Нечай, С. Адаптація дітей-сиріт до нових умов життя [Текст] / С.Нечай> // Дошкільне виховання. - 2001. - № 6. - С. 18-19 Рубрики: Дитячі будинки--Дошкільне виховання--Методика фізичного виховання |
Н59 Нечай, С. Музика розвиває... інтелект [Текст] / С. Нечай> // Дошкільне виховання. - 2007. - № 11. - С. 24-27. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Естетичне--Музичне Кл.слова (ненормовані): Музичний слух -- Ксилофон Анотація: Про розвиток дитини засобами музики. Пропонуються різні види сприймання музики на слух. Є примірники у відділах: (14.11.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Нечай, С. Вводимо дитину у світ звуків [Текст] / С. Нечай> // Дошкільне виховання. - 2009. - № 6. - С. 22-26. - Бібліогр.: 4 назви Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Естетичне--Музичне Кл.слова (ненормовані): Звук -- Звуко-дидактична гра Анотація: В статті йдеться про аудіальний розвиток дітей, музичне виховання. Пропонуються розробки звуко-дидактичних ігор для дітей. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Нечай, С. Музика для інтелекту [Текст] / С. Нечай> // Дошкільне виховання. - 2010. - № 4 . - С. 4-8. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Естетичне--Музичне Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять--Інтегровані заняття Кл.слова (ненормовані): Музика і математика -- Малювання і письмо -- Музика і малювання Анотація: Про роль музики в житті дитини та методики її інтегрування в освітній процес. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Нечай, С. Культуровідповідність музики як засобу пізнання людиною навколишнього світу [Текст] / С. Нечай> // Вища школа. - 2010. - № 3/4. - С. 105-114. - Бібліогр.: 13 назв. Рубрики: Вища освіта--Виховання Виховання--Естетичне виховання Кл.слова (ненормовані): музика -- ритм музики -- темп музики -- інтонація -- динаміка -- музичний ефір Анотація: Музика розглядається у світлі сучасних концепцій картини світу як феномен, який дає змогу людині розширити горизонти її індивідуального предметного світу і світу в цілому. Піднімається питання про розробку принципово нових підходів до використання музики у професійно-педагогічній діяльності педагога. |
Нечай, С. Музика зміцнює здоров'я [Текст] / С. Нечай> // Дошкільне виховання. - 2010. - № 6. - С. 13-17. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Валеологічне Кл.слова (ненормовані): Артпедагогіка -- Медитація -- Вокалотерапія -- Інтегровані заняття Анотація: Про можливості використання музики для підтримки та покращення здоров'я дошкільнят. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Нечай, С. Музичні фантазери : методичні рекомендації з розвитку креативності для вихователів і музкерівників [Текст] / С. Нечай> // Дошкільне виховання. - 2010. - № 11. - С. 10-12 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Естетичне--Музичне Кл.слова (ненормовані): Імпровізація Анотація: Подано методичні рекомендації з розвитку дитячої творчості засобами музики для вихователів і музкерівників. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Нечай, С. Музичні фантазери : методичні рекомендації з розвитку креативності для вихователів і музкерівників [Текст] / С. Нечай> // Дошкільне виховання. - 2010. - № 11. - С. 10-12 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Естетичне--Музичне Кл.слова (ненормовані): Імпровізація Анотація: Подано методичні рекомендації з розвитку дитячої творчості засобами музики для вихователів і музкерівників. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Нечай, С. Дитина і звуки світу : аудіальний розвиток дітей як напрямок діяльності вихователя [Текст] / Світлана Нечай> // Дошкільне виховання. - 2011. - № 7. - С. 16-20. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Музичне Кл.слова (ненормовані): звук -- аудіальний ровиток -- звуковисотний слух Анотація: В статті розповідається про необхідність і прийоми цілеспрямованої роботи з виховання музичного слуху у дошкільнят. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Нечай, С.П.. О готовности будущих воспитателей к аудиальному развитию дошкольников [Text] / С.П. Нечай> // Revistă de ştiinţe socioumane. - 2014. - № 2. - С. 96-106. - Бібліогр. в кінці розд. Рубрики: Молдова--Будущих воспитателей--Наукові комунікації |