Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Конференції і вісники (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=вища школа<.>
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14
1.
CUKK-VDPU
С30


   
    Семінар методистів з економіки в Івано-Франківську [Текст] // Географія та основи економіки в школі. - 2007. - № 6. - С. .55
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Економіка--Семінар
Кл.слова (ненормовані):
післядипломна освіта -- вища школа
Анотація: В статті подано харектиристика економічного семінару


Знайти схожі

2.


    Стецюк, Н.
    Інтегроване заняття-дослідження як перспектива творчого розвитку студентів [Текст] / Н. Стецюк // Українська мова і література в школі. - 2007. - № 5. - С. 45-49. - Бібліогр.: 10 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Література українська--Новітня--Персоналії--Костенко Л.
Кл.слова (ненормовані):
вірність і зрада -- Маруся Чурай -- дослідження -- вища школа
Анотація: Інтегроване заняття-дослідження по роману Ліни Костенко "Маруся Чурай".


Дод.точки доступу:
Костенко, Ліна
Є примірники у відділах:
(03.09.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1

Знайти схожі

3.


    Лях, Віталій.
    Показник розвитку сучасної університетської науки [Текст] / Віталій Лях // Філософська думка. - 2009. - № 4. - С. 149-152.
Рец. на кн. Ярошовець В. І. Історія філософії : підручник. У 2 т. / В. І. Ярошовець. - К. : Видавництво-поліграфічний центр "Київський університет", 2007. - Т. 1. - 472 с. ; Т. 2. - 536 с.

Рубрики: Історія філософії--Філософія середньовіччя
   Вища освіта--Вивчення історії філософії--Підручник

Кл.слова (ненормовані):
Дослідження -- Вища школа -- Концептуальний погляд -- Викладання -- Підручник
Анотація: В статті досліджується робота кафедри історії філософії Київського національного університету імені Тараса Шевченка, що вперше поставила на меті запропонувати для вищої школи принципово новий концептуальний погляд не лише на історію філософії, але й на процес викладання.


Знайти схожі

4.


    Савельєв, В.
    Вища освіта України перед викликами XXI століття: критичний вимір [Текст] / В. Савельєв // Психологія і суспільство. - 2009. - № 4. - С. 242-247. - Бібліогр.: 18
Рубрики: Болонський процес
Кл.слова (ненормовані):
БОЛОНСЬКИЙ ПРОЦЕС -- ВИЩА ОСВІТА -- ВИЩА ШКОЛА -- євроінтеграція -- інновація -- креативність -- крос-культурність -- полікультурна освіта
Анотація: У статті з позицій соціології освіти аналізуються кризові явища у системі вищої освіти України та подаються пропозиції, які на думку автора, можуть певною мірою сприяти подоланню цієї кризи.


Знайти схожі

5.


    Полковенко, Ольга.
    Модульно-рейтингова система контролю знань із біологічних дисциплін у вищій школі [Текст] / О. Полковенко // Пам'ять століть. - 2010. - № 1/2. - С. 150-153. - Бібліогр.: 6 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Вища школа--Модульно-рейтингова система--Біологічна дисциплина
   Україна--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
вища школа -- модульно-рейтингова система -- біологічні дисципліни
Анотація: Про пошук нових форм і методів навчання, запровадження інноваційних технологій.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

6.


    Осік, Юрій.
    Менеджмент у вищій школі: проблеми і перспективи розвитку / Ю. Осік // Психологія і суспільство : укр. теорет.-метод. соціогуманіт. часоп. - 2012. - № 3. - С. 108-112. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1810-2131
Рубрики: Вища освіта--Управління
Кл.слова (ненормовані):
вища школа -- модель менеджменту -- людина -- економічний стиль життя -- економічне щастя -- матеріальні блага -- духовні цінності -- етичний менеджмент -- рефлексивність менеджера -- емоційне сприйняття -- тестування -- професійна компетентність
Анотація: Стаття висвітлює низку "незручних" питань для сучасної освітньої моделі менеджменту у вищій школі, а саме: що таке економіка щастя і як їй навчати; якможливе соціально-етичне узмістовлення менеджменту у діяльності майбутнього фахівця?; чому потрібна рефлексія у менеджменіт і як її здійснювати ефективно?; чим вагоме емоційне сприйняття економічної поведінки та якою мірою на емоції і почуття має зважати менеджер?; у чому обмеженість тестового констролю знань студентів як для їхньої професійної компетентності, так і для повноцінного особистісного розвитку.

Є примірники у відділах:
(17.10.2012р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

7.


    Семеног, Олена
    Медіаосвіта майбутнього вчителя у вищій філологічній школі: досвід зарубіжжя й України [Текст] / Олена Семеног // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 3. - С. 30-33. - Бібліогр.: 19 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Вища освіта--Підготовка вчителів філологів
   Вища освіта--Зарубіжні країни

Кл.слова (ненормовані):
медіаосвіта -- медіаграмотність -- медіапедагогіка -- медіакомпетентність -- майбутній учитель -- професійна підготовка -- вища школа
Анотація: У статі окреслено тенденції медіаосвіти майбутніх учителів рідної мови у вищих навчальних закладах США, Великої Британії, Франції, ПольщІ, Росії, України, акцентовано увагу на медіасамоосвіті і труднощах упровадження медіаосвіти в навчальний процес вищих навчальних закладів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Овсієнко, Л.
    Особливості поетапного навчання лінгвістики тексту студентів філологічних спеціальностей на засадах компетентнісного підходу [Текст] / Людмила Овсієнко // Українська мова і література в школі. - 2014. - № 3. - С. 41-46. - Бібліогр.: 15 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання у вузі
Кл.слова (ненормовані):
текст -- лінгвістика тексту -- сучасна українська літературна мова -- компетентнісний підхід -- компетентність -- компетенції -- поетапне навчання -- технологія навчання -- система вправ і завдань -- студенти-філологи -- вища школа
Анотація: У поданій статті робиться спроба визначити особливості навчання лінгвістики тексту студентів філологічних спеціальностейвищих навчальних закладів освіти. Стрижневим положенням є те, що під час навчання в студентів мають сформуватися професійні компетенції. Авторка робить висновок, що процес навчання лінгвістики тексту має будуватися на засадах компетентнісно орієнтованої освіти і проходити поетапно й системно під час вивчення всіх дисциплін лінгвістичного спрямування у вищій школі ("Сучасна українська літературна мова", " Методика навчання української мови", "Лінгвістичний аналіз художнього тексту" та ін.) У своїй осноі цей процес повинен мати оптимальну технологію, а саме відповідну систему підходів, принципів, методів, прийомів і засобів навчання. Система вправ і завдань тут займає одну із основних позицій.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Виткалов, Сергій.
    Сучасні проблеми вищої школи очима регіонального педагога / С. Виткалов // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2014. - № 11/12. - С. 85-90. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--Науково-дослідницька діяльність
Кл.слова (ненормовані):
вища школа -- наукові проблеми -- науково-метричні видання -- молоді науковці -- дослідження -- культурний простір України
Анотація: Аналізуються проблеми сучасної вищої школи, зокрема пов’язані з організацією наукової діяльності в Україні. Йдеться про необхідність публікацій у наукометричних виданнях, які мають сприяти ознайомленню світової наукової спільности зі здобутками вітчизняних науковців. Наголошується на тому, що подібна практика, попри певні позитивні моменти, які дійсно сприятимуть ознайомленню з формами наукового пошуку та його результатами, на рівні молодих дослідників фактично не змінить загальної практики організації наукового пошуку в багатьох ВНЗ. Автор вважає доречним почати зі змін у системі організації освіти. Пропонуються альтернативні варіанти функціонування ВНЗ.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Гриньова, Марина.
    Природничі дисципліни в реаліях сучасної освіти [Текст] / М. Гриньова, Г. Сорокіна // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2014. - № 5/6. - С. 94-100. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Освіта --Навчальні заклади--Реформування--Україна
   Природничі науки--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
наукові зібрання -- науково-практична конференція -- середня школа -- вища школа
Анотація: У статті розкривається важливість наукових матеріалів учасників міжнародної науково-практичної конференції "Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школах" (ХХІ Каришинські читання) для реформування української освіти на сучасному етапі.


