Таранік-Ткачук, К. Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2010-2011 навчальному році [Текст] / К. Таранік-Ткачук, О. Авраменко> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2010. - № 7/8. - С. 24-43. Рубрики: Література українська--Методика--Законодавчі і директивні матеріали Література українська--Методика--Плани і програми Література українська--Методика--Підручники і навчальні посібники Кл.слова (ненормовані): зміни в програмі -- рівень стандарту, академічний рівень -- підручники і посібники -- курси за вибором і факультативи -- кількість та види контрольних робіт -- виразне читання -- оцінювання -- календарно-тематичне планування уроків для 10 класу Анотація: Надано рекомендації щодо вивчення української літератури в 5-11-х класах ЗНЗ. Зокрема, поінформовано про зміни в програмі, докладно ознайомлено із підручниками та посібниками всіх рівнів навчання. Приділено увагу також контролю знань, урокам виразного читання, правилам перевірки письмових творів та критеріям оцінювання учнів. Запропоновано орієнтовне календарно-тематичне планування уроків для 10 класу (рівень стандарту (академічний)). Дод.точки доступу: Авраменко, О. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Авраменко, О. Високорозвинута національна література як запорука невмирущості нації : вступний розділ підручника "Українська література, 10 клас. Рівень стандарту, академічний рівень" [Текст] / О. Авраменко, В. Пахаренко> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2010. - № 7/8. - С. 102-112. Рубрики: Література українська--Методика--Підручники і навчальні посібники Література українська--Течії і напрямки, ХІХ ст. Кл.слова (ненормовані): українська література 70-90-х років ХІХ ст. -- загальнолюдські і національні цінності -- класичний реалізм -- революційний реалізм -- натуралізм -- історичний контекст -- мистецький контекст Анотація: Публікація вступної частини посібника "Українська література, 10 клас. Рівень стандарту, академічний рівень". В багато ілюстрованому підручнику дотримано історико-стильового підходу у вивченні літератури як явища мистецтва. Підручник побудовано на принципах доступності, діалогізму, естетизму й патріотизму. Учні ведуть інтелектуальний діалог з письменником, виробляють власну оцінку його творчості, вчаться дискутувати і самостійно аналізувати твір (див. рубрики "Судження", "Консультація", "Мистецький контекст" та ін.). Дод.точки доступу: Пахаренко, В. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Художня література як форма пізнання дійсності : вступний розділ підручника "Українська література, 10 клас. Профільний рівень" [Текст] / Г. Семенюк, М. Ткачук, О. Слоньовська и др> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2010. - № 7/8. - С. 113-119. Рубрики: Література українська--Методика--Підручники і навчальні посібники Література українська, ХІХ ст. Література--Теорія--Закономірності розвитку літератури Кл.слова (ненормовані): історія науки -- художній твір -- періодизація української літератури -- національна своєрідність літератури -- літературний процес -- літературознавство -- літературна критика Анотація: Публікація вступної частини підручника "Українська література, 10 клас. Профільний рівень". У посібнику висвітлюється розвиток української літератури останньої третини ХІХ-початку ХХ століть, докладно розглядається її образно-тематичне та жанрове багатство, стильова палітра творів. Систему завдань згруповано в рубриках "Підсумуйте прочитане", "Поміркуйте", "Робота в парах", "Робота вгрупах". Рубрики "Міжпредметні паралелі", "Мистецька скарбниця" розширюють горизонт розуміння національного мистецтва у світовому культурному просторі. Дод.точки доступу: Семенюк, Г.; Ткачук, М.; Слоньовська, О.; Гром'як, Р.; Вашків, Л.; Плетенчук, Н. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |