Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Українська мова -- Методика -- Лексика<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Новосьолова, В.
    Методичні підходи до збагачення мовлення учнів емоційно забарвленоюлексикою на уроках української мови [Текст] / В. Новосьолова // Українська мова і література в школі. - 2006. - № 4. - С. 13-16.
Рубрики: Українська мова--Методика--Лексика
Кл.слова (ненормовані):
Текст -- розвиток мовлення -- стиль -- мовленнєва ситуація
Дескриптори: ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ. ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА,УКРАЇНСЬКА МОВА
Анотація: Метою статті є висвітлення методичних аспектів, пов'язаних із збагаченням словникового запасу учнів емоційно забарвленою лексикою.


Знайти схожі

2.


    Шелехова, Галина.
    Особливості розвитку в старшокласників комунікативно-мовленнєвих умінь (на академічному рівні) [Текст] / Г. Шелехова // Українська мова і література в школі. - 2008. - № 7/8. - С. 24-28. - Бібліогр.: 6 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика--лексика
Кл.слова (ненормовані):
культура мовлення -- комунікативні уміння -- інформаційні уміння
Анотація: Урахування сучасних підходів до мовленнєвого розвитку старшокласників з методики навчання української мови.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

3.


    Бакум, З.
    Проблема класифікації лексичних вправ в умовах компетентнісної парадигми освіти [Текст] / Зінаїда Бакум // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 5. - С. 3-5. - Бібліогр.: 10 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика--Лексика
Кл.слова (ненормовані):
лексичні вправи -- класифікація лексичних вправ -- копметентнісний підхід -- лексична компетентність -- типи вправ
Анотація: Проаналізовано різноманітні підходи до класифікації лексичних вправ, порушено проблему застосування їх в умовах компетентнісної парадигми освіти, реалізації компетентнісного підходу до навчання лексики. Акцентовано на особливостях використання лексичних вправ у формуванні лексичної компетентності учнів.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі