляються нові засоби виробництва, постійно вдосконалюються способи і засоби пізнання навколишнього світу. У звязку з тим виникає потреба постійного поновлення знань спеціалістами усіх рівней, що вимагає від них навчання протягом усього життя, оволодіння принципово новими спеціальностями, інструментами і приладами, формами і методами діяльності. |
Моляко, В. О. Психологічні наслідки Чорнобильської катастрофи [Текст] / В.О. Моляко> // Безпека життєдіяльності. - 2006. - № 3. - С. 26 - 29. Рубрики: Чорнобильська катастрофа--Психологічні наслідки Кл.слова (ненормовані): Апокаліптичний експеримент Анотація: Наслідки вибуху Чорнобиля важко уявити, вона має всесвітній масштаб. Мільйони людей стали жертвами своєрідного апокаліптичного експерименту, який триває і досі. Дається спроба дослідити всі біологічні, фізіологічні, медичні, а разом із тим психологічні наслідки атомної катастрофи. |
Лиховид, Ірина. Слідчий експеримент як самостійна слідча дія [Текст] / Ірина Лиховид> // Підприємництво, господарство і право. - 2006. - № 4. - С. 156-159. - Бібліогр.: 4 назв. Рубрики: Слідчі дії--Слідчий експеримент Анотація: Статтю присвячено слідчому експерименту. З метою перевірки і уточнення результатів допиту свідка, потерпілого, підозрюваного або обвинуваченого, або даних, одержаних при провадженні огляду та інших слідчих дій. |
Україна. М-во освіти і науки. Про проведення експериментальної роботи з проблеми формування інтелектуальної культури особистості у межах навчально-виховного процесу загальноосвітнього навчального закладу [Текст] : наказ МОН України від 06.04.2006 № 271 / Україна. М-во освіти і науки> // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. - 2006. - № 13-14. - С. 37-44. - Зміст: Заявка на проведення експериментальної роботи на тему "Формування інтелектуальної культури особистості у межах навчально-виховного процесу загальноосвітнього навчального закладу" / Дод. № 1 до наказу МОН України від 06.04.06 № 271. Загальноосвітні навчальні заклади / Дод. № 2 до наказу МОН України від 06.04.06 № 271. Науково-консультативна рада експерименту / Дод. № 5 до наказу МОН України від 06.04.06 № 271. Рубрики: Педагогіка--Організація освіти в Україні--Законодавчі і директивні матеріали про освіту Кл.слова (ненормовані): експеримент -- інтелектуальна культура особистості Дескриптори: ОСВІТА. ПЕДАГОГІЧНА НАУКА -- ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТИ -- ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТИ В ОКРЕМИХ КРАЇНАХ -- ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТИ В КРАЇНАХ ЄВРОПИ -- ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТИ В УКРАЇНІ -- КЕРІВНИЦТВО І УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ -- ЗАКОНОДАВЧІ І ДИРЕКТИВНІ МАТЕРІАЛИ УКРАЇНИ ПРО ОСВІТУ Є примірники у відділах: (21.06.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Україна. М-во освіти і науки. Склад учасників експерименту щодо впровадження професійно-орієнтованих програм вищої освіти [Текст] : дод. № 2 до наказу МОН України від 06.03.06 № 152 / Україна. М-во освіти і науки> // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. - 2006. - № 13-14. - С. 5. Рубрики: Педагогіка--Організація освіти в Україні--Законодавчі і директивні матеріали про освіту Педагогіка--Вища школа--Організація вищої освіти Україна Кл.слова (ненормовані): експеримент Дескриптори: ОСВІТА. ПЕДАГОГІЧНА НАУКА -- ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТИ -- ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТИ В ОКРЕМИХ КРАЇНАХ -- ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТИ В УКРАЇНІ -- КЕРІВНИЦТВО І УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ -- ЗАКОНОДАВЧІ І ДИРЕКТИВНІ МАТЕРІАЛИ УКРАЇНИ ПРО ОСВІТУ Є примірники у відділах: (21.06.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Грабовий, А. Про самозабезпечення шкільного хімічного експерименту [Текст] / А. Грабовий> // Біологія і хімія в школі. - 2006. - № 3. - С. 17-21. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Хімія в школі--Методика викладання--Експеримент на уроках хімії Анотація: Актуальність проблеми шкільного хімічного експерименту пояснюється тим, що впродовж останніх років у шкільній практиці спостерігається послаблення уваги вчителів до виконання практичної частини навчальної програми. У статті розглядаються труднощі в постановці хімічного експерименту на достатньому методичному рівні, основні напрями подолання труднощів учителів в організації хімічного експерименту. Самозабезпечення хімічного експерименту сприятиме розвитку інтересу учнів до хімії, дасть змогу здобути глибокі і міцні знання. |
Романенко, Ю. Технологія моніторингу навчання хімії: експеримент [Текст] / Ю. Романенко, М. Олійник> // Біологія і хімія в школі. - 2006. - № 3. - С. 43-45. - Бібліогр.: 3 назви. Рубрики: Моніторинг навчання--Хімія --Експеримент Анотація: У статті висвітлюються частини експериментальної роботи, спрямованої на обгрунтування технології моніторингу навчання хімії в ЗНЗ на базі Ленінського районного відділу освіти м.Донецька. Завдання дослідження полягало у випробуванні технології моніторингу навчання хімії на рівні навчального закладу та аналізу одержаних даних під час моніторингу. Експериментальним дослідженням було охоплено майже 1500 учнів 8-11 класів загальноосвітніх шкіл. Дод.точки доступу: Олійник, М. |
Шубін, Олександр. Адаптація університету до Болонського процесу [Текст] / О. Шубін> // Вища школа. - 2005. - № 6. - С. 13-27. Рубрики: Освіта--Болонська декларація--Педагогічний експеримент--Критерії дисципліни |
Головко, М. Методика розробки структури та змісту педагогічного експерименту [Текст] / М. Головко> // Фізика та астрономія в школі. - 2006. - № 2. - 19 - 24. : табл. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Вивчення фізики--Проблема оцінювання--Розробка структури експеримента Кл.слова (ненормовані): Педогогічний експеримент Анотація: Педагогічний експеримент є важливою й необхідною складовою будь-якого дослідження з методики навчання фізики. Від інших методів дослідження його суттєво відрізняє можливість спостереження за педагогічними явищами в умовах спеціально сконструйованого й належним чином організованого навчання фізики. |