Програма з української літератури для 5 класу 12-річної школи [Текст] : для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання / Керівник автор. колективу М. Г. Жулинський, Ред. Р.В. Мовчан // Дивослово. - 2005. - № 1. - С. 28-38
Рубрики: Методика викладання української літератури
Анотація: Програма укладена на основі Державного стандарту базової і повної середньої освіти. В ній враховано сьогодншніі державні вимоги до змісту і рівня навчальних досягнень учнів основної і старшої школи


Дод.точки доступу:
Жулинський, М. Г. \керівник автор. колективу.\; Мовчан, Р.В. \ред.\




    Олійник, В. М.
    Добір кадрів: актуальність, принципи [Текст] / В.М. Олійник, М.Г. Саєнко // Економіка АПК. - 2005. - №4. - С. 102-107.
Рубрики: Кадри--АПК
   Менеджмент--Кадровий потенціал

Кл.слова (ненормовані):
Заміщення вакансій -- Керівник -- Резерв кадрів
Анотація: Метою статті є проблема добору кадрів, принципи добору, специфіка розстановки і виховання кадрів у нових політичних умовах.


Дод.точки доступу:
Саєнко, М.Г.




    Алфімов, В.
    Професіограма звільненого класноо керівника ліцеїстів [Текст] / В. Алфімов // Рідна школа. - 2005. - № 5. - С. 33-37
Рубрики: Класний керівник
Анотація: Обовязки класного керівника ліцею





    Киселев, В. А.
    Эффективность реализации потенциала руководителя [Текст] / В.А.Киселев // Економіка АПК. - 2001. - № 4. - С. 39-42
Рубрики: АПК--Управління--Керівник та його потенціал





    Пекар, В.
    На гребне волны [Текст] / В.Пекар // CHIP. - 2002. - № 2. - С. 15
Рубрики: Менеджмент--Інформаційні технології
Кл.слова (ненормовані):
інформаційні потоки -- управлінські рішення -- керівник





    Георгі, М. К.
    Діяльність класного керівника щодо психолого-педагогічної профілактики вживання наркогенних засобів [Текст] / М.К. Георгі // Практична психологія та соціальна робота. - 2003. - № 1. - С. 4-8
Рубрики: Класний керівник--Валеологія
   Шкідливі звички--Шкільна молодь--Профілактика






    Евтушина В.
    Обуздать "эго", чтобы руководить [Текст] / Евтушина В. // Персонал. - 2004. - №1. - С. 86-88
Рубрики: Керівник--психологічні якості





    Колпаков, В.
    Стратегическое самоопределение руководителя как фактор функционирования и развития персонала [Текст] / В. Колпаков // Персонал. - 2004. - № 4. - С. 57 - 63. - Библиогр.: с.63 ( 4 назв.).
Рубрики: Психологія менеджменту--Керівник--Самовизначення





    Сидоренко, М. М.
    Психолого - педагогические особенности взаимодействия руководителя и коллектива детского оздоровительного учреждения [Текст] / М.М. Сидоренко // Практична психологія та соціальна робота. - 2004. - № 5. - С. 9-11. - Бібліогр.: 4 назв.
Рубрики: Практична психологія--Керівник--Колектив--Взаєморозуміння
   Толерантність--Формування --Дитячі колективи






    Середа, О.
    Арбітражний керуючий як специфічний суб'єкт трудових правовідносин [Текст] / О. Середа, О. Перцева // Право України. - 2004. - № 2. - С. 107-111. - Бібліогр.: 16 назв
Рубрики: Трудові відносини в Україні--Арбітражний керуючий
   Арбітражний керівник

Анотація: Мета даної публікації полягає у аналізі правового статусу арбітражного керуючого як суб'єкта не тільки цивільно-правових, а й трудових правовідносин.


Дод.точки доступу:
Перцева, О.




    Рачинський, А.
    УправлІння кар"єрою керІвника: основной змІст та передумови необхІдностІ [Текст] / А. Рачинський // Вісник національної академії державного управління при Президентові України. - 2004. - № 3 : 95-104. - БІблІогр. в кІнцІ ст.
Рубрики: КерІвник--УправлІння

Свободных экз. нет



   
    Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Рідна (українська) мова для шкіл з українською мовою навчання. 5-12 класи [Текст] / керівник Л.В. Скуратівський, Г.Т. Шелехова, В.І. Тихоша // Українська мова і література в школі. - 2005. - № 6. - С. 48-59.
Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання--Плани і програми


Дод.точки доступу:
Скуратівський, Л.В. \керівник.\; Шелехова, Г.Т.; Тихоша, В.І.
Є примірники у відділах:
(13.09.2005р. Інв.4489 (1 прим.) - Б.ц.)




