Таранік-Ткачук, К.
    Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2010-2011 навчальному році [Текст] / К. Таранік-Ткачук, О. Авраменко // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2010. - № 7/8. - С. 24-43.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Література українська--Методика--Законодавчі і директивні матеріали
   Література українська--Методика--Плани і програми

   Література українська--Методика--Підручники і навчальні посібники

Кл.слова (ненормовані):
зміни в програмі -- рівень стандарту, академічний рівень -- підручники і посібники -- курси за вибором і факультативи -- кількість та види контрольних робіт -- виразне читання -- оцінювання -- календарно-тематичне планування уроків для 10 класу
Анотація: Надано рекомендації щодо вивчення української літератури в 5-11-х класах ЗНЗ. Зокрема, поінформовано про зміни в програмі, докладно ознайомлено із підручниками та посібниками всіх рівнів навчання. Приділено увагу також контролю знань, урокам виразного читання, правилам перевірки письмових творів та критеріям оцінювання учнів. Запропоновано орієнтовне календарно-тематичне планування уроків для 10 класу (рівень стандарту (академічний)).


Дод.точки доступу:
Авраменко, О.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




    Авраменко, О.
    Високорозвинута національна література як запорука невмирущості нації : вступний розділ підручника "Українська література, 10 клас. Рівень стандарту, академічний рівень" [Текст] / О. Авраменко, В. Пахаренко // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2010. - № 7/8. - С. 102-112.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Література українська--Методика--Підручники і навчальні посібники
   Література українська--Течії і напрямки, ХІХ ст.

Кл.слова (ненормовані):
українська література 70-90-х років ХІХ ст. -- загальнолюдські і національні цінності -- класичний реалізм -- революційний реалізм -- натуралізм -- історичний контекст -- мистецький контекст
Анотація: Публікація вступної частини посібника "Українська література, 10 клас. Рівень стандарту, академічний рівень". В багато ілюстрованому підручнику дотримано історико-стильового підходу у вивченні літератури як явища мистецтва. Підручник побудовано на принципах доступності, діалогізму, естетизму й патріотизму. Учні ведуть інтелектуальний діалог з письменником, виробляють власну оцінку його творчості, вчаться дискутувати і самостійно аналізувати твір (див. рубрики "Судження", "Консультація", "Мистецький контекст" та ін.).


Дод.точки доступу:
Пахаренко, В.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД




   
    Художня література як форма пізнання дійсності : вступний розділ підручника "Українська література, 10 клас. Профільний рівень" [Текст] / Г. Семенюк, М. Ткачук, О. Слоньовська и др // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2010. - № 7/8. - С. 113-119.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Література українська--Методика--Підручники і навчальні посібники
   Література українська, ХІХ ст.

   Література--Теорія--Закономірності розвитку літератури

Кл.слова (ненормовані):
історія науки -- художній твір -- періодизація української літератури -- національна своєрідність літератури -- літературний процес -- літературознавство -- літературна критика
Анотація: Публікація вступної частини підручника "Українська література, 10 клас. Профільний рівень". У посібнику висвітлюється розвиток української літератури останньої третини ХІХ-початку ХХ століть, докладно розглядається її образно-тематичне та жанрове багатство, стильова палітра творів. Систему завдань згруповано в рубриках "Підсумуйте прочитане", "Поміркуйте", "Робота в парах", "Робота вгрупах". Рубрики "Міжпредметні паралелі", "Мистецька скарбниця" розширюють горизонт розуміння національного мистецтва у світовому культурному просторі.


Дод.точки доступу:
Семенюк, Г.; Ткачук, М.; Слоньовська, О.; Гром'як, Р.; Вашків, Л.; Плетенчук, Н.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД