Програма з української літератури для 5 класу 12-річної школи [Текст] : для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання / Керівник автор. колективу М. Г. Жулинський, Ред. Р.В. Мовчан> // Дивослово. - 2005. - № 1. - С. 28-38 Рубрики: Методика викладання української літератури Анотація: Програма укладена на основі Державного стандарту базової і повної середньої освіти. В ній враховано сьогодншніі державні вимоги до змісту і рівня навчальних досягнень учнів основної і старшої школи Дод.точки доступу: Жулинський, М. Г. \керівник автор. колективу.\; Мовчан, Р.В. \ред.\ |
Олійник, В. М. Добір кадрів: актуальність, принципи [Текст] / В.М. Олійник, М.Г. Саєнко> // Економіка АПК. - 2005. - №4. - С. 102-107. Рубрики: Кадри--АПК Менеджмент--Кадровий потенціал Кл.слова (ненормовані): Заміщення вакансій -- Керівник -- Резерв кадрів Анотація: Метою статті є проблема добору кадрів, принципи добору, специфіка розстановки і виховання кадрів у нових політичних умовах. Дод.точки доступу: Саєнко, М.Г. |
Алфімов, В. Професіограма звільненого класноо керівника ліцеїстів [Текст] / В. Алфімов> // Рідна школа. - 2005. - № 5. - С. 33-37 Рубрики: Класний керівник Анотація: Обовязки класного керівника ліцею |
Киселев, В. А. Эффективность реализации потенциала руководителя [Текст] / В.А.Киселев> // Економіка АПК. - 2001. - № 4. - С. 39-42 Рубрики: АПК--Управління--Керівник та його потенціал |
Пекар, В. На гребне волны [Текст] / В.Пекар> // CHIP. - 2002. - № 2. - С. 15 Рубрики: Менеджмент--Інформаційні технології Кл.слова (ненормовані): інформаційні потоки -- управлінські рішення -- керівник |
Георгі, М. К. Діяльність класного керівника щодо психолого-педагогічної профілактики вживання наркогенних засобів [Текст] / М.К. Георгі> // Практична психологія та соціальна робота. - 2003. - № 1. - С. 4-8 Рубрики: Класний керівник--Валеологія Шкідливі звички--Шкільна молодь--Профілактика |
Евтушина В. Обуздать "эго", чтобы руководить [Текст] / Евтушина В.> // Персонал. - 2004. - №1. - С. 86-88 Рубрики: Керівник--психологічні якості |
Колпаков, В. Стратегическое самоопределение руководителя как фактор функционирования и развития персонала [Текст] / В. Колпаков> // Персонал. - 2004. - № 4. - С. 57 - 63. - Библиогр.: с.63 ( 4 назв.). Рубрики: Психологія менеджменту--Керівник--Самовизначення |
Сидоренко, М. М. Психолого - педагогические особенности взаимодействия руководителя и коллектива детского оздоровительного учреждения [Текст] / М.М. Сидоренко> // Практична психологія та соціальна робота. - 2004. - № 5. - С. 9-11. - Бібліогр.: 4 назв. Рубрики: Практична психологія--Керівник--Колектив--Взаєморозуміння Толерантність--Формування --Дитячі колективи |
Середа, О. Арбітражний керуючий як специфічний суб'єкт трудових правовідносин [Текст] / О. Середа, О. Перцева> // Право України. - 2004. - № 2. - С. 107-111. - Бібліогр.: 16 назв Рубрики: Трудові відносини в Україні--Арбітражний керуючий Арбітражний керівник Анотація: Мета даної публікації полягає у аналізі правового статусу арбітражного керуючого як суб'єкта не тільки цивільно-правових, а й трудових правовідносин. Дод.точки доступу: Перцева, О. |
Рачинський, А. УправлІння кар"єрою керІвника: основной змІст та передумови необхІдностІ [Текст] / А. Рачинський> // Вісник національної академії державного управління при Президентові України. - 2004. - № 3 : 95-104. - БІблІогр. в кІнцІ ст. Рубрики: КерІвник--УправлІння Свободных экз. нет |
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Рідна (українська) мова для шкіл з українською мовою навчання. 5-12 класи [Текст] / керівник Л.В. Скуратівський, Г.Т. Шелехова, В.І. Тихоша> // Українська мова і література в школі. - 2005. - № 6. - С. 48-59. Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання--Плани і програми Дод.точки доступу: Скуратівський, Л.В. \керівник.\; Шелехова, Г.Т.; Тихоша, В.І. Є примірники у відділах: (13.09.2005р. Інв.4489 (1 прим.) - Б.ц.) |
Україна. М-во освіти і науки. Про роботу з керівниками вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації, підпорядкованих Міністерству освіти і науки України [Текст] : наказ МОН України від 9.02.06 № 91 / Україна. М-во освіти і науки> // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. - 2006. - № 7. - С. 31-32. Рубрики: Педагогіка--Вища школа--Законодавчі і директивні матеріали про освіту Дескриптори: ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТИ В УКРАЇНІ -- ЗАКОНОДАВЧІ І ДИРЕКТИВНІ МАТЕРІАЛИ УКРАЇНИ ПРО ОСВІТУ -- КЕРІВНИЦТВО І УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ -- КЕРІВНИК Є примірники у відділах: (19.04.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Кваша, С. М Невідкладні проблеми теорії управління в агробізнесі з позицій менеджменту ХХІ століття [Текст] / С.М Кваша, Г.М Чорний, О.М. Павленко > // Економіка АПК. - 2006. - № 4. - С. 100-106. - Бібліогр. у прим. Рубрики: Менеджмент --Управлінські процеси Аграрний сектор економіки--Розвиток--Україна Кл.слова (ненормовані): Менеджер -- Управління -- Керівник Анотація: У статті визначено формування управлінських кадрів у сфері агробізнесу. Розглянуто ряд проблемних концептуальних положень стосовно теорії управління. Дод.точки доступу: Чорний, Г.М.; Павленко , О.М. |
Козаченко, А. С. Особливості ділової кар"єри жінки-керівника [Текст] / А. С. Козаченко> // Актуальні проблеми економіки. - 2006. - № 5. - С. 161 - 166. - Бібліогр.: с.166 ( 10 назв). Рубрики: Менеджмент--Керівник-жінка--Ділова кар"єра Анотація: Розглянуто проблеми, пов"язані із формуванням ділової кар"єри жінки у сфері менеджменту. Запропоновано заходи щодо підвищення конкурентоспроможності жінок на ринку праці. |
Бачинська, Є. Модель психолого-педагогічної компетентності класного керівника як основа підготовки до виховної роботи в системі підвищення кваліфікації [Текст] / Є. Бачинська> // Рідна школа. - 2006. - № 7. - С. 51--55. - Бібліогр.: 19 назв. Рубрики: Класний керівник--Підвищення кваліфікації Анотація: Для організації методичної роботи з класними керівниками. проведення курсів підвищення кваліфікації, розробки наукового та навчально-методичного забезпечення підготовки вчителівдо класного керівництва важливе значення має визначення обсягу і вмінь сучасного класного керівника, створення моделі його психолого-педагогічної компетентності. |
Рубан, Світлана. Інформаційні технології в управлінні школою [Текст] / С. Рубан> // Освіта і управління. - 2006. - № 2. - С. 44-45. Рубрики: Управління школою Педагогічний моніторинг Керівник школи Анотація: Розглянуто питання професійної компетенції, організаторських і моральних якостей, здатності бути адекватним вимогам сучасного суспільства директора школи. |
Хуторян, Н. Правове регулювання сумісництва наукових та науково-педагогічних посад: парадокси законодавства і практики [Текст] / Н. Хуторян> // Юридична Україна. - 2006. - № 8. - С. 4-7 Рубрики: Трудовий договір--РОБОТА ЗА СУМІСНИЦТВОМ Кл.слова (ненормовані): ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД -- КЕРІВНИК Анотація: Метою статті є дослідження проблем правового регулювання обмеження сумісництва професій, посад та формулювання пропозицій щодо вдосконалення чинного законодавства. Є примірники у відділах: (25.09.2006р. - Б.ц.) (вільний) |
Кириленко, С. Плекаємо дитину [Текст] / С. Кириленко, Т. Горлач> // Початкова школа. - 2007. - № 1. - С. 5-9. Рубрики: Освіта України--Початкова школа--Досвід роботи Кл.слова (ненормовані): класний керівник Анотація: Про досвід роботи Лауреата Всеукраїнського конкурсу "Класний керівник року" у номінацїі "Вчитель початкових класів" Ярич Вікторію Валеріївну ЗОШ № 11 м. Біла Церква Київської області. Дод.точки доступу: Горлач, Т. Є примірники у відділах: (11.01.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Капацина, А. О. Структури соціально-психологічних установок мотиваційно-необхідної сфери особистості керівників-початківців з різними рівнями адаптованості [Текст] / А.О. Капацина> // Практична психологія та соціальна робота. - 2007. - № 3. - С. 72-80 : табл. - Бібліогр. : 10 назв. Рубрики: Психологічні дослідження--Керівник- початківець--Адаптація Анотація: Сучасна психологія приділяє значну увагу вивченню проблем професійної та соціально-психологічної адаптації. Мова йде про дослідження метою якого є виявлення взаємозв'язку між структурою соціально-психологічних установок мотиваційно-необхідної сфери керівника-початківця і рівнем його адаптованості. |