Десятов Д.
    Чому такою різною буває оцінка діяльності історичної особи?: [Текст] : ( Дискусія -дослідження на прикладі вивчення теми " Україна в подіях Північної війни. Повстання гетьмана Івана Мазепи." / Десятов Д. // Історія в школі . - 2006. - № 10. - С. 29 -33.
Рубрики: Методика викладання історії в школі -- Північна війна і Україна--Постать Івана Мазепи--Урок - дискусія., !700- 1721.
Анотація: Мета уроку : навчити учнів осмислювати і розуміти історію, роль певних осіб в історії. В конкретному випадку на прикладі такої неоднозначної непересічної постаті, як гетьман Іван Мазепа.





    Десятов Д.
    Микита Хрущов як головний персонаж політичних анекдотів свого часу [Текст] / Десятов Д. // Історія в школі . - 2007. - №4. - С. 12- 16.
Рубрики: Усна народна творчість--Історичі анекдоти .Політичний анекдот.--Хрущов М.
Анотація: Про виникнення історичних анекдотів в радянські часи І про популярного персонажа М. Хрущова , керівника Радянського СОюзу.


Дод.точки доступу:
Хрущов, М. \про нього\




    Десятов Д.
    Використання комп'ютерних технологій при організації роботи учнів зі статистичними матеріалами [Текст] / Десятов Д. // Історія в школі . - 2007. - №9. - С. 37-41. - Бібліогр. : 15 назв.
Рубрики: Методика викладання в школі --Історія--Засоби навчання--Комп'ютер--Статистичні дані
Анотація: Використання практичних можливостей комп'ютера як засобу навчання при роботі над статистичними даними.





    Десятов Д.
    Організація саиооцінювальної діяльності учнів на уроках історії [Текст] / Десятов Д. // Історія в школі . - 2007. - № 11-12. - С. 17-22. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Методика викладання в школі --Історія --Форми оцінювання знань учнів --Самооцінювання
Анотація: Висвітлена авторська позиція практикуючого вчителя з даного питання.