Хом'як, І. Взаємодія літературної мови і діалектів [Текст] / І. Хом'як> // Дивослово. - 2000. - № 10. - С. 12-14 Рубрики: Українська мова Мовознавство--Діалектологія |
Хом'як, І. У пошуках таїни слова [Текст] / І. Хом'як> // Дивослово. - 2003. - № 5. - С. 65-67 Рубрики: Вчителі України--Мізюк І.Л.--Педагогічна майстерність Дод.точки доступу: Мізюк, І.Л. \про неї\ |
Хом'як, І. В. Особливості територіальної диференціації екотопів лісових формацій Словечансько-Овруцького кряжа [Текст] / І.В. Хом'як> // Український ботанічний журнал. - 2006. - Т. 63, № 2. - С. 235-242. - Бібліогр.: 9 назв. Рубрики: Екосистеми--Лісова смуга--Словечансько-Овруцький кряж Кл.слова (ненормовані): Угруповання |
Хом'як, І. М. Рецензії та відгуки [Текст] : методика формування мовної особистості / І.М. Хом'як> // Українська мова і література в школі. - 2006. - № 6. - С. 32-35. . - Бібліогр. 3 назв. Рубрики: Українська мова--Методика Кл.слова (ненормовані): Мовлення -- Інтерактивне навчання -- Нові технології Дескриптори: ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ. ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА,МОВОЗНАВСТВО Анотація: Рецензія на книгу "Методика навчання українскої мови в середніх освітніх закладах (К: Ленвіт,2005 р.) Є примірники у відділах: (09.11.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Хом'як, І. М. Методика формування мовної особистості [Текст] : рецензия / І.М. Хом'як> // Українська мова і література в школі. - 2006. - № 6. - С. 70-72. Рец. на методика навчання української мови в середніх освітніх закладах / Бакум З.П., Барахтяна М.М., Гайдаєнко І.В. та ін. - - Київ: Ленвіт, 2005 р. Рубрики: Українська мова--Методика--Підручники і навчальні посібники Кл.слова (ненормовані): мовлення -- інтерактивне навчання -- нові технології Дескриптори: ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ. ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА -- УКРАЇНСЬКА МОВА -- МЕТОДИКА УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ Є примірники у відділах: (24.11.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Дідух, Я. П. Оцінка енергетичного потенціалу екотопів залежно від ступення їх гемеробії (на прикладі Словечансько-Овруцького Кряжу) [Текст] / Я.П. Дідух> // Український ботанічний журнал. - 2007. - Т. 64, № 1. - С. 62-77. - Бібліогр.: 25 назв. Рубрики: Екосистеми--Енергетичний потенціал--Дослідження Дод.точки доступу: Хом'як, І.В. |
У 454 Хом'як, І. В. Територіальний розподіл лісових екосистем Словечансько-Овруцького кряжу [Текст] / І. В. Хом'як> // Український фітоценологічний збірник. - К. : Фітосоціоцентр, 2005. - Серія С. Фітоекологія, Вип. 23. - С. 91-106. - Бібліогр.: с. 106
Біорізноманіття--Дослідження--Екосистеми Є примірники у відділах: 1 Інв.В 70777 - Б.ц. (вільний) |
Хом'як, І. Формуємо грамотну особистість [Текст] : рецензия / І. Хом'як> // Дивослово. - 2010. - № 3 . - С. 60 Рец. на Омельчук, С.А. Практикум з правопису української мови: система дослідницьких вправ : навчальний посібник / С.А. Омельчук. - К. : Грамота, 2009. - 224 с. Рубрики: Рецензії на книги з української мови Є примірники у відділах: (28.03.2010р. - Б.ц.) (вільний) |
Хом'як, І. В. Нова знахідка Cypripedium calceolus l. (Orchidaceae) на Житомирському Поліссі [Текст] / І. В. Хом'як, Я. П. Дідух> // Український ботанічний журнал. - 2009. - Т. 66, № 6. - С. 820-823. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Систематика рослин--Житомирське Полісся Дод.точки доступу: Дідух, Я. П. |
Хом'як, І. Відповідність вимогам часу [Текст] : рецензия / І. Хом'як, З. Олексійчук> // Дивослово. - 2010. - № 7 . - С. 21-22 Рец. на Українська мова : підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням українською мовою / / М.І. Пентилюк, І.В. Гайдаєнко, А.І. Ляшкевич, С.А. Омельчук. - К. : Освіта, 2009. - 336 с. Рубрики: Рецензії на книги з української мови Дод.точки доступу: Олексійчук, З. Є примірники у відділах: (28.07.2010р. - Б.ц.) (вільний) |
Хом'як, І. Типологія уроків у лінгводидактичній спадщині О. М. Біляєва [Текст] / І. Хом'як> // Українська мова і література в школі. - 2010. - № 4. - С. 2-5. - Бібліогр.: 4 назв. Рубрики: Українська мова--Методика--Типи уроків Українська мова--Персоналії--Біляєв О. М. Кл.слова (ненормовані): Сучасний урок -- структура занять -- уроки нового типу Анотація: У статті проаналізовано внесок О. М. Біляєва в розробку проблеми типології уроків української мови, охарактеризовано специфіку аспектних уроків та занять із розвитку мовлення, ефективність уроку рідної мови, що визначається правильністю вибору його типу й адекватної йому структури. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Хом'як, І. Актуальні проблеми писемного мовлення [] / І. Хом'як, О. Луценко> // Дивослово. - 2010. - № 12. - С. 33-36 Рубрики: Писемне мовлення--Проблеми Дод.точки доступу: Луценко, О. Є примірники у відділах: (30.12.2010р. - Б.ц.) (вільний) |
Д 843 Дурняк, Б. В. Сировина та продукція видавничо-полінрафічної галузі України як об'єкт зовнішньої торгівлі [Текст] / Б. В. Дурняк, А. М. Штангрет, І. М. Хом'як> // Поліграфія і видавнича справа: наук.-техн. зб. - 2010. - № 1 (51). - С. 43-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Дод.точки доступу: Штангрет, А. М.; Хом'як, І. М. |
Столяр, З. Путівник на шляху професійного становлення й удосконалення : рецензія [Текст] / Зоя Столяр> // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 7. - С. 63-64. Рец. на.: Хом'як І. М. Зв'язок у вивчені орфографії зі структурними рівнями української мови : навчально-методичний посібник.- / І. М Хом'як. - Острог: "Острозька академія", 2011.-124 с. Рубрики: Українська мова--Орфографія Кл.слова (ненормовані): орфографічні поняття -- орфографічні уміння і навички Анотація: У статті подана рецензія на навчально-методичний посібник "Зв'язок у вивченні орфографії зі структурними рівнями української мови ", автор якого- доктор педагогічних наук, професор, академік АН ВШ України Іван Миколайович Хом'як. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Хом'як, І. М. Загальні відомості про мову в освітньому просторі [Текст] / І. М. Хом'як> // Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки. - 2011. - № 2: Філологічні науки, ч. 2 : Мовознавство. - С. 9-12. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Українська мова--Історія мови--Гіпотези походження Педагогіка--Загальноосвітня школа--Мовна освіта |
Глущук, Андрій. Посібник, що навчає грамотності / А. Глущук> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах) : науково-методичний журнал. - 2012. - № 8. - С. 60-62 Рец. на Хом'як, І. Зв'язок у вивченні орфографії зі структурними рівнями української мови : [навч.-метод. посіб. для здобувачів наук. ступеня і студентів української філології] / І. Хом'як. - Острог, 2011. - 122 с. Рубрики: Орфографія українська--Структурні рівні Рецензії на книги з української мови Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Хом'як, І. Класифікаційний аналіз уроків мови [Текст] / Іван Хом'як> // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 10. - С. 2-7. - Бібліогр.: 18 назв. Рубрики: Українська мова--Урок--Типи і структура уроків Кл.слова (ненормовані): критерії класифікації -- сучасний урок -- типологія уроків -- структура уроків -- інтерактивний урок -- нетрадиційні уроки -- інтегрований урок -- уроки довільної структури Анотація: У статті проаналізовано класифікаційні підходи до уроків мови як основної форми організації навчально-виховного процесу в загальноосвітньому навчальному закладі, а також охарактеризовано їх структуру. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |
Бурлака, В. Природні детергенти і міжсезонна динаміка живої маси молодняку коропа [Текст] / В. Бурлака, І. Хом'як, М. Любічев> // Тваринництво України. - 2013. - № 5. - С. 25-27 : табл. - Бібліогр.: с. 27 Рубрики: Рибне господарство Коропи Комбікорми Кл.слова (ненормовані): жива маса -- міжсезонна динаміка -- алунітове борошно Анотація: Розглядається вплив алюмосилікатів (алунітове борошно) у складі комбікорму на динаміку живої маси коропів двохліток у різні сезони року. Так, взимку ці показники вищі на 23,7 - 50,6, а влітку на 1,4 - 33,6%. Дод.точки доступу: Хом'як, І.; Любічев, М. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДПСГ (1) Вільні: ВДПСГ (1) |
Хом'як, І. Лінгвістично-педагогічні задачі як засіб навчання студентів-філологів [Текст] / Іван Хом'як> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 38-41. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Вища школа--Студенти-філологи Кл.слова (ненормовані): засоби навчання -- навчальний матеріал -- студенти-філологи -- лінгвістично-педагогічні задачі Анотація: У статті обгрунтовано важливість застосування лінгвістично-педагогічних задач у навчальному процесі вищої школи, проілюстровано їх зміст на прикладі вивчення структурного рівня "Загальні відомості про мову". Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Хом'як, І. Словникова робота як засіб формування лексичної компетентності [Текст] / Іван Хом'як> // Українська мова і література в школах України. - 2014. - № 5. - С. 28-31. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Українська мова--Методи навчання Українська мова--Лексикологія--Методика Кл.слова (ненормовані): лексика -- тлумачний словник -- лінгвістичні й енциклопедичні словники -- лексична компетентність -- словникові вправи Анотація: У статті дано визначення лексичної компетентності, проаналізовано зміст словникової роботи в загальноосвітніх навчальних закладах та обґрунтовано ефективність використання словників для формування в учнів лексичної компетентності. Наведено приклади вправ з метою закріплення вмінь працювати з тлумачним словником, вмотивовано пізнавальну функцію роботи з "Шевченківським словником", що, в результаті, сприяє розвиткові інтелектуальних здібностей учнів. Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |