Галуза, В. Чарівний світ українського слова на кожному уроці [Текст] / В.Галуза> // Початкова школа. - 2002. - № 1. - С. 14-15 Рубрики: Початкова освіта--Рідна мова |
Лобчук, О. Усний переказ як засіб розвитку зв'язного мовлення [Текст] / О.Лобчук> // Початкова школа. - 2002. - № 2. - С. 23-27 Рубрики: Початкова освіта--Рідна мова |
Яковенко, О. Світ природи на уроках мови [Текст] / О.Яковенко, Л.Люлька> // Початкова школа. - 2002. - № 2. - С. 27-28 Рубрики: Початкова освіта--Рідна мова Дод.точки доступу: Люлька, Л. |
Гордуз, Н. Нестандартні форми навчання молодших школярів на уроках рідної мови [Текст] / Н. Гордуз> // Початкова школа. - 2003. - № 4. - С. 1-4 Рубрики: Початкова освіта--Рідна мова |
Лобчук, О. Аналіз уроку рідної мови: погляд методиста [Текст] / О. Лобчук> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 10. - С. 73-74. Рубрики: Початкова освіта--Рідна мова Кл.слова (ненормовані): урок вивчення нового матеріалу Анотація: Актуальність проблеми обумовлена змінами в чинних програмах із рідної мови: взаємозв'язок у навчанні мови й мовлення, мовленнєво-комунікативна спрямованість змісту навчального матеріалу, особистісно зорієнтоване навчання мови й мовлення. Аналізуються складові уроку засвоєння нового матеріалу, в організації яких найчастіше зустрічаються методичні помилки. |
Горобець, С. Корекція вад мовлення учнів [Текст] / С. Горобець> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2010. - № 11. - С. 45-47. Рубрики: Спеціальна педагогіка--Інклюзивна Початкова освіта--Рідна мова Кл.слова (ненормовані): мовленнєві вади -- мовленнєві навички -- писемне мовлення -- мовленнєві проблеми Анотація: Автор висвітлює питання формування навичок літературного мовлення в учнів сучасної школи, розкриває причини мовленнєвих проблем в учнів молодших класів, зазначає основні концептуальні підходи, що визначають зміст взаємодії вчителя, психолога й логопеда, комплексність корекційно-розвивальної роботи з учнями, подолання та попередження в них недоліків усного та писемного мовлення. |
Лобчук, Олена. Системний аналіз уроку рідної мови в початковій школі [Текст] / Олена Лобчук> // Початкова школа. - 2014. - № 2. - С. 10-13. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Початкова освіта--Рідна мова Початкова освіта--Методика навчання Анотація: У статті разглянуто системний аналіз уроку рідної мови в початковій школі. |
Шкрьоба, Людмила. Змінювання дієслів за часами.Українська мова. 3-й клас [Текст] / Людмила Шкрьоба> // Початкова освіта. - 2015. - Січ. (№ 2). - С. 39-41 Рубрики: Початкова освіта--Рідна мова |
Шкрьоба, Людмила. Розрізнення часових форм дієслів. Українська мова. 3-й клас [Текст] / Людмила Шкрьоба> // Початкова освіта. - 2015. - Січ. (№ 2). - С. 42-45 Рубрики: Початкова освіта--Рідна мова Розробка уроків |
Шкрьоба, Людмила. Закріплення знань про часові форми дієслів. Українська мова. 3-й клас [Текст] / Людмила Шкрьоба> // Початкова освіта. - 2015. - Січ. (№ 2). - С. 44-45 Рубрики: Початкова освіта--Рідна мова |