Фасоля, А. М.
    Компетентнісно зорієнтовані завдання: новація? Імітація? / А. М. Фасоля // Українська література в загальноосвітній школі. - 2014. - № 5(травень). - С. 14-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Методика викладання
   Компетентнісний підхід--Українська література

Кл.слова (ненормовані):
Компетентнісний підхід -- Компетентнісно зорієнтовані завдання -- Компетентнісне навчання
Анотація: У статті розглянуто проблеми сутності компетентнісно зорієнтованих завдань, запропоновано їх типологію, алгоритм розробки. Увагу зосереджено на особливостях і структурі компетентнісно зорієнтованої задачі: філологічної і комплексної. Наведено приклади проблемних запитань і завдань, компетентнісно зорієнтованих задач.





    Фасоля, А.
    Компетентнісно зорієнтовані завдання на уроці української літератури [Текст] / Анатолій Фасоля, Софія Ревчук // Українська мова і література в школі. - 2014. - № 6. - С. 27-31
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська література--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
особистісно зорієнтоване навчання -- читацька діяльність -- компетентнісно зорієнтовані завдання -- суб'єктність
Анотація: Об'єктом уваги авторів методичної розробки є проблема організації читацької діяльності на особистісно зорієнтованому уроці української літератури, застосування компетентнісно зорієнтованих завдань як засобу формування предметних і ключових компетентностей.


Дод.точки доступу:
Ревчук, С.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Борисенко, В.
    Формування компетентної особистості на уроках української літератури. Життя прожити - не поле перейти (за повістю Галини Марчук "Запах холодної м'яти") [Текст] : урок / Валентина Борисенко // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 4. - С. 27-31. - Бібліогр.: 2 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська література--Марчук Галина
Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- компетентнісне навчання -- компетентнісно зорієнтовані завдання
Анотація: Авторами обгрунтовано необхідність упровадження в навчальний процес компетентнісного навчання, схарактеризовано поняття "компетентність", виокремлено готовність як ключову характеристику компетентності, запропоновано конспект уроку, на якому поряд із традиційними використано компетентнісно зорієнтовані завдання.


Дод.точки доступу:
Костенко, Н.; Марчук, Галина
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД