Яковлєва, В. А.
    Методичні рекомендації вчителям та вихователям шкіл-інтернатів з організації гуманістичного виховання учнів 5-9 класів із труднощами в спілкуванні у позаурочній діяльності [Текст] / В.А. Яковлєва // Безпека життєдіяльності. - 2005. - № 2. - С. 34-39. - Библиогр.: 4 назви
Рубрики: Виховання гуманістичне
   Спілкування--Проблеми

Кл.слова (ненормовані):
Підлітки -- ВМІННЯ -- РОЗВИТОК інтелектуальний -- ВІДМІННОСТІ -- Експеримент -- УМОВИ -- ДОСЛІДЖЕННЯ -- Кваліфікація -- Рекомендації
Анотація: Труднощі у спілкуванні значної кількості учнів 5-9 класів шкіл-інтернатів викликає занепокоєння педагогів і громадськості. Йдеться про підлітків масових традиційних загальноосвітніх шкіл-інтернатів для психічно здорових дітей. Кількісне збільшення таких школярів потребує уваги з боку науковців і практикіів для розв'язання цієї проблеми





    Волкова, Н.
    Розвиток практично-дослідного компонента змісту шкільної природничої освіти (З досвіду роботи вчителів-природничників) [Текст] / Н. Волкова; та ін. // Географія та основи економіки в школі. - 2005. - № 1. - С. 39-41.
Рубрики: Природничі науки--Вивчення і викладання
Кл.слова (ненормовані):
експеримент -- практикум -- знання -- спостереження -- картографічна грамота -- системність
Анотація: Перехід на 12-річний термін навчання потребує переосмислення теоретичних та методичних засад викладання природничих предметів у середній загальноосвітній школі


Дод.точки доступу:
Тимчик, О.; Шереметова, та ін.
Є примірники у відділах:
(25.03.2005р. Інв.1129 (1 прим.) - Б.ц.)




    Буйницька, О.
    Елементи цікавої фізики та експерименту під час вичення фізики [Текст] / О. Буйницька // Фізика та астрономія в школі. - 2005. - № 2. - С. 41-44. - Библиогр.: 10 назв
Рубрики: Фізика--Уроки викладання
   Фізика--Ігри на уроках

Кл.слова (ненормовані):
Експеримент -- Спостереження -- НАВЧАННЯ -- Дослідження
Анотація: Розвиток стійкого інтересу до фізики, творчих здібностей учнів, підготовка їх до усвідомленого вибору професії та професійної самореалізації значною мірою можуть визначатися рівнем постановки позакласної роботи в її різних напрямках





   
    Про організаційне забезпечення проведення у Запорізькій, Луганській та Львівській областях експерименту з підвищення ефективності роботи державних цільових фондів [Текст] : пост. КМ України від 7 берез. 2001 р. № 216 // Людина і праця. - 2001. - № 4. - С. 15-18
Рубрики: Соціальний захист--Державні цільові фонди--Експеримент--Запорізька, Луганська, Львівська обл.





    Пушкарьова, Т.
    Програма розвитку дітей "Росток"- комплексний педагогічний експеримент з розробки змісту, методів і технологій навчання [Текст] / Т.Пушкарьова // Початкова школа. - 2002. - № 5. - С. 9-11
Рубрики: Початкова освіта--Педагогічні технології--Програма розвитку дітей "Росток"





    Свердан, М.
    Нетрадиційні методи економічного розвитку [Текст] / М.Свердан // Економіка України. - 2003. - № 1. - С. 42-47
Рубрики: Економічне зростання в Україні
Кл.слова (ненормовані):
ЕКСПЕРИМЕНТ -- ПОДАТКОВІ -- ПІЛЬГИ

Є примірники у відділах:
(.2003р. - Б.ц.) (вільний)




    Жибуль, Віктор
    Формальний експеримент у творчості українських футуристів і білоруських поетів 1920-х - початку 30-х років [Текст] / Віктор Жибуль // Слово і час. - 2004. - № 7. - С. 35-41. - Бібліогр.: 15 назв
Рубрики: Українська література--Поети-футуристи
   Білоруська література--Поети-футуристи






    Любенко, О.
    Експеримент в українській драматургії: феномен Ігоря Костецького [Текст] / О. Любенко // Слово і час. - 2005. - №6. - С. 32-41.
Рубрики: Українська література--Драматургія, ХХ ст.
   Художній метод у літературі--Авангардизм

   Театр--Драматичний театр

Кл.слова (ненормовані):
Урбанізм -- Абсурд
Анотація: Розглядається творчість письменника-урбаніста І. Костецького. Автор намагається пропустити його п'єси крізь формулу європейського театру абсурду, щоб дізнатись про естетику цього автора.


Дод.точки доступу:
Павличко, С. \про неї\; Мерзляков, І. \про нього\; Костецький, І. \про нього\




    Андрієвський, В.
    Удосконалення методики проведення шкільного фізичного демонстраційного експерименту [Текст] / В. Андрієвський, І. Корсун, В. Мацюк, В. Чопик // Фізика та астрономія в школі. - 2005. - № 3. - С. 40-42 : мал. - Бібліогр.: 8 назв
Рубрики: Фізика--Уроки викладання
   Фізика--Експеримент демонстраційний

Кл.слова (ненормовані):
МЕТОДИКА -- ДОСЛІДЖЕННЯ -- Висновки
Анотація: Мета: з'ясувати , яким чином перетворити учнів із пасивних спостерігачів на активних учасників навчального процесу (на прикладі проведення демонстраційного експерименту)


Дод.точки доступу:
Корсун, І.; Мацюк, В.; Чопик, В.




    Артамонова, О. В.
    Біоетика експериментування над живими істотами [Текст] / О.В. Артамонова // Безпека життєдіяльності. - 2005. - № 10. - Ст. 45-48. - Бібліогр.: 5 назв
Рубрики: Біологія--Біоетика
Кл.слова (ненормовані):
Експеримент -- ДОСЛІДЖЕННЯ -- Еволюція
Анотація: Під поняттям "біоетика" прийнято розуміти систематичний аналіз дій людини в біології та медицині в світлі етичних цінностей і принципів





    Васильчук, А.
    Поєднання фізичного й віртуального експерименту під час вивчення дифракції свтла [Текст] / А. Васильчук // Фізика та астрономія в школі. - 2005. - № 5. - С. 36-39. - Бібліогр.: с. 39
Рубрики: Фізика--Експеримент віртуальний
   Фізика--Дифракція світла

Анотація: Фізичному експерименту з дифракції світла на гратці потрібно приділяти належну увагу під час вивчення фізики як у загальноосвітній школі, так і ВНЗ





    Ніженець , Н.
    Дослідницькі лабораторні роботи з фізики у ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації [Текст] / Н. Ніженець // Фізика та астрономія в школі. - 2006. - № 1. - С. 48 - 51. : табл. - Бібліогр.: 6 назв
Рубрики: Вивчення фізики--Лабораторні роботи
Кл.слова (ненормовані):
НАВЧАЛЬНИЙ фізичний експеримент
Анотація: Нині створюються і широко розвиваються нові наукові, інформаційні технології, виготовляються нові засоби виробництва, постійно вдосконалюються способи і засоби пізнання навколишнього світу. У звязку з тим виникає потреба постійного поновлення знань спеціалістами усіх рівней, що вимагає від них навчання протягом усього життя, оволодіння принципово новими спеціальностями, інструментами і приладами, формами і методами діяльності.





    Моляко, В. О.
    Психологічні наслідки Чорнобильської катастрофи [Текст] / В.О. Моляко // Безпека життєдіяльності. - 2006. - № 3. - С. 26 - 29.
Рубрики: Чорнобильська катастрофа--Психологічні наслідки
Кл.слова (ненормовані):
Апокаліптичний експеримент
Анотація: Наслідки вибуху Чорнобиля важко уявити, вона має всесвітній масштаб. Мільйони людей стали жертвами своєрідного апокаліптичного експерименту, який триває і досі. Дається спроба дослідити всі біологічні, фізіологічні, медичні, а разом із тим психологічні наслідки атомної катастрофи.





    Лиховид, Ірина.
    Слідчий експеримент як самостійна слідча дія [Текст] / Ірина Лиховид // Підприємництво, господарство і право. - 2006. - № 4. - С. 156-159. - Бібліогр.: 4 назв.
Рубрики: Слідчі дії--Слідчий експеримент
Анотація: Статтю присвячено слідчому експерименту. З метою перевірки і уточнення результатів допиту свідка, потерпілого, підозрюваного або обвинуваченого, або даних, одержаних при провадженні огляду та інших слідчих дій.





    Україна. М-во освіти і науки.
    Про проведення експериментальної роботи з проблеми формування інтелектуальної культури особистості у межах навчально-виховного процесу загальноосвітнього навчального закладу [Текст] : наказ МОН України від 06.04.2006 № 271 / Україна. М-во освіти і науки // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. - 2006. - № 13-14. - С. 37-44. - Зміст: Заявка на проведення експериментальної роботи на тему "Формування інтелектуальної культури особистості у межах навчально-виховного процесу загальноосвітнього навчального закладу" / Дод. № 1 до наказу МОН України від 06.04.06 № 271. Загальноосвітні навчальні заклади / Дод. № 2 до наказу МОН України від 06.04.06 № 271. Науково-консультативна рада експерименту / Дод. № 5 до наказу МОН України від 06.04.06 № 271.
Рубрики: Педагогіка--Організація освіти в Україні--Законодавчі і директивні матеріали про освіту
Кл.слова (ненормовані):
експеримент -- інтелектуальна культура особистості
Дескриптори: ОСВІТА. ПЕДАГОГІЧНА НАУКА -- ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТИ -- ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТИ В ОКРЕМИХ КРАЇНАХ -- ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТИ В КРАЇНАХ ЄВРОПИ -- ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТИ В УКРАЇНІ -- КЕРІВНИЦТВО І УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ -- ЗАКОНОДАВЧІ І ДИРЕКТИВНІ МАТЕРІАЛИ УКРАЇНИ ПРО ОСВІТУ

Є примірники у відділах:
(21.06.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1




    Україна. М-во освіти і науки.
    Склад учасників експерименту щодо впровадження професійно-орієнтованих програм вищої освіти [Текст] : дод. № 2 до наказу МОН України від 06.03.06 № 152 / Україна. М-во освіти і науки // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. - 2006. - № 13-14. - С. 5.
Рубрики: Педагогіка--Організація освіти в Україні--Законодавчі і директивні матеріали про освіту
   Педагогіка--Вища школа--Організація вищої освіти

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
експеримент
Дескриптори: ОСВІТА. ПЕДАГОГІЧНА НАУКА -- ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТИ -- ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТИ В ОКРЕМИХ КРАЇНАХ -- ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТИ В УКРАЇНІ -- КЕРІВНИЦТВО І УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ -- ЗАКОНОДАВЧІ І ДИРЕКТИВНІ МАТЕРІАЛИ УКРАЇНИ ПРО ОСВІТУ

Є примірники у відділах:
(21.06.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1




    Грабовий, А.
    Про самозабезпечення шкільного хімічного експерименту [Текст] / А. Грабовий // Біологія і хімія в школі. - 2006. - № 3. - С. 17-21. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Хімія в школі--Методика викладання--Експеримент на уроках хімії
Анотація: Актуальність проблеми шкільного хімічного експерименту пояснюється тим, що впродовж останніх років у шкільній практиці спостерігається послаблення уваги вчителів до виконання практичної частини навчальної програми. У статті розглядаються труднощі в постановці хімічного експерименту на достатньому методичному рівні, основні напрями подолання труднощів учителів в організації хімічного експерименту. Самозабезпечення хімічного експерименту сприятиме розвитку інтересу учнів до хімії, дасть змогу здобути глибокі і міцні знання.





    Романенко, Ю.
    Технологія моніторингу навчання хімії: експеримент [Текст] / Ю. Романенко, М. Олійник // Біологія і хімія в школі. - 2006. - № 3. - С. 43-45. - Бібліогр.: 3 назви.
Рубрики: Моніторинг навчання--Хімія --Експеримент
Анотація: У статті висвітлюються частини експериментальної роботи, спрямованої на обгрунтування технології моніторингу навчання хімії в ЗНЗ на базі Ленінського районного відділу освіти м.Донецька. Завдання дослідження полягало у випробуванні технології моніторингу навчання хімії на рівні навчального закладу та аналізу одержаних даних під час моніторингу. Експериментальним дослідженням було охоплено майже 1500 учнів 8-11 класів загальноосвітніх шкіл.


Дод.точки доступу:
Олійник, М.




    Шубін, Олександр.
    Адаптація університету до Болонського процесу [Текст] / О. Шубін // Вища школа. - 2005. - № 6. - С. 13-27.
Рубрики: Освіта--Болонська декларація--Педагогічний експеримент--Критерії дисципліни





    Головко, М.
    Методика розробки структури та змісту педагогічного експерименту [Текст] / М. Головко // Фізика та астрономія в школі. - 2006. - № 2. - 19 - 24. : табл. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Вивчення фізики--Проблема оцінювання--Розробка структури експеримента
Кл.слова (ненормовані):
Педогогічний експеримент
Анотація: Педагогічний експеримент є важливою й необхідною складовою будь-якого дослідження з методики навчання фізики. Від інших методів дослідження його суттєво відрізняє можливість спостереження за педагогічними явищами в умовах спеціально сконструйованого й належним чином організованого навчання фізики.