Заєць, С. Навчальний рік розпочинаємо з любов'ю до Батьківщини [Текст] : (Урок-мандрівка, 4 клас) / С. Заєць> // Початкова школа. - 2005. - № 8. - С. 10-11. Рубрики: Освіта--Педагогічна наука--Загальноосвітня школа--Процес навчання в початковій школі Кл.слова (ненормовані): рідний край Анотація: Стаття знайомить з уроком-мандрівкою, під час якого через серію пізнавально-пошукових завдань учні розширюють і збагачують знання та уявлення про рідний край, місце находження України, про річки, моря, великі міста Є примірники у відділах: (17.10.2005р. (1 прим.) - Б.ц.) |
Лаптєва, Л. Етика: духовні засади [Текст] / Л. Лаптєва, В. Ремізова> // Початкова школа. - 2006. - № 5. - С. 46-50. Рубрики: Етика--Початкове навчання--Методика класно-урочної системи Кл.слова (ненормовані): Україна -- земля -- рідний край -- Батьківщина -- колектив -- дружба -- рідна мова Дескриптори: Етика.ОСВІТА. ПЕДАГОГІЧНА НАУКА Анотація: Розробка уроків з етики. Дод.точки доступу: Ремізова, В. Є примірники у відділах: (09.06.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Плебанська, Г. Де найкраще місце на землі : сценарій виховного заходу [Текст] / Ганна Плебанська> // Початкова школа. - 2011. - № 6. - С. 61-62. Рубрики: Педагогіка--Виховання--Народознавче Кл.слова (ненормовані): Україна -- Батьківщина -- рідний край Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Осницька, Т. Інтеграція вивчення усної народної поетичної творчості та музики на уроках української літератури в основній школі [Текст] / Тетяна Осницька> // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 5. - С. 37-43. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Українська література--Міжпредметні зв'язки Кл.слова (ненормовані): веснянки -- купальські пісні -- колядки та щедрівки -- інтеграція -- народна творчість -- музика -- рідний край -- школа -- козацькі пісні -- чумацькі пісні -- історичні пісні -- оглядини -- сватання та весілля Анотація: У статті розглянуто питання інтеграції вивчення усної народної поетичної творчості й музики на уроках української літератури в основній школі. Подано літературний матеріал із тем усної народної творчості, що вивчаються на уроках літератури у 5-9 класах загальноосвітньої школи. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Меркотав, В. Обрядовість українців : інтелектуальна творчо-пошукова гра / В. Меркотав> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 6. - С. 72-74 Рубрики: Народознавство--Позакласні заходи Кл.слова (ненормовані): обряди -- звичаї -- берегиня -- барвінок -- рушник -- рідний край -- квіти українського народу Анотація: Гра розроблена з метою ознайомити присутніх з обрядовістю українців; продовжувати відродження народних календарних звичаїв, обрядів, пісень; формувати вміння й навички пошукової роботи, пов'язаної із традиціями рідного краю; виховувати в учнів шанобливе ставлення до народних обрядів, українських оберегів, сприяти національному, духовному розвитку особистості школяра. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Мегела, Г. Самобутність творчості Івана Козака. Позасюжетні елементи роману "Покута" (урок літератури рідного краю) [Текст] / Г. Мегела> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 3. - С. 25-27 Рубрики: Українська література--Козак Іван Кл.слова (ненормовані): рідний край -- сюжет роману "Покута" -- творчість Івана Козака -- художній твір Анотація: Автор пропонує розробку уроку літератури рідного краю за романом Івана Козака "Покута". Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Тарасенко, Г. Люби і знай свій рідний край [Текст] : [проект] / Галина Тарасенко> // Початкова школа. - 2017. - № 3. - С. 64. Рубрики: Природознавство--Початкове навчання--Проект Кл.слова (ненормовані): рідний край -- історія рідного краю -- формування патріотизму Анотація: Мета цього проекту розкрити знання про рідний край; ознайомити з традиціями і звичаями свого села; ознайомити з природою населеного пункту; опанувати знання про народні промисли і народних умільців свого краю; формувати патріотичні почуття; виховувати любов до рідного краю, народу, його звичаїв, традицій та обрядів; формувати в учнів життєві компетентності: уміння вести пошукову роботу, працювати з довідковою літературою, досліджувати краєзнавчий матеріал; розвивати навички роботи в групі. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Лєщенко, О. А. Тиждень "Я і моя Батьківщина" [Текст] / О. А. Лєщенко> // Розкажіть онуку. - 2019. - N 7(липень). - С. 11 : ілюстр. Рубрики: Україна --Рідний край Кл.слова (ненормовані): Рідний край Анотація: Узагальнені поняття для учнів початкової школи про державні символи України. |
Прохніцька, Н. Д. Моє рідне місто Бар [Текст] : конспект інтегрованого заняття: дитина в соціумі, навчання грамоти (старша група) / Н. Д. Прохніцька> // Розкажіть онуку. - 2019. - N 7(липень). - С. 63-64 Рубрики: Міста України--Бар Кл.слова (ненормовані): Рідний край -- Рідне місто Анотація: Розповідь про місто зі славним минулим - Бар (Вінницька область). |
Тертишна, О. К. Можна все на світі обирати, сину... [Текст] : конспект заняття з ознайомлення з предметним довкіллям та розвитку зв'язного мовлення ( старша група дітей з вадами мовлення) / О. К. Тертишна> // Розкажіть онуку. - 2019. - N 9(вересень). - С. 34-35 Рубрики: Україна --Рідний край Кл.слова (ненормовані): Рідний край Анотація: Конспект заняття з ознайомлення з предметами довкілля та розвитку зв'язного мовлення для старшої групи дітей з вадами мовлення. |
Мій дім - моя Україна [Текст] : школа для дошколяриків> // Розкажіть онуку. - 2020. - N 8/9(серпень-вересень. - С. 29-32 : ілюстр. Рубрики: Україна --Рідний край Кл.слова (ненормовані): Україна -- Рідний край Анотація: Для учнів початкової школи - розповідь про Україну, рідний край. |