Галуза, В.
    Чарівний світ українського слова на кожному уроці [Текст] / В.Галуза // Початкова школа. - 2002. - № 1. - С. 14-15
Рубрики: Початкова освіта--Рідна мова





    Лобчук, О.
    Усний переказ як засіб розвитку зв'язного мовлення [Текст] / О.Лобчук // Початкова школа. - 2002. - № 2. - С. 23-27
Рубрики: Початкова освіта--Рідна мова





    Яковенко, О.
    Світ природи на уроках мови [Текст] / О.Яковенко, Л.Люлька // Початкова школа. - 2002. - № 2. - С. 27-28
Рубрики: Початкова освіта--Рідна мова


Дод.точки доступу:
Люлька, Л.




    Гордуз, Н.
    Нестандартні форми навчання молодших школярів на уроках рідної мови [Текст] / Н. Гордуз // Початкова школа. - 2003. - № 4. - С. 1-4
Рубрики: Початкова освіта--Рідна мова





    Лобчук, О.
    Аналіз уроку рідної мови: погляд методиста [Текст] / О. Лобчук // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 10. - С. 73-74.
Рубрики: Початкова освіта--Рідна мова
Кл.слова (ненормовані):
урок вивчення нового матеріалу
Анотація: Актуальність проблеми обумовлена змінами в чинних програмах із рідної мови: взаємозв'язок у навчанні мови й мовлення, мовленнєво-комунікативна спрямованість змісту навчального матеріалу, особистісно зорієнтоване навчання мови й мовлення. Аналізуються складові уроку засвоєння нового матеріалу, в організації яких найчастіше зустрічаються методичні помилки.





    Горобець, С.
    Корекція вад мовлення учнів [Текст] / С. Горобець // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2010. - № 11. - С. 45-47.
Рубрики: Спеціальна педагогіка--Інклюзивна
   Початкова освіта--Рідна мова

Кл.слова (ненормовані):
мовленнєві вади -- мовленнєві навички -- писемне мовлення -- мовленнєві проблеми
Анотація: Автор висвітлює питання формування навичок літературного мовлення в учнів сучасної школи, розкриває причини мовленнєвих проблем в учнів молодших класів, зазначає основні концептуальні підходи, що визначають зміст взаємодії вчителя, психолога й логопеда, комплексність корекційно-розвивальної роботи з учнями, подолання та попередження в них недоліків усного та писемного мовлення.





    Лобчук, Олена.
    Системний аналіз уроку рідної мови в початковій школі [Текст] / Олена Лобчук // Початкова школа. - 2014. - № 2. - С. 10-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Початкова освіта--Рідна мова
   Початкова освіта--Методика навчання

Анотація: У статті разглянуто системний аналіз уроку рідної мови в початковій школі.





    Шкрьоба, Людмила.
    Змінювання дієслів за часами.Українська мова. 3-й клас [Текст] / Людмила Шкрьоба // Початкова освіта. - 2015. - Січ. (№ 2). - С. 39-41
Рубрики: Початкова освіта--Рідна мова





    Шкрьоба, Людмила.
    Розрізнення часових форм дієслів. Українська мова. 3-й клас [Текст] / Людмила Шкрьоба // Початкова освіта. - 2015. - Січ. (№ 2). - С. 42-45
Рубрики: Початкова освіта--Рідна мова
   Розробка уроків






    Шкрьоба, Людмила.
    Закріплення знань про часові форми дієслів. Українська мова. 3-й клас [Текст] / Людмила Шкрьоба // Початкова освіта. - 2015. - Січ. (№ 2). - С. 44-45
Рубрики: Початкова освіта--Рідна мова