Харитонова, Н.
    В. Сухомлинський в історії української педагогіки : інтегрований урок в 11-у кл. "Заповіти любові Світлоносця: читання серцем драматичної поеми І. Драча "Дума про Вчителя"" / Н. Харитонова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 1. - С. 43-46
Рубрики: Українська література--Конспект уроку, 11 клас
Анотація: Урок розроблений з метою формувати основні життєві компетентності (соціальну, пізнавальну, комунікативну); розвивати пам'ять, логічне мислення, спостережливість; показати роль В. Сухомлинського в історії української педагогіки, благородну працю Вчителя, наділеного скарбом любові до вихованців; стимулювати інтерес молоді до глибокого проникнення у творчість великого педагога й мислителя.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1

Дод.точки доступу:
Сухомлинський, В. (1918-1970) \о нем\
Є примірники у відділах:
(24.01.2012р. - Б.ц.) (вільний)




    Кукуста, Т.
    Історико-літературний аналіз життя українського народу : розробка уроку у формі учнівської конференції / Т. Кукуста, В. Негматов // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 3. - С. 52-56
Рубрики: Українська література--Конспект уроку, 11 клас
Анотація: Урок розроблений з метою проаналізувати літературні твори Л. Костенко "Берестечко", Т. Шевченка "Гайдамаки", Ю. Яновського "Вершники", О. Забужко "Музей покинутих секретів"; висвітлити історичні події, покладені в основу цих творів, учити дітей створювати презентації, удосконалювати й розвивати усне мовлення; виховувати почуття патріотизму й любові до рідної держави, почуття поваги до історичних постатей.


Дод.точки доступу:
Негматов , В.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Юр’єва, О. М.
    У сонцетворних звуках кларнетів. Життєвий і творчий шлях Павла Тичини. 11 клас [Текст] / О. М. Юр’єва // Вивчаємо українську мову та літературу : наук.-метод. журн. - 2014. - № 25/26. - С. 36-41
Рубрики: Українська література--Конспект уроку, 11 клас


Дод.точки доступу:
Тичина, Павло
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Байло, В. І.
    Незгасимий перстень життя [Текст] : урок за збіркою Богдана-Ігоря Антонича "Три перстені" / В. І. Байло // Вивчаємо українську мову та літературу : наук.-метод. журн. - 2014. - № 27. - С. 22-25
Рубрики: Українська література--Конспект уроку, 11 клас


Дод.точки доступу:
Антонич, Богдан-Ігор
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Підгайко, В. А.
    У полоні жовтого князя (за романом Василя Барки "Жовтий князь"). 11 клас [Текст] / В. А. Підгайко // Вивчаємо українську мову та літературу : наук.-метод. журн. - 2014. - № 31/32. - С. 15-20
Рубрики: Українська література--Конспект уроку, 11 клас


Дод.точки доступу:
Барка, Василь
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Мамаєва, А. С.
    Безсполучникове складне речення. Розділові знаки, інтонація складного безсполучникового речення. 11 клас [Текст] / А. С. Мамаєва // Вивчаємо українську мову та літературу : наук.-метод. журн. - 2014. - № 19/20/21. - С. 20-23
Рубрики: Українська література--Конспект уроку, 11 клас

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Романовська, А. І.
    О. Довженко. Проблеми народу та війни, історичної пам’яті в кіноповісті "Україна в огні" [Текст] : урок-фрейм. 11 клас / А. І. Романовська // Вивчаємо українську мову та літературу : наук.-метод. журн. - 2014. - № 19/20/21. - С. 33-39
Рубрики: Українська література--Конспект уроку, 11 клас


Дод.точки доступу:
Довженко, Олександр
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Кривенко, Н. М.
    Культура України в період загострення кризи радянської системи (друга половина 60-х - перша половина 80-х років ХХ ст.) [Текст] : бінарний урок. 11 клас / Н. М. Кривенко, О. М. Салій // Вивчаємо українську мову та літературу : наук.-метод. журн. - 2014. - № 19/20/21. - С. 40-43
Рубрики: Українська література--Конспект уроку, 11 клас


Дод.точки доступу:
Салій, О. М.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Чекалюк, В. С.
    Син подільської землі, співець її краси і слави [Текст] : проект присвячено 101-й річниці від дня народження М. П. Стельмаха. 11 клас / В. С. Чекалюк // Вивчаємо українську мову та літературу : наук.-метод. журн. - 2014. - № 19/20/21. - С. 61-66
Рубрики: Українська література--Конспект уроку, 11 клас


Дод.точки доступу:
Стельмах, Михайло
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Кучеренко, В. В.
    "Ви розлетілись по планеті, мов журавлів стривожені ключі" [Текст] : урок за творчістю Наталі Лівицької-Холодної. 10 клас / В. В. Кучеренко // Вивчаємо українську мову та літературу : наук.-метод. журн. - 2014. - № 22/23/24. - С. 45-49
Рубрики: Українська література--Конспект уроку, 11 клас


Дод.точки доступу:
Лівицька-Холодна, Наталя
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Бакута, О. М.
    Ліна Костенко. Творчий шлях. Особливості індивідуального стилю [Текст] : 11 клас / О. М. Бакута // Вивчаємо українську мову та літературу : наук.-метод. журн. - 2014. - № 34/35/36. - С. 14-20
Рубрики: Українська література--Конспект уроку, 11 клас


Дод.точки доступу:
Костенко, Ліна
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Бойчук, Н. П.
    Іван Багряний "Тигролови". Зображення нескореності українського духу в образі Григорія Многогрішного [Текст] / Н. П. Бойчук // Вивчаємо українську мову та літературу : наук.-метод. журн. - 2014. - № 34/35/36. - С. 25-33
Рубрики: Українська література--Конспект уроку, 11 клас


Дод.точки доступу:
Багряний, Іван
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Соджак, К.
    Війна як причина порушення гармонії у всесвіті : конспект інтегрованого уроку компаративного аналізу української та світової літератури в 11-му класі / К. Соджак, О. Паславська // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2015. - № 5. - С. 40-41
Рубрики: Українська література--Конспект уроку, 11 клас
   Світова література--Конспект уроку, 11 клас

Анотація: Урок розроблений з метою проаналізувати проблематику вивчених творів ("Україна в огні", "Чума"), охарактеризувати персонажів. Формувати цілісну систему знань із теми, методологічну, полікультурну, комунікативну компетентності; розвивати навички аналізу, систематизації та узагальнення інформації; логічне та асоціативне мислення, зв’язне мовлення; сприяти формуванню вмінь критично оцінювати ситуацію; виховувати цінності миру, добра, гармонії.


Дод.точки доступу:
Паславська, О.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Гусак, Б.
    Несамовитий козак з великим серцем : конспект уроку літератури рідного краю в 11-у класі / Б. Гусак // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2015. - № 9/10. - С. 54-58
Рубрики: Українська література--Конспект уроку, 11 клас
Кл.слова (ненормовані):
література рідного краю
Анотація: Конспект уроку розроблений з метою розкрити багатогранність творчої натури "українського батька російського футуризму" Давида Бурлюка через призму його світогляду, сформованого в національному українському річищі; познайомити учнів з поетичним доробком будетлянина в перекладі поета-земляка Олександра Вертіля; розвивати вміння аналізувати поетичні твори авангардистських напрямів; формувати естетичний смак, прищеплювати патріотичні почуття.


Дод.точки доступу:
Бурлюк, Давид (укр. художник-футурист, поет, теоретик мистецтва, літературний і художній критик, видавець ; 1882-1967)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)