Харитонова, Н. В. Сухомлинський в історії української педагогіки : інтегрований урок в 11-у кл. "Заповіти любові Світлоносця: читання серцем драматичної поеми І. Драча "Дума про Вчителя"" / Н. Харитонова> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 1. - С. 43-46 Рубрики: Українська література--Конспект уроку, 11 клас Анотація: Урок розроблений з метою формувати основні життєві компетентності (соціальну, пізнавальну, комунікативну); розвивати пам'ять, логічне мислення, спостережливість; показати роль В. Сухомлинського в історії української педагогіки, благородну працю Вчителя, наділеного скарбом любові до вихованців; стимулювати інтерес молоді до глибокого проникнення у творчість великого педагога й мислителя. Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 Дод.точки доступу: Сухомлинський, В. (1918-1970) \о нем\ Є примірники у відділах: (24.01.2012р. - Б.ц.) (вільний) |
Кукуста, Т. Історико-літературний аналіз життя українського народу : розробка уроку у формі учнівської конференції / Т. Кукуста, В. Негматов > // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 3. - С. 52-56 Рубрики: Українська література--Конспект уроку, 11 клас Анотація: Урок розроблений з метою проаналізувати літературні твори Л. Костенко "Берестечко", Т. Шевченка "Гайдамаки", Ю. Яновського "Вершники", О. Забужко "Музей покинутих секретів"; висвітлити історичні події, покладені в основу цих творів, учити дітей створювати презентації, удосконалювати й розвивати усне мовлення; виховувати почуття патріотизму й любові до рідної держави, почуття поваги до історичних постатей. Дод.точки доступу: Негматов , В. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Юр’єва, О. М. У сонцетворних звуках кларнетів. Життєвий і творчий шлях Павла Тичини. 11 клас [Текст] / О. М. Юр’єва> // Вивчаємо українську мову та літературу : наук.-метод. журн. - 2014. - № 25/26. - С. 36-41 Рубрики: Українська література--Конспект уроку, 11 клас Дод.точки доступу: Тичина, Павло Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Байло, В. І. Незгасимий перстень життя [Текст] : урок за збіркою Богдана-Ігоря Антонича "Три перстені" / В. І. Байло> // Вивчаємо українську мову та літературу : наук.-метод. журн. - 2014. - № 27. - С. 22-25 Рубрики: Українська література--Конспект уроку, 11 клас Дод.точки доступу: Антонич, Богдан-Ігор Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Підгайко, В. А. У полоні жовтого князя (за романом Василя Барки "Жовтий князь"). 11 клас [Текст] / В. А. Підгайко> // Вивчаємо українську мову та літературу : наук.-метод. журн. - 2014. - № 31/32. - С. 15-20 Рубрики: Українська література--Конспект уроку, 11 клас Дод.точки доступу: Барка, Василь Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Мамаєва, А. С. Безсполучникове складне речення. Розділові знаки, інтонація складного безсполучникового речення. 11 клас [Текст] / А. С. Мамаєва> // Вивчаємо українську мову та літературу : наук.-метод. журн. - 2014. - № 19/20/21. - С. 20-23 Рубрики: Українська література--Конспект уроку, 11 клас Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Романовська, А. І. О. Довженко. Проблеми народу та війни, історичної пам’яті в кіноповісті "Україна в огні" [Текст] : урок-фрейм. 11 клас / А. І. Романовська> // Вивчаємо українську мову та літературу : наук.-метод. журн. - 2014. - № 19/20/21. - С. 33-39 Рубрики: Українська література--Конспект уроку, 11 клас Дод.точки доступу: Довженко, Олександр Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Кривенко, Н. М. Культура України в період загострення кризи радянської системи (друга половина 60-х - перша половина 80-х років ХХ ст.) [Текст] : бінарний урок. 11 клас / Н. М. Кривенко, О. М. Салій> // Вивчаємо українську мову та літературу : наук.-метод. журн. - 2014. - № 19/20/21. - С. 40-43 Рубрики: Українська література--Конспект уроку, 11 клас Дод.точки доступу: Салій, О. М. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Чекалюк, В. С. Син подільської землі, співець її краси і слави [Текст] : проект присвячено 101-й річниці від дня народження М. П. Стельмаха. 11 клас / В. С. Чекалюк> // Вивчаємо українську мову та літературу : наук.-метод. журн. - 2014. - № 19/20/21. - С. 61-66 Рубрики: Українська література--Конспект уроку, 11 клас Дод.точки доступу: Стельмах, Михайло Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Кучеренко, В. В. "Ви розлетілись по планеті, мов журавлів стривожені ключі" [Текст] : урок за творчістю Наталі Лівицької-Холодної. 10 клас / В. В. Кучеренко> // Вивчаємо українську мову та літературу : наук.-метод. журн. - 2014. - № 22/23/24. - С. 45-49 Рубрики: Українська література--Конспект уроку, 11 клас Дод.точки доступу: Лівицька-Холодна, Наталя Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Бакута, О. М. Ліна Костенко. Творчий шлях. Особливості індивідуального стилю [Текст] : 11 клас / О. М. Бакута> // Вивчаємо українську мову та літературу : наук.-метод. журн. - 2014. - № 34/35/36. - С. 14-20 Рубрики: Українська література--Конспект уроку, 11 клас Дод.точки доступу: Костенко, Ліна Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Бойчук, Н. П. Іван Багряний "Тигролови". Зображення нескореності українського духу в образі Григорія Многогрішного [Текст] / Н. П. Бойчук> // Вивчаємо українську мову та літературу : наук.-метод. журн. - 2014. - № 34/35/36. - С. 25-33 Рубрики: Українська література--Конспект уроку, 11 клас Дод.точки доступу: Багряний, Іван Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Соджак, К. Війна як причина порушення гармонії у всесвіті : конспект інтегрованого уроку компаративного аналізу української та світової літератури в 11-му класі / К. Соджак, О. Паславська> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2015. - № 5. - С. 40-41 Рубрики: Українська література--Конспект уроку, 11 клас Світова література--Конспект уроку, 11 клас Анотація: Урок розроблений з метою проаналізувати проблематику вивчених творів ("Україна в огні", "Чума"), охарактеризувати персонажів. Формувати цілісну систему знань із теми, методологічну, полікультурну, комунікативну компетентності; розвивати навички аналізу, систематизації та узагальнення інформації; логічне та асоціативне мислення, зв’язне мовлення; сприяти формуванню вмінь критично оцінювати ситуацію; виховувати цінності миру, добра, гармонії. Дод.точки доступу: Паславська, О. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Гусак, Б. Несамовитий козак з великим серцем : конспект уроку літератури рідного краю в 11-у класі / Б. Гусак> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2015. - № 9/10. - С. 54-58 Рубрики: Українська література--Конспект уроку, 11 клас Кл.слова (ненормовані): література рідного краю Анотація: Конспект уроку розроблений з метою розкрити багатогранність творчої натури "українського батька російського футуризму" Давида Бурлюка через призму його світогляду, сформованого в національному українському річищі; познайомити учнів з поетичним доробком будетлянина в перекладі поета-земляка Олександра Вертіля; розвивати вміння аналізувати поетичні твори авангардистських напрямів; формувати естетичний смак, прищеплювати патріотичні почуття. Дод.точки доступу: Бурлюк, Давид (укр. художник-футурист, поет, теоретик мистецтва, літературний і художній критик, видавець ; 1882-1967) Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |