Дятленко, Т. І. Роль уроків літератури рідного краю у формуванні етнокультурної компетенції учнів [Текст] / Т. І. Дятленко> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2010. - № 5. - С. 13-17. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Уроки--Українська література Літературне краєзнавство--Глухів, місто (См) Анотація: У статті автор хоче показати, як урок літератури рідного краю зробити цікавим для учнів, пробудити інтерес і їхню активність, бажання вивчати культурно-мистецькі надбання регіону. Автор пропонує план-конспект уроку за темою "Моє місто на карті майбутнього України". Мета: поглибити знання учнів про культурно-мистецькі, історичні скарби Глухова Є примірники у відділах: (12.07.2010р. - Б.ц.) (вільний) |
Дятленко, Т. І. Глухів... Його минуле й теперішнє на сторінках творів місцевих літераторів [Текст] / Т. І. Дятленко> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2010. - № 5. - С. 28-32 Рубрики: Уроки--Українська література Літературне краєзнавство--Глухів, місто (См) Анотація: План-конспект уроку. Тема: відображення історичної долі Глухова у творчості місцевих письменників Є примірники у відділах: (12.07.2010р. - Б.ц.) (вільний) |
Дятленко, Т. І. Майстер-клас як ефективна форма підвищення педагогічної майстерності вчителя / Т. І. Дятленко> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. - № 4. - С. 10-12. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Вчителі--Підвищення кваліфікації--Україна Кл.слова (ненормовані): Педагогічна майстерність Анотація: У статті подано визначення майстер-класу як однієї з ефективних форм обміну педагогічним досвідом, розкрито характерні ознаки, структуру й алгоритм підготовки й проведення майстер-класу з методики вивчення української літератури. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Дятленко, Т. І. Принцип неперервності літературної освіти у методичній спадщині професора Н. Й. Волошиної [Текст] / Т. І. Дятленко> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. - N 5(травень). - С. 8-10. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Педагоги українські--Персоналії, 20 ст. Філологічна освіта--Педагогічні концепції--Україна Кл.слова (ненормовані): Неперервність освіти -- Літературна освіта Анотація: У статті розглядаються різні підходи до визначення поняття "неперервна освіта" вітчизняними й зарубіжними вченими. Простежується неперервність у літературній освіті. З цією метою аналізуються окремі роботи відомого вітчизняного методиста, доктора педагогічних наук, професора Н. Й. Волошиної. Дод.точки доступу: Волошина, Ніла Йосипівна (д-р пед. наук, професор, чл.-кор. АПН України ; 1940-2010) \про неї\ |