Волинський, В. Ліцензійні операційні системи MICROSOFT для персональних комп'ютерів [Текст] / В. Волинський, Т. Ханюк, Н. Чабан> // Українська мова і література в школі. - 2005. - № 2. - С. 61-63. Рубрики: Інформатика--Комп'ютерні техніка Кл.слова (ненормовані): ПК -- ліцензія -- корпорація MICROSOFT -- програма "Нове життя комп'ютера Анотація: Інформація про порядок та правила надання ліцензій корпорацією Майкрософт для ПК Дод.точки доступу: Ханюк, Т.; Чабан, Н. Є примірники у відділах: (12.05.2005р. (1 прим.) - Б.ц.) |
Волинський, В. Класифікація комп'ютерних програмно-педагогічних засобів навчання [Текст] / В. Волинський> // Фізика та астрономія в школі. - 2005. - № 4. - С. 42-46 Рубрики: Інформаційні технології Фізика--Уроки викладання Анотація: Сьогодні впровадження у процес навчання інформаційних технологій, зокрема побудованих на використанні новітніх комп'ютерних засобів, єактуальною проблемою, яка потребує суттєвого науково-теоретичного, експериментально-методичного обгрунтування та розробки єдиних сертифікованих вимог до їх створення |
Волинський, В. Ліцензійні операційні системи Microsoft для персональних комп'ютерів [Текст] / В. Волинський> // Фізика та астрономія в школі. - 2005. - № 4. - С. 51-52 Рубрики: Інформаційні технології--Операційні системи Microsoft Анотація: ...Часто ПК передаються в дарунок без встановленої ОС або без документації, яка підтверджує, що встановлена система є "легальною". Відсутність необхідної документації та носіїв з ліцензійною ОС ускладнює керування ПК. Для розв'язування цієї проблеми корпорація Microsoft створила й активно запроваджує програму "Нове життя комп'ютера"...Подано умови і, а також заявка на участь у програмі |
Волинський, В. Ліцензійні операційні системи Microsoft для персональних комп'ютерів [Текст] / В. Волинський> // ГеографІя та основи економіки в школі. - 2005. - № 6. - С. 52-53. Рубрики: Обчислювальна техніка--Інформатика. INTERNET--Вивчення і викладання--Класно-урочна система Кл.слова (ненормовані): програма, комп'ютер Дескриптори: Техніка, технічні науки Анотація: Про нову програму "Нове життя комп'ютера", створеною корпорацією MICROSOFT Є примірники у відділах: (14.11.2005р. Інв.6198 (1 прим.) - Б.ц.) |
Волинський, В. Дидактичні призначення і характеристики комп'ютерних електронних навчальних посібників і підручників [Текст] : комп'ютерні засоби навчання / В. Волинський> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2006. - № 7. - С. 31-34. - Бібліогр.: 5 назви Рубрики: Електронні видання--Підручники Технічні засоби навчання Анотація: Що таке електронні навчальні посібники, електронні підручники; які їх дидактичні характеристики, інформаційні функції та призначення. |
В67 Волинський, В. Дидактичні призначення і характеристики комп'ютерних електронних навчальних посібників і підручників [Текст] / В. Волинський> // Українська мова і література в школі. - 2006. - № 4. - С. 55-59. . - Бібліогр.: 5 назв Рубрики: Інформатика--Учбові підручники та посібники Кл.слова (ненормовані): електронні навчальні підручники -- електронні підручники -- інформація Дескриптори: ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНІ НАУКИ -- ІНФОРМАТИКА -- ПРОГРАМИ Анотація: Електронні програмні засоби навчального призначення дають змогу самостійно або за допомогою вчителя, викладача, методиста отримати потрібну інформацію про явища і процеси, що вивчаються Є примірники у відділах: (08.08.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Волинський, В. П. Конструювання і змістове наповнення електронних підручників пізнавальним і операційно-діяльнісним матеріалом / В. П. Волинський, О. С. Красовський, О. В. Чорноус, Т. В. Якушина> // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 2. - С. 44-49. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Інформатика--Комп’ютерні технології, засоби Анотація: У статті описано методика і технологій конструювання електронного підручника, наповнення навчально-пізнавальною і операційно-діяльністною інформацією. Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 Дод.точки доступу: Красовський, О. С.; Чорноус, О. В.; Якушина, Т. В. Є примірники у відділах: (27.04.2011р. - Б.ц.) (вільний) |
Волинський, В. П. Проектування і створення аудіовізуальних електронних засобів (проблеми, завдання, шляхи розв'язання) [Текст] / В. П. Волинський, О. С. Красовський, О. В. Чорноус, Т. В. Якушина> // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 1. - С. 79-86. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Освіта--Аудіовізуальні електронні засоби Анотація: Проектування та створення АВЕЗ і практичне забезпечення ними шкіл, учнів- це складна проблема як з теоретичного, науково-педагогічного та організаційного боку її розв'язання, тому потребує державної комплексної галузевої програми. Дод.точки доступу: Красовський, О.С.; Чорноус, О.В.; Якушина, Т.В. |
Волинський, В. П. Методологічні основи визначення педагогічних можливостей і технології проектування й створення аудіовізуальних електронних засобів [Текст] / В. П. Волинський, О. С. Красовський, О. В. Чорноус, Т. В. Якушина> // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 2. - С. 90-97 Рубрики: Засоби навчання--Аудіовізуальні Анотація: Проаналізовано наукові пошуки й перспективи в галузі проектування і створення аудіовізуальних електронних засобів. Наголошено на важливості визначення методологічних основ з'ясування педагогічних можливостей. Дод.точки доступу: Красовський, О.С.; Чорноус, О.В.; Якушина, Т.В. |
Волинський, В. П. Конструювання і змістове наповнення електронних підручників навчально-пізнавальною і операційно-діяльнісною інформацією [Текст] / В. П. Волинський, О. С. Красовський, О. В. Чорноус, Т. В. Якушина> // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 3. - С. 60-75 Рубрики: Підручники--Електронні--Наповнення Анотація: Описано методику і технологію конструювання електронного підручника, наповнення навчально-пізнавальною і операційно-діяльнісною інформацією. Дод.точки доступу: Красовський, О.С.; Чорноус, О.В.; Якушина, Т.В. |
Волинський, В. П. Визначення змістових ознак поняття "аудіовізуальні електронні засоби навчання" [Текст] / В. П. Волинський, О. С. Красовський, О. В. Чорноус, Т. В. Якушина> // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 4. - С. 97-106. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Засоби навчання--Аудіовізуальні Анотація: На основі аналізу інформаційних і техніко-комунікативних можливостей аудіовізуальних електронних засобів у подачі навчального матеріалу та організації діяльності учнів визначено перелік змістових ознак, які потрібно враховувати у формулюванні поняття "аудіовізуальні електронні засоби навчання". Дод.точки доступу: Красовський, О.С.; Чорноус, О.В.; Якушина, Т.В. |
Гуржій, А. М. Дослідження ефективності використання динамічних аудіовізуальних електронних засобів [Текст] / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова> // Педагогіка і психологія. - 2013. - № 1. - С. 82-87. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Засоби навчання--Мультимедійні Анотація: Подано результати проведених експериментально-емпіричних досліджень про змістове наповнення, структуризацію навчального матеріалу динамічних аудіовізуальних електронних засобів та технологію їх використання для повнішої реалізації наочності навчання, його інтенсифікації та раціоналізації. Дод.точки доступу: Волинський, В.П.; Ткачова, Л.П. |
Гуржій, А. М. Технологія створення аудіовізуальних електронних засобів [Текст] / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова> // Педагогіка і психологія. - 2013. - № 2. - С. 66-72. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Аудіовізуальні електронні засоби Анотація: Визначено змістові ознаки організаційних, педагогічних вимог, які потрібно реалізувати в процесі створення аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання, а також технологію практичної реалізації вимог. Дод.точки доступу: Волинський, В.П.; Ткачова, Л.П. |
