Фасоля, А. М. Компетентнісно зорієнтовані завдання: новація? Імітація? / А. М. Фасоля> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2014. - № 5(травень). - С. 14-20. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Українська література--Методика викладання Компетентнісний підхід--Українська література Кл.слова (ненормовані): Компетентнісний підхід -- Компетентнісно зорієнтовані завдання -- Компетентнісне навчання Анотація: У статті розглянуто проблеми сутності компетентнісно зорієнтованих завдань, запропоновано їх типологію, алгоритм розробки. Увагу зосереджено на особливостях і структурі компетентнісно зорієнтованої задачі: філологічної і комплексної. Наведено приклади проблемних запитань і завдань, компетентнісно зорієнтованих задач. |
Фасоля, А. Компетентнісно зорієнтовані завдання на уроці української літератури [Текст] / Анатолій Фасоля, Софія Ревчук> // Українська мова і література в школі. - 2014. - № 6. - С. 27-31 Рубрики: Українська література--Процес навчання Кл.слова (ненормовані): особистісно зорієнтоване навчання -- читацька діяльність -- компетентнісно зорієнтовані завдання -- суб'єктність Анотація: Об'єктом уваги авторів методичної розробки є проблема організації читацької діяльності на особистісно зорієнтованому уроці української літератури, застосування компетентнісно зорієнтованих завдань як засобу формування предметних і ключових компетентностей. Дод.точки доступу: Ревчук, С. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Борисенко, В. Формування компетентної особистості на уроках української літератури. Життя прожити - не поле перейти (за повістю Галини Марчук "Запах холодної м'яти") [Текст] : урок / Валентина Борисенко> // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 4. - С. 27-31. - Бібліогр.: 2 назв. Рубрики: Українська література--Марчук Галина Кл.слова (ненормовані): компетентність -- компетентнісне навчання -- компетентнісно зорієнтовані завдання Анотація: Авторами обгрунтовано необхідність упровадження в навчальний процес компетентнісного навчання, схарактеризовано поняття "компетентність", виокремлено готовність як ключову характеристику компетентності, запропоновано конспект уроку, на якому поряд із традиційними використано компетентнісно зорієнтовані завдання. Дод.точки доступу: Костенко, Н.; Марчук, Галина Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД |