К56 Ковальчук, К. Музейна педагогіка: Формування у дітей цінносного ставлення до живопису [Текст] / К. Ковальчук> // Дошкільне виховання. - 2006. - № 12. - С. 8-10. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Естетичне Кл.слова (ненормовані): художній музей -- естетичний розвиток Анотація: Про вплив художніх музеїв на естетичний розвиток старших дошкільників. Є примірники у відділах: (11.01.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Ш37 Шевчук, С. Картини з пластеліну [Текст] / С. Шевчук> // Дошкільне виховання. - 2007. - № 8. - С. 18-21. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Естетичне Кл.слова (ненормовані): Ліплення -- Робота з пластиліном Анотація: Пропонуються розробки занять із використанням пластиліну для старших дошкільнят. Є примірники у відділах: (18.09.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Ф75 Фоменко, Л. Вийти за межі свого аркуша: Спільно-індивідуальна форма організації колективної діяльності [Текст] / Л. Фоменко> // Дошкільне виховання. - 2007. - № 9. - С. 24-25. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Естетичне Кл.слова (ненормовані): Образотворчість -- колективна діяльність Анотація: Зміст поняття "спільно-індивідуальна форма організації колективної діяльності", спираючись на власний досвід роботи, розкриває Людмила Фоменко, вихователь ДНЗ № 385, керівник образотворчої діяльності Центру всебічного розвитку дитини "Зернятко". Є примірники у відділах: (10.10.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Ш95 Шульга, Л. Метелики: Цикл розвивальних ігор із дослідження кольорів [Текст] / Л. Шульга> // Дошкільне виховання. - 2008. - № 1. - С. 24-25. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Естетичне Кл.слова (ненормовані): Образотворчість -- Колір Анотація: Вихователь образотворчості НВК "Основа" м. Запоріжжя Л.Шульга пропонує програму "Барви натхнення" та розроблену до неї систему розвивальних ігор, які вчать дітей експерементувати з фарбами, створювати нові кольори. |
Б19 Бакай, С. Англійські пісеньки [Текст] / С. Бакай, Т. Стороженко> // Дошкільне виховання. - 2008. - № 1. - С. 31. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Естетичне Педагогіка--Дошкільне навчання--Навчання мови Кл.слова (ненормовані): Метод Кайнда Анотація: Текст та ноти дитячих пісень на англійській та українській мовах. Дод.точки доступу: Стороженко, Т. |
С40 Сиротич, Н. Від гри до театру [Текст] / Н. Сиротич> // Дошкільне виховання. - 2008. - № 2. - С. 26-27. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Естетичне Кл.слова (ненормовані): Театралізована гра Анотація: Пропонується розроблена і апробована система роботи з формування акторських умінь засобами гри у дітей старшого дошкільного віку. |
В36 Верховинець, В. Коли сонечко... : [Пісні та пісні-таночки] [Текст] / В. Верховинець> // Дошкільне виховання. - 2008. - № 2. - С. 30-31. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Естетичне Педагогіка--Дошкільне виховання--Гра Кл.слова (ненормовані): Весна Анотація: Пісні та пісні-таночки за народними мотивами. |
Т50 Товма, І. Театр починається з іграшки [Текст] / І. Товма> // Дошкільне виховання. - 2008. - № 6. - С. 16-18. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Естетичне Кл.слова (ненормовані): Ляльковий театр -- Маріонетки -- Ляльки-рукавички -- Тростяні ляльки Анотація: Про історію лялькового театру та його роль у формуванні особистості дитини. |
С45 Скрипнікова, В. Повертайся, Журавлику: Заняття для старших дошкільнят [Текст] / В. Скрипнікова> // Дошкільне виховання. - 2008. - № 5. - С. 21. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Естетичне Кл.слова (ненормовані): Муле-патат Анотація: Заняття для старших дошкільнят, мета якого вчити дітей зображати трав'янистий покров з муле-патат, квіти; розвивати творчість, фантазувати та ін. |
Р82 Рубальська, Н. Весняні настрої: Комплексне підсумкове заняття з розвитку розумових здібностей у старших дошкільнят засобами мистецтва [Текст] / Н. Рубальська> // Дошкільне виховання. - 2008. - № 5. - С. 22-23. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Естетичне Кл.слова (ненормовані): Музичне заняття Анотація: Розробка заняття, мета якого вчити дітей розрізняти мажорний та мінорний лади, впізнавати музичні твори за фрагментами з них, формувати музичний слух та ін. |
Г88 Гросул, Т. Кошення в гостях у малят: Заняття для молодших дошкільнят [Текст] / Т. Гросул> // Дошкільне виховання. - 2008. - № 5. - С. 23. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Естетичне Кл.слова (ненормовані): Музичне заняття Анотація: Розробка заняття, мета якого вчити дітей впізнавати музичні твори; вдосконалювати співочі здібності; закріплювати вміння виконувати під музику ходьбу; навчати елементів гри на дитячих музичних інструментах. |
Терещенко, О. Інтеграція мистецької діяльності [Текст] / О. Терещенко> // Дошкільне виховання. - 2008. - № 8. - С. 11-13. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Естетичне Кл.слова (ненормовані): Образотворча діяльність Анотація: Про принцип інтеграції, який покладений в основу Базової програми розвитку дитини дошкільного віку "Я у Світі" та Базового компонента, а саме його структорного складника - субсфери "Мистецтво". |
Дмитерчук, Л. Складаймо разом з нами осінні орігамі [Текст] / Л. Дмитерчук> // Дошкільне виховання. - 2008. - № 10. - С. 24. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Естетичне Кл.слова (ненормовані): Орігамі Анотація: Зразки створення з паперу вази з осіннім листям та композиції "Горобина". Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Шульга, Л. Барви натхнення : розвивальні ігри з дослідження колірних відтінків [Текст] / Л. Шульга> // Дошкільне виховання. - 2008. - № 12. - С. 20-21. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Естетичне Кл.слова (ненормовані): Колір Анотація: Образотворчі ігри для дітей 5-6 років з циклу "Світ відтінків". Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Дріго, О. Пригода маленької рибки : інтегроване заняття для старших дошкільнят [Текст] / О. Дріго> // Дошкільне виховання. - 2009. - № 4. - С. 29. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Естетичне Кл.слова (ненормовані): Малювання -- Образотворчість Анотація: Інтегроване заняття, мета якого - формувати уявлення дітей про підводний світ, вчити дітей використовувати нетрадиційні техніки малювання мотузком, закріплювати навики малювання долонею, вчити дітей створювати композицію різнокольоровими нитками, розвивати у дітей уяву, фантазію, художньо-естетичний смак. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Шевченко, Т. Жива пам'ять [Текст] / Т. Шевченко> // Дошкільне виховання. - 2009. - № 6. - С. 12-13. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Методи Педагогіка--Дошкільне виховання--Естетичне Кл.слова (ненормовані): Музейна педагогіка Анотація: В статті розповідається про практичний досвід музейної педагогіки - організацію міні-музею в дошкільному закладі. Дод.точки доступу: Світлицький, Г. \про нього\ Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Майорова, І. Художнє середовище - основа розвитку [Текст] / І. Майорова, Т. Пацукевич> // Дошкільне виховання. - 2009. - № 8. - С. 32-34. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Естетичне Анотація: Досвідом створення предметно-просторового музичного середовища, предметно-просторового художнього середовища, культурологічного та театрального середовища діляться автори статті. Дод.точки доступу: Пацукевич, Т. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Еманова, Л. Відкриваємо свій ляльковий театр [Текст] / Л. Еманова> // Дошкільне виховання. - 2009. - № 12. - С. 22-24. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Естетичне Кл.слова (ненормовані): Дитячий театр -- Театр ляльок Анотація: Як створити ляльковий театр в дитсадку, щоб він став засобом виховання і розвитку дошкільнят, розповідає автор статті. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Коваленко, Н. Мандри в пісочному царстві [Текст] / Н. Коваленко, А. Гречишкіна> // Дошкільне виховання. - 2010. - № 7. - С. 11-13. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Естетичне Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять Кл.слова (ненормовані): Художні здібності -- Пісочниця -- Ігри з піском Анотація: Про можливості використання піску та пісочниці в освітньо-виховному процесі дошкільнят. Дод.точки доступу: Гречишкіна, А. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Терещенко, А. Сонечко та його друзі : заняття для молодших дошкільнят [Текст] / А. Терещенко> // Дошкільне виховання. - 2010. - № 7. - С. 29. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Естетичне Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять Кл.слова (ненормовані): Вироби з паперу Анотація: Розробка заняття, мета якого - розширювати уявлення дітей за змістовою лінією Світ мистецтв Базової програми; вправляти в художньо-естетичній діяльності; спонукати дітей передавати свої думки, почуття, настрій в образному мовленні; закріплювати вміння орієнтуватись у просторі, виготовляти вироби з паперу та ін. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |