Ліскович, Є. Активні форми й методи навчання на уроках географії [Текст] / Є. Ліскович> // Географія та основи економіки в школі. - 2005. - № 1. - С. 20-23. Рубрики: Географія--Фізична--Вивчення і викладання--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): тип уроку -- структура уроку -- самостійна робота -- пізнавальна діяльність учнів -- засвоєння знань Дескриптори: ГЕОГРАФІЯ,ФІЗИЧНА ГЕОГРАФІЯ Анотація: Наводяться приклади активних форм навчання: дидактичних ігор, уроків-заліків, конференцій, а також приклади самостійної роботи з підручником Є примірники у відділах: (21.03.2005р. Інв.1122 (1 прим.) - Б.ц.) |
Губенко, О. В. Розвиток здатності до розуміння та засвоєння навчальної інформації [Текст] / О.В. Губенко> // Практична психологія та соціальна робота. - 2004. - № 11. - С. 60-64 : табл. ; Практична психологія та соціальна робота. - 2005. - № 1. - С. 28-31 Рубрики: Практична психологія--Навчання--Тренінги Тренінги--психологія--Засвоєння інформації Анотація: Тренінги. |
Губенко, О. В. Розвиток здатності до розуміння та засвоєння навчальної інформації [Текст] / О.В. Губенко> // Практична психологія та соціальна робота. - 2004. - № 11. - С. 60-64 : табл. ; Практична психологія та соціальна робота. - 2005. - № 1. - С. 28-31 ; № 2. - С. 47-50. - Бібліорг. : 5 назв. Рубрики: Практична психологія--Навчання--Тренінги Тренінги--психологія--Засвоєння інформації Анотація: Тренінги. |
Губенко, О. В. Розвиток здатності до розуміння та засвоєння навчальної інформації [Текст] / О.В. Губенко> // Практична психологія та соціальна робота. - 2004. - № 11. - С. 60-64 : табл. ; Практична психологія та соціальна робота. - 2005. - № 1. - С. 28-31 Рубрики: Практична психологія--Навчання--Тренінги Тренінги--психологія--Засвоєння інформації Анотація: Тренінги. |
Губенко, О. В. Розвиток здатності до розуміння та засвоєння навчальної інформації [Текст] / О.В. Губенко> // Практична психологія та соціальна робота. - 2004. - № 11. - С. 60-64 : табл. ; Практична психологія та соціальна робота. - 2005. - № 1. - С. 28-31 ; № 2. - С. 47-50. - Бібліорг. : 5 назв. Рубрики: Практична психологія--Навчання--Тренінги Тренінги--психологія--Засвоєння інформації Анотація: Тренінги. |
Рудницька, О. Знайти користь душі своїй [Текст] : бібліотечний урок засвоєння нових знань з теми "Незмінювані іменники" 6 клас / О. Рудницька> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2005. - № 2. - С. 8-13. Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання--Урок у 6 класі Кл.слова (ненормовані): незмінювані іменники -- зв'язне мовлення Анотація: Дати поняття про незмінювані іменники, особливості їх узгодження з іншими мовами в реченні. Є примірники у відділах: (21.04.2005р. Інв.73 (1 прим.) - Б.ц.) |
Телехова, О. Вивчення статті І.Я. Франка "Іван Вишенський, його час і письменницька діяльність" у 9 класі [Текст] / О. Телехова> // Українська мова і література школі . - 2005. - № 2. - С. 28-30. Рубрики: Українська література ХІХ ст.--Персоналії письменників--І. Франко Кл.слова (ненормовані): композиція -- стаття -- стиль -- програма -- засвоєння Анотація: Подано матеріал для вчителя по методиці вивчення літературно-критичної статті І.Франка "Іван Вишенський" у 9 класі. Є примірники у відділах: (04.05.2005р. Інв.2107 (1 прим.) - Б.ц.) |
Романенко, Юлія. Конспектування науково-навчальних текстів як спосіб засвоєння комунікативних стратегій текстотворення [Текст] / Ю. Романенко> // Дивослово. - 2005. - № 4. - С. 2-7. - Бібліогр.: 13 назв Рубрики: Методика викладання української мови та літератури Анотація: Йдеться про те, як правильно вести конспекти, на що слід звертати увагу при конспектуванні. Визначаються основні принципи та методика конспектування. Є примірники у відділах: (.2005р. - Б.ц.) (вільний) |
Барановська, Л. Засвоєння студентами знань про вербальне спілкування [Текст] / Л.Барановська> // Дивослово. - 2001. - № 6. - С. 9-10 Рубрики: Українська ділова мова |
Романенко, Н. Порівняльний аналіз засвоєння традиційного і розвивального навчання на основі методики діагностування [Текст] / Н.Романенко> // Початкова школа. - 2001. - № 5 . - С. 9-11 Рубрики: Психодіагностика--Традиційне навчання--Розвивальне навчання |
Хорошковська, О. Розвиток мовлення і підготовка до засвоєння грамоти [Текст] : (28 занять) / О.Хорошковська> // Початкова школа. - 2001. - № 5 . - С. 32-37 Рубрики: Мовлення--Засвоєння грамоти |
Хорошковська, О. Розвиток мовлення і підготовка до засвоєння грамоти [Текст] : (28 занять) / О.Хорошковська> // Початкова школа. - 2001. - № 5 . - С. 32-37 ; Початкова школа. - 2001. - № 6 . - С. 39-46 Рубрики: Мовлення--Засвоєння грамоти |
Швець, М. Чому називається Лондон? [Текст] : вивчення топоніміки під час засвоєння теми "Євразія" / М. Швець> // Географія та основи економіки в школі. - 2002. - № 5. - С. 22-24 Рубрики: Топоніміка--Вивчення в школі |
Липець, Е. Вплив щільності грунту на засвоєння сільськогосподарськими культурами поживних елементів [Текст] / Е.Липець> // Вісник аграрної науки. - 2002. - № 5. - С. 11-15. - Бібліогр.: 12 назв Рубрики: Грунтознавство--Переущільнення орних грунтів |
Кравець, Н. Засвоєння знань дітьми, які мають труднощі у навчанні [Текст] / Н. Кравець> // Початкова школа. - 2003. - № 6. - С. 7-10 Рубрики: Початкова освіта--Педагогічні технології--Виховання самостійності |
Лещенко, Марія. Педагогіка - наука про мистецтво подання і засвоєння інформації [Текст] / М. Лещенко> // Мистецтво та освіта. - 2004. - № 4. - С. 2-8. - Бібліогр.: 12 назв. Рубрики: Педагогіка |
Дубовик, Світлана Засвоєння теми "прислівник" у 4 класі [Текст] / Світлана Дубовик> // Початкова школа. - 2004. - № 3. - С. 12-14 Рубрики: Початкова освіта--Мова і мовлення Анотація: Ознайомлення молодших школярів з прислівником як лексико-граматичним класом слів, формування поняття про прислівник як частину мови. |
Дубовик, Світлана Засвоєння теми "Прислівник" у 4 класі [Текст] / Світлана Дубовик> // Початкова школа. - 2004. - № 4. - С. 18-22 Рубрики: Початкова освіта--Мова і мовлення |
Ілляшенко, Т. Д. Формування у дітей передумов засвоєння навичок письма і читання [Текст] / Т.Д. Ілляшенко> // Практична психологія та соціальна робота. - 2004. - №1. - С. 71-74 Рубрики: Практична психологія--молодша школа--засвоєння навичок письма Практична психологія--зорово-моторна координація |
Станіславська, К. Особливості подання і засвоєння навчального матеріалу у мистецьких навчальних закладах [Текст] / К. Станіславська> // Рідна школа. - 2004. - № 4. - С. 12-13. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Мистецька дидактика Пізнання--Навчання --Мистецькі дисципліни |