Г70 Городна, О. Зберегти землю і "собори душ"- покликання людини [Текст] : цикл особистісно-зорієнтованих уроків за творчістю Олеся Гончара / О. Городна> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2007. - № 9-10. - С. 22-41 Рубрики: Література українська--Персоналії--Гончар О. Література українська--Методика--Уроки Кл.слова (ненормовані): засвоєння нових знань -- роман "Собор" -- роман "Прапороносці" -- роман "Людина і зброя" Анотація: Використовуючи літературно-критичні статті, щоденникові записи письменника, спогади про нього та зміст художніх творів, допомогти учням зрозуміти духовний світ Олеся Гончара та його героїв, безкомпромісну громадянську позицію художника слова. Дод.точки доступу: Гончар, О. Є примірники у відділах: (16.01.2008р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Г12 Гаврилюк, О. Старше і молодше покоління у романі Олеся Гончара "Собор": єдність чи конфлікт? [Текст] : урок поглибленого опрацювання художнього тексту в 11 класі. / О. Гаврилюк> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2008. - № 4. - С. 11-14. Рубрики: Література українська--Персоналії--ГОНЧАР О. Література українська--Методика--Урок--11 клас Кл.слова (ненормовані): конфлікт поколінь -- образи роману -- старше і молодше покоління Анотація: Допомогти глибше засвоїти зміст роману "Собор", удосконалювати вміння характеризувати образи твору. Дод.точки доступу: Гончар, О. |
С79 Степаненко, М. "Життя прожити - яке це велике й многотрудне мистецтво" [Текст] : олесь Гончар про самого себе, свій родовід, свою сім'ю. / М. Степаненко> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2008. - № 4. - С. 100-110. Рубрики: Література українська--Персоналії--ГОНЧАР О. Кл.слова (ненормовані): біографія Анотація: У щоденниках Олеся Гончара вміщено чимало записів про гончарівсько- біличенківський рід. Це коротенькі розповіді письменника про його батьків, дідів, бабусю, сестер,племінників, дружину,дітей,онуків. Дод.точки доступу: Гончар, О. |