Ліскович, Є.
    Активні форми й методи навчання на уроках географії [Текст] / Є. Ліскович // Географія та основи економіки в школі. - 2005. - № 1. - С. 20-23.
Рубрики: Географія--Фізична--Вивчення і викладання--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
тип уроку -- структура уроку -- самостійна робота -- пізнавальна діяльність учнів -- засвоєння знань
Дескриптори: ГЕОГРАФІЯ,ФІЗИЧНА ГЕОГРАФІЯ
Анотація: Наводяться приклади активних форм навчання: дидактичних ігор, уроків-заліків, конференцій, а також приклади самостійної роботи з підручником

Є примірники у відділах:
(21.03.2005р. Інв.1122 (1 прим.) - Б.ц.)




    Губенко, О. В.
    Розвиток здатності до розуміння та засвоєння навчальної інформації [Текст] / О.В. Губенко // Практична психологія та соціальна робота. - 2004. - № 11. - С. 60-64 : табл. ; Практична психологія та соціальна робота. - 2005. - № 1. - С. 28-31
Рубрики: Практична психологія--Навчання--Тренінги
   Тренінги--психологія--Засвоєння інформації

Анотація: Тренінги.






    Губенко, О. В.
    Розвиток здатності до розуміння та засвоєння навчальної інформації [Текст] / О.В. Губенко // Практична психологія та соціальна робота. - 2004. - № 11. - С. 60-64 : табл. ; Практична психологія та соціальна робота. - 2005. - № 1. - С. 28-31 ; № 2. - С. 47-50. - Бібліорг. : 5 назв.
Рубрики: Практична психологія--Навчання--Тренінги
   Тренінги--психологія--Засвоєння інформації

Анотація: Тренінги.







    Губенко, О. В.
    Розвиток здатності до розуміння та засвоєння навчальної інформації [Текст] / О.В. Губенко // Практична психологія та соціальна робота. - 2004. - № 11. - С. 60-64 : табл. ; Практична психологія та соціальна робота. - 2005. - № 1. - С. 28-31
Рубрики: Практична психологія--Навчання--Тренінги
   Тренінги--психологія--Засвоєння інформації

Анотація: Тренінги.






    Губенко, О. В.
    Розвиток здатності до розуміння та засвоєння навчальної інформації [Текст] / О.В. Губенко // Практична психологія та соціальна робота. - 2004. - № 11. - С. 60-64 : табл. ; Практична психологія та соціальна робота. - 2005. - № 1. - С. 28-31 ; № 2. - С. 47-50. - Бібліорг. : 5 назв.
Рубрики: Практична психологія--Навчання--Тренінги
   Тренінги--психологія--Засвоєння інформації

Анотація: Тренінги.







    Рудницька, О.
    Знайти користь душі своїй [Текст] : бібліотечний урок засвоєння нових знань з теми "Незмінювані іменники" 6 клас / О. Рудницька // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2005. - № 2. - С. 8-13.
Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання--Урок у 6 класі
Кл.слова (ненормовані):
незмінювані іменники -- зв'язне мовлення
Анотація: Дати поняття про незмінювані іменники, особливості їх узгодження з іншими мовами в реченні.

Є примірники у відділах:
(21.04.2005р. Інв.73 (1 прим.) - Б.ц.)




    Телехова, О.
    Вивчення статті І.Я. Франка "Іван Вишенський, його час і письменницька діяльність" у 9 класі [Текст] / О. Телехова // Українська мова і література школі . - 2005. - № 2. - С. 28-30.
Рубрики: Українська література ХІХ ст.--Персоналії письменників--І. Франко
Кл.слова (ненормовані):
композиція -- стаття -- стиль -- програма -- засвоєння
Анотація: Подано матеріал для вчителя по методиці вивчення літературно-критичної статті І.Франка "Іван Вишенський" у 9 класі.

Є примірники у відділах:
(04.05.2005р. Інв.2107 (1 прим.) - Б.ц.)




    Романенко, Юлія.
    Конспектування науково-навчальних текстів як спосіб засвоєння комунікативних стратегій текстотворення [Текст] / Ю. Романенко // Дивослово. - 2005. - № 4. - С. 2-7. - Бібліогр.: 13 назв
Рубрики: Методика викладання української мови та літератури
Анотація: Йдеться про те, як правильно вести конспекти, на що слід звертати увагу при конспектуванні. Визначаються основні принципи та методика конспектування.

Є примірники у відділах:
(.2005р. - Б.ц.) (вільний)




    Барановська, Л.
    Засвоєння студентами знань про вербальне спілкування [Текст] / Л.Барановська // Дивослово. - 2001. - № 6. - С. 9-10
Рубрики: Українська ділова мова





    Романенко, Н.
    Порівняльний аналіз засвоєння традиційного і розвивального навчання на основі методики діагностування [Текст] / Н.Романенко // Початкова школа. - 2001. - № 5 . - С. 9-11
Рубрики: Психодіагностика--Традиційне навчання--Розвивальне навчання





    Хорошковська, О.
    Розвиток мовлення і підготовка до засвоєння грамоти [Текст] : (28 занять) / О.Хорошковська // Початкова школа. - 2001. - № 5 . - С. 32-37
Рубрики: Мовлення--Засвоєння грамоти





    Хорошковська, О.
    Розвиток мовлення і підготовка до засвоєння грамоти [Текст] : (28 занять) / О.Хорошковська // Початкова школа. - 2001. - № 5 . - С. 32-37 ; Початкова школа. - 2001. - № 6 . - С. 39-46
Рубрики: Мовлення--Засвоєння грамоти






    Швець, М.
    Чому називається Лондон? [Текст] : вивчення топоніміки під час засвоєння теми "Євразія" / М. Швець // Географія та основи економіки в школі. - 2002. - № 5. - С. 22-24
Рубрики: Топоніміка--Вивчення в школі





    Липець, Е.
    Вплив щільності грунту на засвоєння сільськогосподарськими культурами поживних елементів [Текст] / Е.Липець // Вісник аграрної науки. - 2002. - № 5. - С. 11-15. - Бібліогр.: 12 назв
Рубрики: Грунтознавство--Переущільнення орних грунтів





    Кравець, Н.
    Засвоєння знань дітьми, які мають труднощі у навчанні [Текст] / Н. Кравець // Початкова школа. - 2003. - № 6. - С. 7-10
Рубрики: Початкова освіта--Педагогічні технології--Виховання самостійності





    Лещенко, Марія.
    Педагогіка - наука про мистецтво подання і засвоєння інформації [Текст] / М. Лещенко // Мистецтво та освіта. - 2004. - № 4. - С. 2-8. - Бібліогр.: 12 назв.
Рубрики: Педагогіка





    Дубовик, Світлана
    Засвоєння теми "прислівник" у 4 класі [Текст] / Світлана Дубовик // Початкова школа. - 2004. - № 3. - С. 12-14
Рубрики: Початкова освіта--Мова і мовлення
Анотація: Ознайомлення молодших школярів з прислівником як лексико-граматичним класом слів, формування поняття про прислівник як частину мови.





    Дубовик, Світлана
    Засвоєння теми "Прислівник" у 4 класі [Текст] / Світлана Дубовик // Початкова школа. - 2004. - № 4. - С. 18-22
Рубрики: Початкова освіта--Мова і мовлення





    Ілляшенко, Т. Д.
    Формування у дітей передумов засвоєння навичок письма і читання [Текст] / Т.Д. Ілляшенко // Практична психологія та соціальна робота. - 2004. - №1. - С. 71-74
Рубрики: Практична психологія--молодша школа--засвоєння навичок письма
   Практична психологія--зорово-моторна координація






    Станіславська, К.
    Особливості подання і засвоєння навчального матеріалу у мистецьких навчальних закладах [Текст] / К. Станіславська // Рідна школа. - 2004. - № 4. - С. 12-13. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Мистецька дидактика
   Пізнання--Навчання --Мистецькі дисципліни