Дубова, А. В.
    Інтенсифікація контролюючої та діагностико-коригуючої функцій навчання [Текст] / А. В. Дубова // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2010. - № 30. - С. 2-6. - Бібліогр.: с. 5
Рубрики: Навчання--Функції--Контроль знань
Анотація: Як доводять сучасні дослідження, удосконалення контролюючої та діагностико-коригувальної функцій оцінювання пов`язане, у першу чергу, з підвищенням їх ефективності, яка, безумовно, залежить від інтенсифікації навчального процесу та його складових. Традиційні форми контролю знань мають цілу низку недоліків, які добре відомі. До них належать, наприклад, епізодичність, несистематичність перевірок, суб`єктивність оцінювання, неповне охоплення контролем групи учнів під час усного опитування.





    Дубова, А. В.
    Земний уклін щирої шанувальниці [Текст] / А. В. Дубова // Вивчаємо українську мову та літературу . - 2010. - № 33. - С. 32.
Рубрики: Письменники українські--Персоналії--Нестайко В.З.
Анотація: В статті йде мова про улюблену книжку багатьох дітей - повість "Тореадори з Васюківки". В ній діти знаходили довгоочікувану відповідь на те, що хвилює підлітків у цьому складному віці, що виходить на перший план, а що залишається непоміченим, чого прагне їхня душа, чому виникають конфлікти між ровесниками та як їх можна уникнути.


Дод.точки доступу:
Нестайко, Всеволод Зіновийович (укр. письм. Працював у редакціях журн. «Дніпро», «Барвінок», вид-вах «Молодь», «Веселка». Пише повісті, оповідання, казки для дітей. ; 30.01.1930 р.) \про твори\




    Дубова, А. В.
    Формування комунікативної компетентності в умовах українсько - російського білінгвізму [Текст] / А. В. Дубова // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2011. - № 22-24. - С. 5-7. - Бібліогр. наприкінці ст.
Рубрики: Освіта--Мовознавство--Білінгвізм--Україна
Анотація: Через постійні й тісні контакти посилюється інтенсивність взаємного впливу української та російської мов під час їх вивчення на уроках.





    Дубова, А. В.
    Узагальнення і систематизація знань з теми "Лексикологія. Фразеологія" [Текст] : спар. урок. 10 кл. / А. В. Дубова // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2011. - № 31. - С. 26-31.
Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Лексикологія--Фразеологія
Анотація: План-конспект уроку, мета якого узагальнити та систематизувати знання учнів про слово, склад лексики, групи слів за значенням, лексикографію, фразеологізми.





    Дубова, А.
    Педагогіка народознавства / А. Дубова, О. Листопадова, Г. Дикарєва // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 10. - С. 20-23
Рубрики: Педагогіка--Персоналії, ХІХ - ХХ ст.
   Педагогіка--Народна

Кл.слова (ненормовані):
національне виховання -- українська народна педагогіка -- етнопедагогіка
Анотація: В статті розглянуто педагогічні ідеї І. Огієнка, Г. Сковороди, О. Духновича, К. Ушинського та сучасні концепції національного виховання.


Дод.точки доступу:
Листопадова, О.; Дикарєва, Г.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Дубова, А.
    Особливості підліткового віку : інтерактивні батьківські збори / А. Дубова, Н. Косяк // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 6. - С. 84-85
Рубрики: Батьківські збори
   Психологія--Вікова--Підлітковий вік

   Соціальна педагогіка--Тренінги, заняття

Кл.слова (ненормовані):
підлітковий вік
Анотація: Збори розроблені з метою поповнити багаж знань батьків про особливості становлення особистості в підлітковому віці; розширити психолого-педагогічний світогляд батьків у питаннях позитивного досвіду виховання підлітків; формувати емоційно-позитивне ставлення до дітей, сприяти формуванню правильних підходів у сімейному спілкуванні на рівні "батьки - діти".


Дод.точки доступу:
Косяк, Н.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)