Ч-492 Предик, А. А. Диференційований підхід до оцінювання знань: історико-типологічний аспект [Текст] : сборник научных трудов / А. А. Предик> // Наук. вісник Чернівец. ун-ту. - Чернівці, 2003. - Вип.176: Педагогіка та психологія: Зб.наук. пр. - С. 132-138.
Дод.точки доступу: чернівецький автор, але не про Чернівці (Буковину) Є примірники у відділах: 1 Інв.Б 487126 - 9.44 р. (вільний) |
Ч-492 Предик, А. Особливості впровадження 12-бальної системи оцінювання в практику початкової школи [Текст] : сборник научных трудов / А. Предик> // Наук. вісник Чернівец. ун-ту. - Чернівці, 2003. - Вип.175: Педагогіка та психологія: Зб. наук. пр. - С. 172-180.
Дод.точки доступу: чернівецький автор, але не про Чернівці (Буковину) Є примірники у відділах: 1 Інв.А 406818 - 8.45 р. (вільний) |
Ч-492 Лисенко, Н. Функції оцінки знань студентів: сучасні підходи й наукові перспективи [Текст] : сборник научных трудов / Н. Лисенко> // Наук. вісник Чернівец. ун-ту. - Чернівці, 2003. - Вип.177: Педагогіка та психологія: Зб. наук. пр. - С. 113-118.
Є примірники у відділах: 1 Інв.Б 487131 - 9.44 р. (вільний) |
Ч-492 Брездень, Н. Географічні знання - базисний чинник розвитку туристської справи [Текст] : сборник научных трудов / Н. Брездень> // Наук. вісник Чернівец. ун-ту. - Чернівці, 2003. - Вип.167: Географія: Зб. наук. пр. - С. 202-205.
Дод.точки доступу: чернівецький автор, але не про Чернівці (Буковину) Є примірники у відділах: 1 Інв.А 406808 - 7.29 р. (вільний) |
Ч-492 Єфіменко, Л. Вимоги до системи контролю знань з дисципліни "Штучний інтелект" для спеціальності "Системи управління і автоматика" [Текст] : сборник научных трудов / Л. Єфіменко, М. Тиханський> // Наук. вісник Чернівец. ун-ту. - Чернівці, 2003. - Вип.183: Педагогіка та психологія: Зб. наук. пр. - С. 34-39.
Дод.точки доступу: Тиханський, М. Є примірники у відділах: 1 Інв.А 406833 - 8.58 р. (вільний) |
Ч-492 Марковець, Г. Особливості застосування модульно-рейтингової системи контролю у вищих навчальних закладах [Текст] : сборник научных трудов / Г. Марковець> // Наук. вісник Чернівец. ун-ту. - Чернівці, 2003. - Вип.183: Педагогіка та психологія: Зб. наук. пр. - С. 60-68.
Є примірники у відділах: 1 Інв.А 406833 - 8.58 р. (вільний) |
Ч-492 Миронова, С. Програмований контроль знань як один із засобів підвищення ефективності навчання майбутніх учителів спеціальних шкіл [Текст] : сборник научных трудов / С. Миронова> // Наук. вісник Чернівец. ун-ту. - Чернівці, 2003. - Вип.183: Педагогіка та психологія: Зб. наук. пр. - С. 68-72.
Є примірники у відділах: 1 Інв.А 406833 - 8.58 р. (вільний) |
Ч-492 Нємцова, Є. Різнорівневий рейтинговий контроль у структурі кредитно-модульної організації процесу навчання [Текст] : сборник научных трудов / Є. Нємцова> // Наук. вісник Чернівец. ун-ту. - Чернівці, 2003. - Вип.183: Педагогіка та психологія: Зб. наук. пр. - С. 73-77.
Дод.точки доступу: чернівецький автор, але не про Чернівці (Буковину) Є примірники у відділах: 1 Інв.А 406833 - 8.58 р. (вільний) |
Баженова, Б. М. Спеціалізовані адвокати в Німеччині [Текст] / Б.М. Баженова> // Вісник Академії адвокатури України. - 2004. - №1. - С. 76-82. - Бібліогр.:2 назви. Рубрики: Міжнародне право Кл.слова (ненормовані): Адвокатська діяльність -- Інститут спеціалізованої адвокатури -- Спеціальні теоретичні знання -- Спеціальний практичний досвід |
Лях, В. Постмодерна філософія у контексті історико-філософської рефлексії [Текст] / В. Лях> // Філософська думка. - 2005. - № 1. - С. 134-136. Рец. на кн.: Ярошовець В.І. Історія філософії: від структуралізму до постмодернізму : Підручник / В.І Ярошовець. - К.: Знання України, 2004. - 214 с. Рубрики: Історія філософії, 20-21 ст. Анотація: Підручник покликаний надати читачеві широку панораму найновітніших ідей, що є засадовими при створенні постсучасної філософської парадигми, як її інтерпретують у французькій, італійській та американській філософії постмодернізму. Автор аналізує філософські концепції таких мислителів ХХ - ХХІ сторіч, як Г. Марсель, Т. Адорно, М. Фуко, Ж. Дельоз, Ж. Дерріда, Ф. Джеймісон, У. Еко та інших. |
Шарко, В. Підготовка вчителя до здійснення екологічного виховання учнів на уроках фізики [Текст] : частина перша / В. Шарко> // Фізика та астрономія в школі. - 2005. - № 1. - С. 14-16 Рубрики: Фізика--Методика викладання Уроки фізики Виховання екологічне Кл.слова (ненормовані): МЕТОДИ -- ЗАСОБИ -- Наукові засади -- Екологічні знання -- Антропогенні чинники Анотація: Виховний аспект діяльності вчителя - важлива ланка його роботи. Результати її виконання значною мірою залежать від методичної підготовки вчителя. Анкетування студентів і викладачів шкіл засвідчило, що виховні завдання до кожного уроку вони планують, але відбір методів і засобів для їх виконання здійснюється переважно інтуїтивно, без дотримання наукових засад |
Єресько, О. В. Особливості змісту шкільного предмета "Основи здоров'я" [Текст] / О.В. Єресько> // Безпека життєдіяльності. - 2005. - № 2. - С. 56-59 Рубрики: Основи здоров'я--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): ЗМІСТ -- ПРЕДМЕТ -- ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНА -- МАТЕРІАЛ -- ЗНАННЯ -- ВМІННЯ -- Ставлення -- Навички Анотація: "Основи здоров'я" - інтегрований шкільний предмет, що за змістом об'єднує питання здоров'я та безпеки життєдіяльності. Його завданням є формування в учнів свідомого ставлення до свого життя і здоров'я, оволодіння основами здорового способу життя, життєвими навичками безпечної та здорової поведінки |
Волкова, Н. Розвиток практично-дослідного компонента змісту шкільної природничої освіти (З досвіду роботи вчителів-природничників) [Текст] / Н. Волкова; та ін.> // Географія та основи економіки в школі. - 2005. - № 1. - С. 39-41. Рубрики: Природничі науки--Вивчення і викладання Кл.слова (ненормовані): експеримент -- практикум -- знання -- спостереження -- картографічна грамота -- системність Анотація: Перехід на 12-річний термін навчання потребує переосмислення теоретичних та методичних засад викладання природничих предметів у середній загальноосвітній школі Дод.точки доступу: Тимчик, О.; Шереметова, та ін. Є примірники у відділах: (25.03.2005р. Інв.1129 (1 прим.) - Б.ц.) |
Пінчук, В. Гайда в похід! [Текст] : цикл уроків-колаж із вивчення теми "Прикметник" (6 клас) / В. Пінчук> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2005. - № 1. - С. 11-19. Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання--Урок у 6 класі Кл.слова (ненормовані): знання -- виховання Дескриптори: МОВОЗНАВСТВО,УКРАЇНСЬКА МОВА Анотація: Гра заради навчання Є примірники у відділах: (21.03.2005р. Інв.1099 (1 прим.) - Б.ц.) |
Лазаренко , Б. Символічний лад української культури [Текст] / Б. Лазаренко > // Філософська думка. - 2005. - №2. - С. 154-156. Рец. на кн.: Ковальчук Н.Д. Символічний лад української культури. - К.: Знання України, 2002. - 216 с. / Н.Д Ковальчук Рубрики: Філософія культури України Українська культура--Символи Анотація: Дослідження Н.Д. Ковальчук присвячене розкриттю та висвітленню символічного підгрунтя української культури, як воно виявлене у літературних текстах, народній творчості, образотворчому мистецтві тощо. Тут йдеться не просто про символ як знак або складову виражальних засобів, а про феномен буття та його семантичне поле. Дод.точки доступу: Сковорода, Г. \про нього\ |
Мельник , А. О. Гра як перевірка знання твору [Текст] : підсумковий урок із вивчення повісті Марка Твена "Пригоди Тома Сойєра" / А.О. Мельник > // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - № 3. - С. 16-18. - Зміст: "Пригоди Тома Сойєра" Рубрики: Американські письменники, 19 ст. Зарубіжна література--Методика викладання Уроки зарубіжної літератури--Форми проведення--Урок-гра Дод.точки доступу: Твен, Марк-американський письменник \про нього\ |
Єресько, О. Методичні рекомендації щодо вивчення курсу "Природознавство" в 5-6 класах [Текст] / О. Єресько, В. Курсон> // Географія та основи економіки в школі. - 2005. - № 2. - С. 4-7. Рубрики: Природничі науки--Вивчення і викладання Кл.слова (ненормовані): знання -- розділ -- природа -- пізнавальні інтереси -- метод навчання -- оцінювання Анотація: Даються методичні рекомендації по вивченню курсу "Природознавство" у 5-6 класах Дод.точки доступу: Курсон, В. Є примірники у відділах: (12.05.2005р. (1 прим.) - Б.ц.) |
Пагутяк, Г. Культурологія епохи глобального потепліня [Текст] / Г. Пагутяк> // Дзвін. - 2005. - №4. - С. 139-140. Рец. на кн.: Шевнюк О. Культурологія : Навч. посіб. / О Шевнюк. - - К.: Знання-Прес, 2004. - 358 с. ; Вища освіта ХХІ століття. Культурологія: українська та зарубіжна культура: Навч. посіб. / М. Закович, І. Зязюк, О. Семашко та ін. . - - К., 2004. - 567 с. Рубрики: Освіта--Культурологічна Анотація: Рецензент виявляє позитивні якості та недоліки нових підручників з культурології, порівнюючи їх. На думку автора, прорахунків більше ніж якісних елементів. |
Ковтуненко, Володимир. Хімічні знання древніх [Текст] / В. Ковтуненко> // Біологія і хімія в школі. - 2005. - №3. - С. 44-46 ; № 5. - С. 47-49 ; № 5. - С. 48-52 Рубрики: Хімія--Історія науки Первісна людина--Знаряддя праці Хімія--Мідь Хімія--Залізо Анотація: Минули тисячоліття відтоді, як у процесі власної еволюції людина створила знаряддя праці. При цьому вона використовувала ті матеріали, що її оточували: камяння, дерево, кістки, шкури тварин. Які ж метали вперше почала використовувати людина? Стаття присвячена освоєнню людиною міді та добуванню заліза з руди. |
Про систему оцінювання знань, умінь і навичок учнів загальноосвітніх навчальних закладів [Текст]> // Історія в школі. - 2000. - N 9. - С. 2-3 Рубрики: Знання--Оцінювання |