Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=лексичні вправи<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Греб, М.
    Лінгводидактичні засади навчання лексикології і фразеології майбутніх учителів початкової школи в умовах вищого навчального закладу [Текст] / Марія Греб // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 1/2. - С. 4-7. - Бібліогр.: 14 назв.
Рубрики: Українська мова--Дидактика
   Українська мова--Початкове навчання

   Українська мова--Лексикологія--Методика

Кл.слова (ненормовані):
специфічні принципи навчання лексикології і фразеології -- майбутні вчителі початкової школи -- лексичні вправи -- сучасні підходи -- активні методи навчання
Анотація: У статті обґрунтовано лінгводидактичні засади навчання лексикології і фразеології майбутніх учителів початкової школи з урахуванням логіки навчального процесу в сучасному педагогічному виші. Окреслено методичні орієнтири організації роботи студентів над лексичною теорією задля формування у них лексичної компетентності.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

2.


    Попова, Л.
    Лексичні вправи як засіб формування професійного мовлення майбутніх документознавців [Текст] / Людмила Попова // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 5. - С. 8-11. - Бібліогр.: 9 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Викладання у ВНЗ
Кл.слова (ненормовані):
професійне мовлення -- студенти нефілологічних факультетів ВНЗ -- лексичні вправи -- лінгводидактика -- документознавство -- стандарт -- кодифікація
Анотація: На підставі аналізу наукових досліджень з лінгводидактики узагальнено сформульовані науковцями визначення понять "вправи" і "лексичні вправи". Охарактеризовано види лексичних вправ на матеріалі текстів та лексикографічних видань, використання яких буде ефективним для формування професійного мовлення студентів - майбутніх документознавців. Дібрано вправи й обґрунтовано доцільність їх використання.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

3.


    Бакум, З.
    Проблема класифікації лексичних вправ в умовах компетентнісної парадигми освіти [Текст] / Зінаїда Бакум // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 5. - С. 3-5. - Бібліогр.: 10 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика--Лексика
Кл.слова (ненормовані):
лексичні вправи -- класифікація лексичних вправ -- копметентнісний підхід -- лексична компетентність -- типи вправ
Анотація: Проаналізовано різноманітні підходи до класифікації лексичних вправ, порушено проблему застосування їх в умовах компетентнісної парадигми освіти, реалізації компетентнісного підходу до навчання лексики. Акцентовано на особливостях використання лексичних вправ у формуванні лексичної компетентності учнів.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі