Токмань, Г. Діалогізм та проблемність як принципи сучасного прочитання української літератури в школі [Текст] / Г.Токмань> // Дивослово. - 2001. - № 3. - С. 55-58 Рубрики: Українська література--Методика викладання |
Токмань, Г. Цей багатобарвний мистецький світ [Текст] / Г.Токмань> // Дивослово. - 2001. - № 4. - С. 56-59 Рубрики: Українська література--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): Літературні напрями |
Токмань, Г. Цей багатобарвний мистецький світ [Текст] : [Стаття друга] / Г.Токмань> // Дивослово. - 2001. - № 6. - С. 41-45 Рубрики: Українська література--Натуралізм Кл.слова (ненормовані): Модернізм -- Новоромантизм -- Символізм -- Авангардизм -- Футуризм -- Експресіонізм -- Сюрреалізм -- Постмодернізм |
Токмань, Г. Шкільний аналіз художнього твору [Текст] / Г.Токмань> // Дивослово. - 2001. - № 10. - С. 22-26 Рубрики: Українська література--Методика викладання |
Токмань, Г. Система завдань з літератури для учнів шкіл, гімназій, ліцеїв [Текст] / Г.Токмань> // Дивослово. - 2001. - № 11. - С. 56-59 Рубрики: Українська література--Методика викладання |
Токмань, Г. Вивчення епосу в школі [Текст] : структура аналізу, прийоми роботи, екзистенційні особливості інтерпретаціі / Г.Токмань> // Дивослово. - 2002. - № 9. - С. 15-18 Рубрики: Епос--Методика викладання |
Токмань, Г. Сучасні навчальні технології та методи викладання української літератури [Текст] / Г.Токмань> // Дивослово. - 2002. - № 10. - С. 39-45 Рубрики: Українська література--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): ІННОВАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНІ |
Токмань, Г. Сучасні навчальні технології та методи викладання літератури [Текст] : інноваційні технології: модульно-розвивальна система навчання / Г.Токмань> // Дивослово. - 2002. - № 11. - С. 59-62 Рубрики: Українська література--Модульно-розвивальна система навчання Кл.слова (ненормовані): ІННОВАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНІ -- Модулі навчально-предметні |
Токмань, Г. Лірична філософія Габріеля Марселя [Текст] / Г.Токмань> // Слово і час. - 2002. - № 7. - С. 44-52 Рубрики: Французька література, ХХ ст.--Марсель Г.--Творчість Дод.точки доступу: Марсель, Г. \про нього\ |
Токмань, Г. Цілісність сприйняття ліричного твору. Текстуальний аналіз. Методика вивчення віршування [Текст] / Г.Токмань> // Дивослово. - 2003. - № 1. - С. 46-50 Рубрики: Українська література--Методика викладання--Ліричний твір--Аналіз Дод.точки доступу: Стус, В. про нього; Симоненко, В. \про нього\ |
Токмань, Г. Літературні напрями в розвитку українського письменства [Текст] : тести для шкіл і класів гуманітарного профілю / Г. Токмань> // Дивослово. - 2003. - № 3. - С. 48-53 Рубрики: Літературознавство--Тести |
Токмань, Г. Вікова психологія як наукове джерело методики викладання літератури [Текст] / Г. Токмань> // Дивослово. - 2003. - № 6. - С. 23-29 Рубрики: Українська література--Методика викладання |
Токмань, Г. Специфіка, структура, типологія уроків літератури [Текст] : узагальнення індивідульної творчості вчителя / Г. Токмань> // Дивослово. - 2003. - № 10. - С. 38-40. - Бібліографія: 11 назв Рубрики: Вчитель--Професійна творчість |
Токмань, Г. Методи викладання літератури в їхній особистісній спрямованості на учня [Текст] / Г. Токмань> // Дивослово. - 2004. - № 2. - С. 43-48. - Бібліографія: 9 назв Рубрики: Українська література--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВНЕ НАВЧАННЯ |
Токмань, Г. Екзистенційно-діалогічні особливості вивчення біографії та стилю письменника [Текст] / Г. Токмань> // Дивослово. - 2004. - № 5. - С. 6-9. - Бібліографія: 5 назв Рубрики: Українська література--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): Особистість письменника |
Токмань, Г. Філософізація методики викладання літератури та критерії оцінювання знань старшокласників [Текст] / Г. Токмань> // Дивослово. - 2004. - № 7. - С. 2-7. - Бібліографія: 17 назв Рубрики: Українська література--Методика викладання |
Токмань, Г. Самостійна робота студентів з методики викладання української літератури в школі [Текст] : запитання, завдання / Г. Токмань> // Дивослово. - 2007. - № 2. - С. 35-40 Рубрики: Методика викладання укр. мови--САМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТА Анотація: В статті подано два розділи з запитаннями і завданнями із самостійної роботи студентів з методики викладання укр. літератури. |
Т51 Токмань, Г. Якщо мій досвід знадобиться...: 15. З урахуванням специфіки лірики як літературного роду [Текст] / Г. Токмань> // Урок української. - 2007. - №1. - С. 31-34. - Библиогр. в конце ст.: 4 назв. Рубрики: Українська література--Методика викладання Літературознавство--Аналіз твору--Лірика |
Т51 Токмань, Г. Якщо мій досвід знадобиться...: 16. Методика вивчення віршування [Текст] / Г. Токмань> // Урок української. - 2007. - №2-3. - С. 37-38. - Библиогр. в конце ст.: 3 назв. Рубрики: Література--Методика викладання Анотація: Метрика й строфіка вірша, сприйняття учнями римування: приклади завдань. |
Т51 Токмань, Г. Якщо мій досвід знадобиться...: 17. Особливості вивчення драматургійних творів [Текст] / Г. Токмань> // Урок української. - 2007. - №4. - С. 42-44. - Библиогр. в конце ст.: 4 назв. Рубрики: Література--Методика викладання Літературознавство--Аналіз твору--Драма |