    Україна. М-во освіти і науки.
    Про роботу з керівниками вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації, підпорядкованих Міністерству освіти і науки України [Текст] : наказ МОН України від 9.02.06 № 91 / Україна. М-во освіти і науки // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. - 2006. - № 7. - С. 31-32.
Рубрики: Педагогіка--Вища школа--Законодавчі і директивні матеріали про освіту
Дескриптори: ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТИ В УКРАЇНІ -- ЗАКОНОДАВЧІ І ДИРЕКТИВНІ МАТЕРІАЛИ УКРАЇНИ ПРО ОСВІТУ -- КЕРІВНИЦТВО І УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ -- КЕРІВНИК

Є примірники у відділах:
(19.04.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1




    Кваша, С. М
    Невідкладні проблеми теорії управління в агробізнесі з позицій менеджменту ХХІ століття [Текст] / С.М Кваша, Г.М Чорний, О.М. Павленко // Економіка АПК. - 2006. - № 4. - С. 100-106. - Бібліогр. у прим.
Рубрики: Менеджмент --Управлінські процеси
   Аграрний сектор економіки--Розвиток--Україна

Кл.слова (ненормовані):
Менеджер -- Управління -- Керівник
Анотація: У статті визначено формування управлінських кадрів у сфері агробізнесу. Розглянуто ряд проблемних концептуальних положень стосовно теорії управління.


Дод.точки доступу:
Чорний, Г.М.; Павленко , О.М.




    Козаченко, А. С.
    Особливості ділової кар"єри жінки-керівника [Текст] / А. С. Козаченко // Актуальні проблеми економіки. - 2006. - № 5. - С. 161 - 166. - Бібліогр.: с.166 ( 10 назв).
Рубрики: Менеджмент--Керівник-жінка--Ділова кар"єра
Анотація: Розглянуто проблеми, пов"язані із формуванням ділової кар"єри жінки у сфері менеджменту. Запропоновано заходи щодо підвищення конкурентоспроможності жінок на ринку праці.





    Бачинська, Є.
    Модель психолого-педагогічної компетентності класного керівника як основа підготовки до виховної роботи в системі підвищення кваліфікації [Текст] / Є. Бачинська // Рідна школа. - 2006. - № 7. - С. 51--55. - Бібліогр.: 19 назв.
Рубрики: Класний керівник--Підвищення кваліфікації
Анотація: Для організації методичної роботи з класними керівниками. проведення курсів підвищення кваліфікації, розробки наукового та навчально-методичного забезпечення підготовки вчителівдо класного керівництва важливе значення має визначення обсягу і вмінь сучасного класного керівника, створення моделі його психолого-педагогічної компетентності.





    Рубан, Світлана.
    Інформаційні технології в управлінні школою [Текст] / С. Рубан // Освіта і управління. - 2006. - № 2. - С. 44-45.
Рубрики: Управління школою
   Педагогічний моніторинг

   Керівник школи

Анотація: Розглянуто питання професійної компетенції, організаторських і моральних якостей, здатності бути адекватним вимогам сучасного суспільства директора школи.





    Хуторян, Н.
    Правове регулювання сумісництва наукових та науково-педагогічних посад: парадокси законодавства і практики [Текст] / Н. Хуторян // Юридична Україна. - 2006. - № 8. - С. 4-7
Рубрики: Трудовий договір--РОБОТА ЗА СУМІСНИЦТВОМ
Кл.слова (ненормовані):
ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД -- КЕРІВНИК
Анотація: Метою статті є дослідження проблем правового регулювання обмеження сумісництва професій, посад та формулювання пропозицій щодо вдосконалення чинного законодавства.

Є примірники у відділах:
(25.09.2006р. - Б.ц.) (вільний)




    Кириленко, С.
    Плекаємо дитину [Текст] / С. Кириленко, Т. Горлач // Початкова школа. - 2007. - № 1. - С. 5-9.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Освіта України--Початкова школа--Досвід роботи
Кл.слова (ненормовані):
класний керівник
Анотація: Про досвід роботи Лауреата Всеукраїнського конкурсу "Класний керівник року" у номінацїі "Вчитель початкових класів" Ярич Вікторію Валеріївну ЗОШ № 11 м. Біла Церква Київської області.


Дод.точки доступу:
Горлач, Т.
Є примірники у відділах:
(11.01.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1




    Капацина, А. О.
    Структури соціально-психологічних установок мотиваційно-необхідної сфери особистості керівників-початківців з різними рівнями адаптованості [Текст] / А.О. Капацина // Практична психологія та соціальна робота. - 2007. - № 3. - С. 72-80 : табл. - Бібліогр. : 10 назв.
Рубрики: Психологічні дослідження--Керівник- початківець--Адаптація
Анотація: Сучасна психологія приділяє значну увагу вивченню проблем професійної та соціально-психологічної адаптації. Мова йде про дослідження метою якого є виявлення взаємозв'язку між структурою соціально-психологічних установок мотиваційно-необхідної сфери керівника-початківця і рівнем його адаптованості.