Гирич, І.
    Щоб нові підручники - за старим зразком? [Текст] / І. Гирич // Урок української. - 2007. - №4. - С. 39-41
Рубрики: Історія України--Методика викладання
   Дидактика--Засоби навчання--Підручник

Анотація: До проблеми творення міфологем у підручниках з історії України (характеристика поглядів депутата Колесниченко).





    Товчигречка, Віталіна.
    Формування уявлень про суспільно-політичне життя у Наддніпрянській Україні у першій третині ХІХ ст.: методичні аспекти вивчення ставлення представників основних таборів української еліти до війни 1812 року [Текст] / Віталіна Товчигречка, Ігор Коляда // Історія в школі. - 2013. - № 1. - С. 36-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Історія України--Методика викладання
   Історія України, 19 ст.--Суспільно-політичне життя



Дод.точки доступу:
Коляда, Ігор




    Срібна, Тетяна.
    Доба відбудови в історії з елементами стимуляційної гри [Текст] / Тетяна Срібна // Історія в школі. - 2013. - № 1. - С. 39-42. - Библиогр. с. 39
Рубрики: Історія України--Методика викладання
   Уроки історії--Ігрові методи навчання

Анотація: Подано розробку уроку історії України по темі "Післявоєнна відбудова і розвиток України в 1945 - на початку 1953 рр."





    Гриценко, Андрій.
    Система уроків з історії України в 10 класі: розвиток культури на початку ХХ століття [Текст] / Андрій Гриценко // Історія в школі. - 2013. - № 1. - С. 43-46
Рубрики: Історія України--Методика викладання
   Уроки історії--Комбіновані

Анотація: Подано розробку уроку з історії України за темою "Розвиток культури на початку ХХ століття".





    Коляда, Ігор.
    Методика організації та проведення комбінованого уроку при вивченні теми: "Монгольська навала на українські землі" (Історія України, 7 клас) [Текст] / Ігор Коляда // Історія в школі. - 2013. - № 2. - С. 34-41 : іл.
Рубрики: Історія України--Методика викладання
   Уроки історії--Комбіновані

   Історія України, 13 ст.--Татаро-монгольська навала






    Коляда, Ігор.
    Методика організації та проведення уроку - уявної подорожі на тему: "Цікавинки" Києва ("Вступ до історії. 5 клас") [Текст] / Ігор Коляда // Історія в школі. - 2013. - № 3. - С. 42-44 : фото
Рубрики: Історія України--Методика викладання
   Уроки історії--Форми проведення--Урок-подорож

Анотація: Подано розробку уроку-подорожі, мета якого ознайомити учнів з цікавими, невизначними об’єктими столиці, які варті уваги, розвивати навики і вміння описувати об’єкти, висловлювати власні враження від побаченого, виховувати інтерес до історії, шанобливе та бережне ставлення до пам’яток культури та історії.





    Гончар, Тетяна.
    Другий Універсал Центральної Ради (Урок з історії України в 10 класі) [Текст] / Тетяна Гончар // Історія в школі. - 2013. - № 4-5. - С. 53-56 : табл.
Рубрики: Уроки історії--Розробка уроків
   Історія України--Методика викладання