Гуржій, А. М. Дизайн-проектування статичних аудіовізуальних електронних засобів умовнографічної наочності [Текст] / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова> // Педагогіка і психологія. - 2013. - № 3. - С. 24-31. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Засоби навчання--Статистичні аудіовізуальні електронні засоби умовної наочності Анотація: Описано технологію дизайн-проектування статистичних аудіовізуальних електронних засобів умовнографічної наочності як автономних мультимедійних засобів навчання. Подано рекомендації їх змістового наповнення й структуризації. Дод.точки доступу: Волинський, В.П.; Ткачова, Л.П. |
Гуржій, А. М. Створення електронних підручників: проблеми і завдання [Текст] / А. М. Гуржій, О. М. Топузов, В. П. Волинський> // Педагогіка і психологія. - 2014. - № 2. - С. 52-57. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Підручники--Електронні--Проблеми і завдання Анотація: Виписано змістові ознаки проблем і завдань створення електронних підручників. Визначено систему заходів, які потрібно практично реалізувати для розроблення, створення й забезпечення закладів освіти нормативними та якісними електронними підручниками. Дод.точки доступу: Топузов, О.М.; Волинський, В.П. |
Гуржій, А. М. Елетронні підручники, аудіовізуальні електронні засоби і охорона здоров’я учнів [Текст] / А. М. Гуржій> // Педагогіка і психологія. - 2014. - № 1. - С. 44-50. - Бібліогр.: 12 назв. Рубрики: Аудіовізуальні електронні засоби--Здоров'я учнів Анотація: На основі аналізу результатів дослідження визначено вплив аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання із використанням комп’ютерної техніки на здоров’я учнів. Наведено рекомендації з оптимізації динаміки розумової працездатності учнів. Дод.точки доступу: Топузов, В. П.; Волинський, В. П.; Дідковський, І. В. |
Гуржій, А. М. Концептуальні основи побудови моделі технології і методики застосування аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання [Текст] / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, О. В. Чорноус, О. С. Красовський> // Педагогіка і психологія. - 2015. - № 2. - С. 18-26. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Засоби навчання--Аудіовізуальні--Електронні Анотація: Виписано змістові ознаки і актуальність проблеми побудови моделі технології та методики застосування аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання та визначено концептуальні основи її вирішення. Дод.точки доступу: Волинський, В. П.; Чорноус, О. В.; Красовський, О. С. |
Гуржій, А. М. Модель технології і методики застосування аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання [Текст] / А. М. Гуржій> // Педагогіка і психологія. - 2015. - № 3. - С. 29-36. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Засоби навчання--Мультимедійні Анотація: У статті виписано зміст та актуальність проблеми побудови технології і методики застосування аудіовізуальних електронних засобів. На основі аналізу завдань освіти, теорії і практики процесу навчання встановлено, що для отримання позитивно прогнозованого результату застосування аудіовізуальних електронних засобів їх потрібно використовувати як автономні мультимедійні засоби навчання. При цьому модель технології і методики їх застосування має передбачати поетапне виконання таких навчальних дій у формі пізнавальних впливів на учнів: мотивація навчальної діяльності учнів; організація (керівництво) діяльністю учнів; котроль якості отриманих результатів; раціоналізація діяльності учнів; повторення і систематизація знань; реалізація в комплексі пізнавально-репродуктивних, наслідувальних, пошуково-творчих видів діяльності. Дод.точки доступу: Волинський, В. П.; Чорноус, О. В.; Красовський, О. С.; Ткачова, Л. П. |
Гуржій, А. М. Дидактичне призначення і роль аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання [Текст] / А. М. Гуржій, В. П. Волинський [и др.]> // Педагогіка і психологія. - 2015. - № 4. - С. 54-60. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Засоби навчання--Аудіовізуальні--Електронні Анотація: На основі аналізу теорії і практики використання аудіовізуальних електронних засобів та результатів експериментальних досліджень визначено зміст і актуальність проблеми визначення їх інформаційно-педагогічних можливостей, зокрема дидактичної ролі і призначення. Дод.точки доступу: Волинський, В. П.; Чорноус, О. В.; Красовський, О. С.; Топузов, М. О. |