Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=лексична компетентність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


    Хом'як, І.
    Словникова робота як засіб формування лексичної компетентності [Текст] / Іван Хом'як // Українська мова і література в школах України. - 2014. - № 5. - С. 28-31. - Бібліогр.: 5 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
   Українська мова--Лексикологія--Методика

Кл.слова (ненормовані):
лексика -- тлумачний словник -- лінгвістичні й енциклопедичні словники -- лексична компетентність -- словникові вправи
Анотація: У статті дано визначення лексичної компетентності, проаналізовано зміст словникової роботи в загальноосвітніх навчальних закладах та обґрунтовано ефективність використання словників для формування в учнів лексичної компетентності. Наведено приклади вправ з метою закріплення вмінь працювати з тлумачним словником, вмотивовано пізнавальну функцію роботи з "Шевченківським словником", що, в результаті, сприяє розвиткові інтелектуальних здібностей учнів.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

2.


    Новосьолова, В.
    Методи, прийоми й засоби навчання в процесі формування лексичної компетентності учнів 5-7 класів [Текст] / Валентина Новосьолова // Українська мова і література в школі. - 2014. - № 3. - С. 19-23. - Бібліогр.: 21 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методи
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- лексична компетентність -- комунікативна компетентність -- методи -- прийоми -- засоби навчання
Анотація: У статті розглядається й обгрунтовується ефективність традиційних й інноваційних методів, прийомів і засобів навчання в роботі над формуванням лексичної компетентності учнів 5-7 класів на уроках української мови. Використання методів, прийомів і засобів у процесі становлення лексичної компетентності , як складника комунікативної компетентності розглядаються на засадах компетентнісного, особистіно орієнтованого й діяльнісного підходів до організації навчання.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Новосьолова, В.
    Особливості уроків вивчення лексикології у 5 класі на компетентнісній основі [Текст] / Валентина Новосьолова // Українська мова і література в школі. - 2014. - № 8. - С. 31-36
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Лексикологія
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- лексична компетентність -- уроки вивчення лексикології -- збагачення словникового запасу -- українська мова -- учні 5 класу
Анотація: У статті розглядаються особливості уроків і основні аспекти роботи з вивчення лексикології в умовах компетентнісного навчання й обгрунтовується їх ефективність. Наводяться теоретичні положення, якими повинен керуватися вчитель у процесі вивчення розділу "Лексикології" на уроках української мови на комунікативній основі. Особлива увагу звертається на роботі над збагаченням і розширенням слвникового запасу учнів новими словами. Для ілюстрації теоретичних положень уміщено орієнтовні конспекти, фрагменти уроків, приклади завдань і вправ, зразки індивідуальних карток.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Греб, М.
    Психологічні чинники формування лексичної компетентності майбутніх учителів початкових класів [Текст] / Марія Греб // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 9. - С. 23-26. - Бібліогр.: 14 назв.
Рубрики: Українська мова--Викладання у ВНЗ
   Українська мова--Методологія

Кл.слова (ненормовані):
лексична компетентність -- вікові особливості студентів -- види класифікацій пам'яті -- увага -- мислення -- завдання для студентів -- прийоми запам'ятовування -- методика навчання лексикології
Анотація: У статті обґрунтовано психологічні чинники формування лексичної компетентності майбутніх учителів початкових класів. Зокрема, наголошено на тому, що розвиткові лексичної компетентності майбутніх учителів початкових класів сприяє врахування індивідуальних і вікових особливостей, інтересів, рівня пізнавальних можливостей, здібностей, студентів, розуміння суті психічних процесів, що лежать в основі мовленнєвої діяльності.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

5.


    Сіранчук, Н.
    Лінгводидактичні принципи формування лексичної компетентності молодшого школяра [Текст] / Наталія Сіранчук // Початкова школа. - 2017. - № 1. - С. 47-49.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика початкового навчання--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
мовленнєва діяльність -- мовні значення -- лексична компетентність -- культура мовлення
Анотація: Формування лексичної компетентності в учнів початкових класів розглядається науковцями в контексті проблем шкільної мовної освіти в Україні, головними аспектами якої є забезпечення пріоритету української мови як державної, створення умов для розвитку особистості школяра з перших років навчання, оскільки саме тоді закладається основа життєтворчості.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

6.


    Бакум, З.
    Проблема класифікації лексичних вправ в умовах компетентнісної парадигми освіти [Текст] / Зінаїда Бакум // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 5. - С. 3-5. - Бібліогр.: 10 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика--Лексика
Кл.слова (ненормовані):
лексичні вправи -- класифікація лексичних вправ -- копметентнісний підхід -- лексична компетентність -- типи вправ
Анотація: Проаналізовано різноманітні підходи до класифікації лексичних вправ, порушено проблему застосування їх в умовах компетентнісної парадигми освіти, реалізації компетентнісного підходу до навчання лексики. Акцентовано на особливостях використання лексичних вправ у формуванні лексичної компетентності учнів.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

7.


    Кучерук, Оксана.
    Формування лексичної компетентності учнів у процесі навчання української мови з використанням методу проектів [Текст] / Оксана Кучерук // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 1. - С. 26-30.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Метод проектів
Кл.слова (ненормовані):
лексична компетентність -- вивчення лексики
Анотація: У статті порушено проблему лексичної компетентності учнів як українськомовних особистостей та запропоновано шляхи її розв'язання. На основі аналізу і синтезу науково-методичних праць уточнено поняття "лексична компетентність" у зіставленні з суміжним поняттям "лексикологічна компетентність", розкрито особливості використання методу проектів для формування лексичної компетентності у процесі шкільного навчання української мови. Наведено орієнтовну модель методу проектів, визначено навчально-організаційні умови проектного навчання, запропоновано відповідні методичні рекомендації.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі