Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=технологія навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11
1.


    Яновська, Н.
    Мистецтво навчання або навчання через мистецтво [Текст] / Н. Яновська // Початкова школа. - 2005. - № 9. - С. 47-50
Рубрики: Освіта--Педагогічна наука--Загальноосвітня школа--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
технологія навчання
Дескриптори: Педагогіка, шкільна педагогіка
Анотація: Про технологія гармонійного розвитку дитини, музико-терапевтичну педагогіку "Піснезнайка".

Є примірники у відділах:
(16.11.2005р. (1 прим.) - Б.ц.)

Знайти схожі

2.


    Волошина, Н. Й.
    Перспективні педагогічні технології у практичній діяльності вчителя-філолога [Текст] / Н. Й. Волошина // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2007. - № 5. - С. 2-3.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Вчитель
Кл.слова (ненормовані):
вчитель-філолог -- технологія навчання -- педагогічна технологія -- досвід
Анотація: Досліджуються різні підходи до класифікації педагогічних технологій. Наведено види технологій.

Є примірники у відділах:
(18.05.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1

Знайти схожі

3.


    Шапошникова, І.
    Сучасний урок математики: роздуми після Всеукраїнського конкурсу "Учитель року 2008" [Текст] / І. Шапошникова, Л. Коваль // Початкова школа. - 2008. - № 8. - С. 27-31. - Бібліогр.: 9 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Математика--Методика початкового навчання
Кл.слова (ненормовані):
"Учитель року 2008" -- технологія навчання
Анотація: Основні проблеми сучасного уроку математики


Дод.точки доступу:
Коваль, Л.
Є примірники у відділах:
(13.08.2008р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1

Знайти схожі

4.


   
    Основні елементи педагогічних технологій [Текст] // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2010. - № 6. - С. 27-31.
Рубрики: Педтехнології
   Педагогіка--Дидактика--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
технологія -- педагогічна технологія -- технологія навчання -- класифікація педагогічних технологій -- ознаки педагогічних технологій
Анотація: Розкрито сутність поняття "технологія", коротко оглянуто історію розвитку педагогічної технології, подано класифікацію педагогічних технологій, визначено основні їх ознаки.


Знайти схожі

5.


    Загірняк, Михайло.
    Інформаційно-комунікаційні технології у підготовці фахівців технічних спеціальностей [Текст] / М. Загірняк, О. Чорний // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2013. - № 1. - С. 7-19. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--Технічна
Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-комунікаційні технології -- технологія навчання -- якість навчання -- віртуальні лабораторні комплекси
Анотація: Обгрунтована актуальна проблема забезпечення необхідного рівня параметрів успішності та якості навчання. Автори запропонували технологію підвищення якості підготовки студентів з електромеханіки й автоматики в технічному університеті. Наведені результати аналітичних і експериментальних досліджень.


Дод.точки доступу:
Чорний, Олексій

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч/З№1(Універсальний) (1)
Вільні: Ч/З№1(Універсальний) (1)

Знайти схожі

6.


    Кучерук, Оксана
    Методи навчання в системі понять сучасної лінгводидактики [Текст] / Оксана Кучерук // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 3. - С. 10-14. - Бібліогр.: 14 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Мовознавство--Лінгводидактика
Кл.слова (ненормовані):
метод навчання -- прийом навчання -- основний метод навчання -- допоміжний метод навчання -- технологія навчання -- методика навчання
Анотація: У статті розглянуто теоретичні засади формулювання й уточнення значення базових понять сучасної лінгводидактики. Проаналізовано сутність методу навчання мови та провідні підходи до потрактування цього питання. На основі осмислення традиційного і інноваційного педагогічного досвіду обгрунтовано місце методу навчання в системі суміжних лнгводидактичних понять.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Овсієнко, Л.
    Особливості поетапного навчання лінгвістики тексту студентів філологічних спеціальностей на засадах компетентнісного підходу [Текст] / Людмила Овсієнко // Українська мова і література в школі. - 2014. - № 3. - С. 41-46. - Бібліогр.: 15 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання у вузі
Кл.слова (ненормовані):
текст -- лінгвістика тексту -- сучасна українська літературна мова -- компетентнісний підхід -- компетентність -- компетенції -- поетапне навчання -- технологія навчання -- система вправ і завдань -- студенти-філологи -- вища школа
Анотація: У поданій статті робиться спроба визначити особливості навчання лінгвістики тексту студентів філологічних спеціальностейвищих навчальних закладів освіти. Стрижневим положенням є те, що під час навчання в студентів мають сформуватися професійні компетенції. Авторка робить висновок, що процес навчання лінгвістики тексту має будуватися на засадах компетентнісно орієнтованої освіти і проходити поетапно й системно під час вивчення всіх дисциплін лінгвістичного спрямування у вищій школі ("Сучасна українська літературна мова", " Методика навчання української мови", "Лінгвістичний аналіз художнього тексту" та ін.) У своїй осноі цей процес повинен мати оптимальну технологію, а саме відповідну систему підходів, принципів, методів, прийомів і засобів навчання. Система вправ і завдань тут займає одну із основних позицій.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Кучерук, О.
    Співідношення понять "методика навчання", "технологія навчання", "метод навчання" як лінгвометодична проблема [Текст] / О. Кучерук // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 1. - С. 8-13. - Бібліогр.: 8 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика
Кл.слова (ненормовані):
методика навчання -- технологія навчання -- метод навчання -- лінгвометодика -- синектика
Анотація: Розглянуто проблему розвитку поняттєвого апарату лінгвометодики. На основі аналізу і синтезу науково-методичних думок визначено співвідношення між поняттями "методика навчання", "технологія навчання", "метод навчання" та розкрито їх суть у лінгвометодичному розрізі для формування професійно-методичної свідомості педагогів-словесників. Запропоновано методичні рекомендації до використання наведених понять у теорії і практиці мовної освіти. Наведено орієнтовну модель синектики, визначено принципи, навчально-організаційні умови синектичної взаємодії вчителя та учнів, показано можливості використання синектики як методу і технології в навчанні української мови.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

9.


    Кучеренко, Ірина.
    Технологічний аспект вивчення української мови / Ірина Кучеренко // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2018. - № 6. - С. 2-7. - Бібліогр. 16 назв
Рубрики: Українська мова--Вивчення--Технологічний аспект
Кл.слова (ненормовані):
освітня технологія -- педагогічна технологія -- технологія навчання -- технологія уроку
Анотація: Розкрито сутність і специфіку категорійних понять «технологічний підхід», «освітня технологія», «педагогічна технологія», «технологія навчання», «технологія уроку української мови»; розглянуто відмінні ознаки «технології» і «методики» навчання; схарактеризовано поняття «суб’єктний чинник» і «рефлексія»; встановлено основні етапи й функції технології сучасного уроку української мови.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Дробот, Олена.
    Бімодально-білінгвальний підхід до організації навчання глухих та слабочуючих / О. Дробот, А. Замша, О. Федоренко // Особлива дитина: навчання і виховання : наук., навч., інформ. журнал. - 2017. - № 4. - С. 37-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Спеціальна педагогіка--Діти з порушенням слуху
Кл.слова (ненормовані):
бімодальний білінгвізм -- глухий -- слабкочуючий -- особа з порушеннями слуху -- бімодально-білінгвальний підхід -- технологія навчання -- тотальна комунікація -- білінгвальне-бікультурне навчання
Анотація: Представлено аналіз міжнародних та національних документів, що визначають пріоритетність упровадження білінгвального підходу в практику спеціального та інклюзивного навчання осіб із порушеннями слуху. Розкрито історичні віхи розроблення й упровадження білінгвального підходу в систему спеціальної освіти. Проаналізовано ключові відмінності технологій тотальної комунікації та білінгвально-бікультурного навчання. Обгрунтовано поняття "бімодально-білінгвального підходу".


Дод.точки доступу:
Замша, Анна; Федоренко, Оксана
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

11.


    Шевчук, Борис Вікторович.
    Окремі компоненти системи навчання студентів інженерно-педагогічних спеціальностей засобами електронних освітніх ресурсів / Б. В. Шевчук // Комп’ютер у школі та сім’ї : наук.-метод. журн. - 2017. - № 7. - С. 28-34
Рубрики: Інформатика--Електронні засоби навчання
   Інформатика--ВНЗ--Навчання студентів

Кл.слова (ненормовані):
технологія навчання -- інженери-педагоги -- процес підготовки -- комп’ютерно-орієнтовані засоби навчання -- електронні освітні ресурси -- електронні навчально-методичні комплекси
Анотація: У статті розглянуто особливості організації навчального процесу студентів інженерно-педагогічних спеціальностей засобами електронних освітніх ресурсів. Реалізація методичної системи навчання студентів інженерно-педагогічних спеціальностей на основі комп’ютерно-орієнтованих засобів навчання передбачає використання найбільш раціональних форм та методів навчальної діяльності викладачів і студентів, тому особливу увагу в статті приділено формам та методам підготовки майбутніх інженерів-педагогів з використанням електронних навчально-методичних комплексів.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч/З№1(Універсальний) (1)
Вільні: Ч/З№1(Універсальний) (1)

Знайти схожі