Дод.точки доступу:
Сорокіна, Галина
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

11.


    Кузьмін, О. С.
    Чинники забезпечення якості державного управління освітянською діяльністю ВНЗ [Текст] / О. С. Кузьмін, М. Я. Яструбський // Регіональна економіка. - 2017. - № 2. - С. 31-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Освіта--Управління освітою
   Освіта--Якість--Державне регулювання

Кл.слова (ненормовані):
Вища школа -- Кваліфікація -- Досвід -- Затребуваність
Анотація: Наведено обгрунтування чинників, описано їх прояв у системі державного управління, спираючись на вітчизняний і зарубіжний досвід.


Дод.точки доступу:
Яструбський, М. Я.

Знайти схожі

12.


    Малихіна, Катерина.
    Алгоритм профорієнтації у взаємодії ВНЗ та школи / К. Малихіна // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2017. - № 5/6. - С. 95-103. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Профорієнтація
Кл.слова (ненормовані):
професійна орієнтація -- алгоритм -- сутність професії -- спеціальність -- вища освіта -- вища школа -- менеджмент -- маркетинг -- здібності -- нахили -- наміри -- профільне навчання
Анотація: Стаття розкриває зміст професійної орієнтації ВНЗ у старших класах загальноосвітньої середньої школи і спрямована на поліпшення якості профорієнтації через дотримання вимог до змісту сутності професій та послідовності кроків алгоритму її виконання.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

13.


    Похресник, А.
    Комунікологія adwersus комунікативістика у стратегії змін вищої освіти України [Текст] / А. Похресник // Вища освіта України. - 2017. - № 4. - С. 41-47. - Бібліогр.: 11 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Вища освіта--Методологія
Кл.слова (ненормовані):
вища школа -- освітньо-науковий комплекс -- інформаційно-технологічна революція -- комунікологія -- комунікативістика -- ноонауки -- науково-освітній лексикон -- ноокомунікологія
Анотація: Мета статті полягає у філософському аналізі сучасного явища розширення науково-освітнього лексикону в межах не тільки системи вищої освіти, а й усієї інформаційної сфери, яка вже давно стала невід'ємною частиною того, що охоплює словосполучення "сучасна освіта" у широкому його значенні. Основна увага привертається на порівняно нові терміни "комунікологія" й "комунікативістика" з доведенням того, що з усіх можливих його часткових значень найбільш перспективнитм є варіант "ноокомунікологія".

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

14.


    Джус, Оксана.
    Перші українські вчителі у північноамериканських громадах: проблеми підготовки й організації освітньої діяльності / О. Джус // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2018. - № 10. - С. 91-100. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--Історія та розвиток освіти--Зарубіжні країни
Кл.слова (ненормовані):
українська еміграція -- емігранти -- діаспора -- вчителі -- професійна підготовка -- вища школа -- учительські семінарії -- курси українознавства -- "конвенції" -- з’їзди -- "вакаційні" школи -- форми навчання -- форми виховання -- освітня діяльність
Анотація: У статті аналізуються особливості організації, зміст фахової підготовки і педагогічної діяльності перших українських учителів у США й Канаді. Акцентовано на персоналістичному дискурсі проблеми, ролі у професійному становленні майбутніх педагогів визначних культурно-освітніх діячів "піонерської доби" української еміграції на північноамериканському континенті, здебільшого вихідців із Західної України. Представлено інституційні форми та види здобуття педагогічної освіти українцями у США й Канаді на початку XX ст., специфіку їхньої навчально-виховної діяльності у різних типах закладів освіти.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі